Ligt er aan hoeveel je er verbrand per dag, 4000 is iets te veel voor een gemiddelde fokker die elke dag uren achter zijn/haar pc doorbrengt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Agorias het volgende:
Ik eet 4000 kcal op een dag, ben ik nu dik?
je gaat er serieus op inquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:18 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je er verbrand per dag, 4000 is iets te veel voor een gemiddelde fokker die elke dag uren achter zijn/haar pc doorbrengt.
Bij behorende videoclip:quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef Ascendancy het volgende:
http://www.proud2bme.nl/index.php
Die is wel geschikt om te rellen denk ik.
Zijn ze net genezen, kan je ze weer terugtrappen
Uit bovenstaande website ;quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef bas-beest het volgende:
waarom niet een NL site proberen?
Twee die ik ff snel gevonden heb:
http://iiloveana.punt.nl/
Bohhh, ik heb zin in een hamburger nuquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Uit bovenstaande website ;
"Dus jij wilde gaan eten he? Je wilde zeker dik worden, vet, walgelijk? Ja, geef het maar toe, dat was jouw doel! Nou, ik hoop dat het nu duidelijk is dat dit dus niet doorgaat. Of je moet bij de walgelijke meerderheid willen horen en je overgeven aan al dat voedsel. In dat geval, ga je gang. Maar vergeet dan niet dat je mij dan kwijt bent. Voor goed. Denk je eens in, een leven zonder mij, lijkt je dat fijn? Weg controle, weg mooi figuurtje, weg kwaliteiten! Nee, dat is helemaal niks, helemaal niet voor waardeloze wezens als jij! Blijf dus maar gezellig bij mij.
En vergeet niet dat als je je overgeeft aan dat voedsel, dat er een flinke straf op je wacht. Jankend zul jij over de wc-pot buigen, om met je vingers al dat eten eruit te halen. Tot je enkel gal en bloed spuwt, dat is jouw straf. Daarna zul je pijn hebben, bloed tevoorschijn toveren. Het bloed zal als speldenknopjes tevoorschijn komen, dat is het enige wat jij verdient. Je zult lijden, huilen, schreeuwen, maar dit is het enige wat je waard bent. Als je eet..."
Kunnen ze diegene die dat debiele stukje geschreven heeft niet vast zetten ?![]()
(op water en brood![]()
)
Jij vet dik lelijk afschuwelijk varken, UITKOTSEN DIE HAP!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bohhh, ik heb zin in een hamburger nu!
Hmmm nee daar trap ik niet in.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij vet dik lelijk afschuwelijk varken, UITKOTSEN DIE HAP!
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Agorias het volgende:
Ik eet 4000 kcal op een dag, ben ik nu dik?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee pleisters over je knokkels vallen niet op
Je zou toch denken dat ze naar een goede 5 jaar allemaal uitgehongerd zouden zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Kan mij het een zorg wezen. Jou wel?
Epischquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef TLC het volgende:
[..]
"Dus jij wilde gaan eten he? Je wilde zeker dik worden, vet, walgelijk? Ja, geef het maar toe, dat was jouw doel! Nou, ik hoop dat het nu duidelijk is dat dit dus niet doorgaat. Of je moet bij de walgelijke meerderheid willen horen en je overgeven aan al dat voedsel. In dat geval, ga je gang. Maar vergeet dan niet dat je mij dan kwijt bent. Voor goed. Denk je eens in, een leven zonder mij, lijkt je dat fijn? Weg controle, weg mooi figuurtje, weg kwaliteiten! Nee, dat is helemaal niks, helemaal niet voor waardeloze wezens als jij! Blijf dus maar gezellig bij mij.
En vergeet niet dat als je je overgeeft aan dat voedsel, dat er een flinke straf op je wacht. Jankend zul jij over de wc-pot buigen, om met je vingers al dat eten eruit te halen. Tot je enkel gal en bloed spuwt, dat is jouw straf. Daarna zul je pijn hebben, bloed tevoorschijn toveren. Het bloed zal als speldenknopjes tevoorschijn komen, dat is het enige wat jij verdient. Je zult lijden, huilen, schreeuwen, maar dit is het enige wat je waard bent. Als je eet..."
Kunnen ze diegene die dat debiele stukje geschreven heeft niet vast zetten ?![]()
(op water en brood![]()
)
Inderdaad... Natuurlijke selectie.. as i said before..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Episch!
Ik heb niks tegen pro ana sites trouwens, als je in dit soort shit trapt ben je een behoorlijke mongool.
Wat de neukquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef TLC het volgende:
[..]
(op water en brood![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |