Lijkt me wel handig. Van de andere kant staat het wel stoer op je grafsteen dat je bent gestikt tijdens het pijpen.quote:
Ik weet bijna zeker dat het er wel mee te maken heeft ja. Voedingspatroon zeker, en sport/beweging ongetwijfeld ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:34 schreef cemeteryslut het volgende:
ik denk dat het 'm toch een beetje zit in de lifestyle... tenminste in dit geval. mijn ex was een automontuer (dus altijd viezig sowieso) met een slecht eetpatroon en blowde/rookte veel. mijn vriend nu is een redelijke health-freak, die er veel lichaams-vriendelijke gewoontes op na houdt (sport, gezond eten etc)
Auwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Achter de rand graag met een oude tandenborstel en dan flink ruig boenen...doe het ff voor ofzo
Ik heb wel een keer gehad dat ik tijdens het zoenen (met iemand uit de kroeg) op de een of andere manier zuurstofgebrek kreeg. Toen ging ik hyperventileren, dat was voor lulquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig. Van de andere kant staat het wel stoer op je grafsteen dat je bent gestikt tijdens het pijpen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gehad dat ik tijdens het zoenen (met iemand uit de kroeg) op de een of andere manier zuurstofgebrek kreeg. Toen ging ik hyperventileren, dat was voor lul
w8 ff ruik jij dan met je keelquote:Als ik em in me mond neem en die lucht komt in me keel, ga ik meteen kokhalzen.
Roken/bier drinken OF Gepijpt wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef leipeshitouwes het volgende:
Tsja, hijs er een condoom met smaakje om als het blijft, en anders moet hij naar de huisarts gaan, of stoppen met roken/bier drinken (als hij dat doet).
ik laat me vriendin er niet eens komen als ik dat weetquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn huidige vriend altijd super fris is![]()
Mijn ex smaakte af en toe ook echt ranzig (als ik terugdenk, moet ik weer kokhalzen) uiteindelijk heb ik er gewoon wat van gezegd, daar ben je echt het beste mee af.
onzin! als die em niet wassen is het dus wel schoon?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef lidewyz het volgende:
Laat hem zich besnijden of anders neem je gewoon een moslim of joods vriendje die hebben een lekkere besneden dus frisse en hygienische piemel..
een besneden lul blijft langer fris dat wilde ik alleen maar zeggen.. onbesneden lul zit vol smegma onder die voorhuid waar de eikel zit.. veel jongens die nemen even heel snel een douche met douchegel, maar ze vergeten om die penis goed te scrubben..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef T42 het volgende:
[..]
onzin! als die em niet wassen is het dus wel shoon?bah!
nou ik heb dat nog nooit gehad hoor (misschien maak ik hem ook wel te veel schoon)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef lidewyz het volgende:
[..]
een besneden lul blijft langer fris dat wilde ik alleen maar zeggen.. onbesneden lul zit vol smegma onder die voorhuid waar de eikel zit..
het is zegmaar zoiets als dat je bij de smaakpolitie ziet met die koelkastdeuren waar die magneet zit, en waar die randen vol met bacterien zitten..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef T42 het volgende:
[..]
nou ik heb dat nog nooit gehad hoor (misschien maak ik hem ook wel te veel schoon)
mijn randje is altijd perfect schoon dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef lidewyz het volgende:
[..]
het is zegmaar zoiets als dat je bij de smaakpolitie ziet met die koelkastdeuren waar die magneet zit, en waar die randen vol met bacterien zitten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke morgen was ik hem ook goed (indien nodig voor de daad ook)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn randje is altijd perfect schoon dusdoe ik ook zeker na elke plaspauze op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke morgen was ik hem ook goed (indien nodig voor de daad ook)
was elke jongen maar net als jij..![]()
![]()
ik ben zeldzaamquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel je wilt het niet rechtstreeks zeggen tegen je vriend, nou dan ga je talking to the hands...
Penis dus..
Dan zeg je : Zoow stinkie moet je niet in battiebattie?
Zal ik je eens lekker poediepoedie doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |