quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:11 schreef gewoon123 het volgende:
Mijn vriend wil graag dat ik hem pijp, maar zijn sperma (denk dat het dat is) stinkt echt erg. Als ik em in me mond neem en die lucht komt in me keel, ga ik meteen kokhalzen. Bij mijn exen had ik dat niet. Hebben meer meiden hier ervaring mee? En hoe de fuck moet ik dat ter sprake brengen.. Of kan ik misschien er iets aan doen zonder dat ik het hem hoef te vertellen?
Achter de rand graag met een oude tandenborstel en dan flink ruig boenen...doe het ff voor ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Lundegaard het volgende:
Als hij echt zo`n stinkende schwans heeft, dan ben jij niet degene die zich hoeft te schamen om hem er op te wijzen.![]()
Misschien moet je `m vertellen dat ie ook es achter het randje moet schrobben. Of nog beter: Verlaat hem.
Testing :1quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef mysterieblonde het volgende:
getver....jaah eerst samen douchen en kijken of dat werkt...en anders...hem eens laten testen op soa's?
Als 'ie 32 is en geestelijk een kind van 4, dan zal dat best werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel je wilt het niet rechtstreeks zeggen tegen je vriend, nou dan ga je talking to the hands...
Penis dus..
Dan zeg je : Zoow stinkie moet je niet in battiebattie?
Zal ik je eens lekker poediepoedie doen?
mmm welke man vind het niet lekker als een vrouw zijn geslacht inzeept en wast?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als 'ie 32 is en geestelijk een kind van 4, dan zal dat best werken.
Niet als je koetjiekoetjie, waar is de kleine man, waar is de kleine man danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
mmm welke man vind het niet lekker als een vrouw zijn geslacht inzeept en wast?
Als ze dat doet met je hem gewoon keihard achter in d'r strot douwen zodat ze alleen nog maar "grhgrlgrlrl" kan zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet als je koetjiekoetjie, waar is de kleine man, waar is de kleine man dandoet hoor
-edit-
Ik vergeet poedie poedie.
Je bent heel grappig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel je wilt het niet rechtstreeks zeggen tegen je vriend, nou dan ga je talking to the hands...
Penis dus..
Raar mensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Penis dus..
Ik pieste bijna in mijn broek.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Penis dus..
dus jij befte een haring en nu vind je dat iedereen je stinkende leuter maar moet pijpen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef Synthesist het volgende:
en vrouwen zijn altijd toppie?
ogenschijnlijk niets mee aan de hand denk je dan, totdat er een tonnetje hollandse nieuwe open gaat.
Wat staat daar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wast zichzelf fatsoenlijk voor een ander aan ut gezlag ga likkie doe
Misschien moet je gewoon eens daadwerkelijk over z'n zaakje heen kotsen. Dat zal 'm leren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:11 schreef gewoon123 het volgende:
Mijn vriend wil graag dat ik hem pijp, maar zijn sperma (denk dat het dat is) stinkt echt erg. Als ik em in me mond neem en die lucht komt in me keel, ga ik meteen kokhalzen.
nou ruiken geslachtsdelen van nature niet naar bloemetjes, dus vanwaar zo geërgerd reageren vraag ik me dan af? Hygiëne m.b.t geslachtsdelen zal bij velen wel in orde zijn mag ik hopen, maar dan nog blijft het dan beneden een broedplaats voor bacteriën, daar doet 2x wassen per dag ook nog niet zo heel veel aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dus jij befte een haring en nu vind je dat iedereen je stinkende leuter maar moet pijpen?
gaan we nu krijgen wat een vergelijking een net fatsoenlijk mens, wast zichzelf fatsoenlijk voor een ander aan ut gezlag ga likkie doe
Volgens mij is de boodschap dat men het geslacht dient te wassen voordat er iemand aan gaat likken. Maar ik heb er zowat 10 minuten over gedaan om dat koeterwaals te oncijferenquote:
Compleet mee eens. /care als een meisje een keer niet helemaal smakelijk is... de volgende keer is het wel lekker omdat ze zich heeft gewassen. Het is totaal geen reden om jezelf niet schoon te houden bij de kroonjuwelen. Ik houd mzelf altijd schoon daar voor het geval dat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dus jij befte een haring en nu vind je dat iedereen je stinkende leuter maar moet pijpen?
gaan we nu krijgen wat een vergelijking een net fatsoenlijk mens, wast zichzelf fatsoenlijk voor een ander aan ut gezlag ga likkie doe
Jij snapt mijn vreemdo taal! Cool!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap dat men het geslacht dient te wassen voordat er iemand aan gaat likken. Maar ik heb er zowat 10 minuten over gedaan om dat koeterwaals te oncijferen
Vrouwen gaan zich soms als een debiel kind uitdrukken als het om seks gaat. Weinig erotiserend.
ja hang hem eerst in een bananehapjequote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef LalileLove het volgende:
Laat hem veel fruit eten!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet als je koetjiekoetjie, waar is de kleine man, waar is de kleine man dandoet hoor
-edit-
Ik vergeet poedie poedie.
Ook lekker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja hang hem eerst in een bananehapje
..quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij is de boodschap dat men het geslacht dient te wassen voordat er iemand aan gaat likken. Maar ik heb er zowat 10 minuten over gedaan om dat koeterwaals te oncijferen
Vrouwen gaan zich soms als een debiel kind uitdrukken als het om seks gaat. Weinig erotiserend.
Goh wat vreemd dat je momenteel alleenstaand bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Penis dus..
Okee, okee, ik zal wat minder sikkeneurig zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij snapt mijn vreemdo taal! Cool!
Tis toch leuk om zinnetjes te verneuken voor de fun nou en? Mag ik ook us lachen om mezelf
Smegma stinkt toch altijd?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef Waag-hals het volgende:
Wat een komisch topic is dit!![]()
Ik weet dat ananas eten het geheel wat zoeter maakt, ananassap drinken mag ook. Koffie en sigaretten maken het weer bitter. Als zijn smegma stinkt, zou hij gewoon iets beter moeten wassen, gewoon met lauw-warm water goed die knop poetsen, waarbij goed op de randjes en dergelijke gelet moet worden.
En hoe moet je dan ademenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef donnakol het volgende:
Gewoon met een knijper op je neus pijpen. Dat ruik je niks...
Lijkt me wel handig. Van de andere kant staat het wel stoer op je grafsteen dat je bent gestikt tijdens het pijpen.quote:
Ik weet bijna zeker dat het er wel mee te maken heeft ja. Voedingspatroon zeker, en sport/beweging ongetwijfeld ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef cemeteryslut het volgende:
ik denk dat het 'm toch een beetje zit in de lifestyle... tenminste in dit geval. mijn ex was een automontuer (dus altijd viezig sowieso) met een slecht eetpatroon en blowde/rookte veel. mijn vriend nu is een redelijke health-freak, die er veel lichaams-vriendelijke gewoontes op na houdt (sport, gezond eten etc)
Auwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Achter de rand graag met een oude tandenborstel en dan flink ruig boenen...doe het ff voor ofzo
Ik heb wel een keer gehad dat ik tijdens het zoenen (met iemand uit de kroeg) op de een of andere manier zuurstofgebrek kreeg. Toen ging ik hyperventileren, dat was voor lulquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig. Van de andere kant staat het wel stoer op je grafsteen dat je bent gestikt tijdens het pijpen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gehad dat ik tijdens het zoenen (met iemand uit de kroeg) op de een of andere manier zuurstofgebrek kreeg. Toen ging ik hyperventileren, dat was voor lul
w8 ff ruik jij dan met je keelquote:Als ik em in me mond neem en die lucht komt in me keel, ga ik meteen kokhalzen.
Roken/bier drinken OF Gepijpt wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef leipeshitouwes het volgende:
Tsja, hijs er een condoom met smaakje om als het blijft, en anders moet hij naar de huisarts gaan, of stoppen met roken/bier drinken (als hij dat doet).
ik laat me vriendin er niet eens komen als ik dat weetquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn huidige vriend altijd super fris is![]()
Mijn ex smaakte af en toe ook echt ranzig (als ik terugdenk, moet ik weer kokhalzen) uiteindelijk heb ik er gewoon wat van gezegd, daar ben je echt het beste mee af.
onzin! als die em niet wassen is het dus wel schoon?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef lidewyz het volgende:
Laat hem zich besnijden of anders neem je gewoon een moslim of joods vriendje die hebben een lekkere besneden dus frisse en hygienische piemel..
een besneden lul blijft langer fris dat wilde ik alleen maar zeggen.. onbesneden lul zit vol smegma onder die voorhuid waar de eikel zit.. veel jongens die nemen even heel snel een douche met douchegel, maar ze vergeten om die penis goed te scrubben..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef T42 het volgende:
[..]
onzin! als die em niet wassen is het dus wel shoon?bah!
nou ik heb dat nog nooit gehad hoor (misschien maak ik hem ook wel te veel schoon)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef lidewyz het volgende:
[..]
een besneden lul blijft langer fris dat wilde ik alleen maar zeggen.. onbesneden lul zit vol smegma onder die voorhuid waar de eikel zit..
het is zegmaar zoiets als dat je bij de smaakpolitie ziet met die koelkastdeuren waar die magneet zit, en waar die randen vol met bacterien zitten..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef T42 het volgende:
[..]
nou ik heb dat nog nooit gehad hoor (misschien maak ik hem ook wel te veel schoon)
mijn randje is altijd perfect schoon dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef lidewyz het volgende:
[..]
het is zegmaar zoiets als dat je bij de smaakpolitie ziet met die koelkastdeuren waar die magneet zit, en waar die randen vol met bacterien zitten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke morgen was ik hem ook goed (indien nodig voor de daad ook)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn randje is altijd perfect schoon dusdoe ik ook zeker na elke plaspauze op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke morgen was ik hem ook goed (indien nodig voor de daad ook)
was elke jongen maar net als jij..![]()
![]()
ik ben zeldzaamquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Penis dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |