abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69466228
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Agorias het volgende:
Ik eet 4000 kcal op een dag, ben ik nu dik ?
Ligt er aan hoeveel je er verbrand per dag, 4000 is iets te veel voor een gemiddelde fokker die elke dag uren achter zijn/haar pc doorbrengt.
pi_69468368
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:18 schreef Alborz het volgende:

[..]

Ligt er aan hoeveel je er verbrand per dag, 4000 is iets te veel voor een gemiddelde fokker die elke dag uren achter zijn/haar pc doorbrengt.
je gaat er serieus op in .
pi_69468450
Ik heb net gecontroleerd.
En ik kwam uit op 2600kcal. En ik heb vandaag echt weinig gegeten
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_69468826
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef Ascendancy het volgende:
http://www.proud2bme.nl/index.php
Die is wel geschikt om te rellen denk ik.
Zijn ze net genezen, kan je ze weer terugtrappen
Bij behorende videoclip:
pi_69469041
-edit ; sorry mijn geweten begon op te spelen -

[ Bericht 49% gewijzigd door TLC op 27-05-2009 21:39:49 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 21:29:19 #156
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_69469139
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

__:D!
nee pleisters over je knokkels vallen niet op
:')
pi_69469484
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef bas-beest het volgende:
waarom niet een NL site proberen?

Twee die ik ff snel gevonden heb:

http://iiloveana.punt.nl/
Uit bovenstaande website ;

"Dus jij wilde gaan eten he? Je wilde zeker dik worden, vet, walgelijk? Ja, geef het maar toe, dat was jouw doel! Nou, ik hoop dat het nu duidelijk is dat dit dus niet doorgaat. Of je moet bij de walgelijke meerderheid willen horen en je overgeven aan al dat voedsel. In dat geval, ga je gang. Maar vergeet dan niet dat je mij dan kwijt bent. Voor goed. Denk je eens in, een leven zonder mij, lijkt je dat fijn? Weg controle, weg mooi figuurtje, weg kwaliteiten! Nee, dat is helemaal niks, helemaal niet voor waardeloze wezens als jij! Blijf dus maar gezellig bij mij.

En vergeet niet dat als je je overgeeft aan dat voedsel, dat er een flinke straf op je wacht. Jankend zul jij over de wc-pot buigen, om met je vingers al dat eten eruit te halen. Tot je enkel gal en bloed spuwt, dat is jouw straf. Daarna zul je pijn hebben, bloed tevoorschijn toveren. Het bloed zal als speldenknopjes tevoorschijn komen, dat is het enige wat jij verdient. Je zult lijden, huilen, schreeuwen, maar dit is het enige wat je waard bent. Als je eet..."

Kunnen ze diegene die dat debiele stukje geschreven heeft niet vast zetten ?

(op water en brood )
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_69469560
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef TLC het volgende:

[..]

"Dus jij wilde gaan eten he? Je wilde zeker dik worden, vet, walgelijk? Ja, geef het maar toe, dat was jouw doel! Nou, ik hoop dat het nu duidelijk is dat dit dus niet doorgaat. Of je moet bij de walgelijke meerderheid willen horen en je overgeven aan al dat voedsel. In dat geval, ga je gang. Maar vergeet dan niet dat je mij dan kwijt bent. Voor goed. Denk je eens in, een leven zonder mij, lijkt je dat fijn? Weg controle, weg mooi figuurtje, weg kwaliteiten! Nee, dat is helemaal niks, helemaal niet voor waardeloze wezens als jij! Blijf dus maar gezellig bij mij.

En vergeet niet dat als je je overgeeft aan dat voedsel, dat er een flinke straf op je wacht. Jankend zul jij over de wc-pot buigen, om met je vingers al dat eten eruit te halen. Tot je enkel gal en bloed spuwt, dat is jouw straf. Daarna zul je pijn hebben, bloed tevoorschijn toveren. Het bloed zal als speldenknopjes tevoorschijn komen, dat is het enige wat jij verdient. Je zult lijden, huilen, schreeuwen, maar dit is het enige wat je waard bent. Als je eet..."

(op water en brood )
Bohhh, ik heb zin in een hamburger nu !
pi_69469669
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Bohhh, ik heb zin in een hamburger nu !
Jij vet dik lelijk afschuwelijk varken, UITKOTSEN DIE HAP!
pi_69470439
Echt ziekelijk..
pi_69471956
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:

[..]

Jij vet dik lelijk afschuwelijk varken, UITKOTSEN DIE HAP!
Hmmm nee daar trap ik niet in.
pi_69472240
ik heb door dit topic echt een ontzettende trek gekregen in een lekkere vette dubbele Whopper met kaas
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:32:31 #163
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_69472256
Ik kan het mis hebben, maar ik kreeg zo het idee dat diegenen die zoveel moeite doen om een 'perfect' lichaam te hebben het later nog eens erg moeilijk gaan krijgen als ze ouder worden... Wat willen ze daaraan gaan doen dan?
of niet
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:36:40 #164
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69472468
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:16 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Wut, dat is fascinerend, en kan er trouwens ook niet mee zitten. Die ziekte is psychisch.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:37:23 #165
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69472506
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Agorias het volgende:
Ik eet 4000 kcal op een dag, ben ik nu dik ?

Das bijna het dubbele van wat een normaal mens met 30 minuten per dag en ook nog sporten in de week nodig heeft.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:38:18 #166
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69472567
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

nee pleisters over je knokkels vallen niet op

Ik denk dat je die tijdens het kotsen doet en daarna erweer aftrekt?
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:39:44 #167
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69472633
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef Lucivia het volgende:
Echt ziekelijk vermakelijk.
pi_69475251
Vermakelijk? Eerder zorgwekkend.
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:48:42 #169
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69475522
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef Lucivia het volgende:
Vermakelijk? Eerder zorgwekkend.
Kan mij het een zorg wezen. Jou wel?
  donderdag 28 mei 2009 @ 01:51:36 #170
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_69477977
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Kan mij het een zorg wezen. Jou wel?
Je zou toch denken dat ze naar een goede 5 jaar allemaal uitgehongerd zouden zijn.
Maar ze sterven gewoon niet uit!
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_69483704
Kansloze sites Maar je bent ook enorm dom als je daar intrapt. Het zijn vooral de mensen die gewoon een minderwaardigheids complex al hebben doordat ze gehaat en gepest worden omdat ze dik zijn.
Dan ligt het probleem ook wel bij jezelf, dat je je laat overhalen door die crap hoor..

Er was een gozer die wou me overhalen om te geloven in de Illuminati, het hoger bewustzijn en dergelijke. Allemaal conspiracy bende. Hij is precies zoals Pro-Ana. Ze vragen je of je het wilt, en ze worden helemaal niet boos, wat je ook kiest. Maar pissig dat ie werd toen ik zei dat ik er niks van moest hebben Hersenspoelerij...
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:03:57 #172
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_69483937
quote:

[..]

(op water en brood )
Episch !

Ik heb niks tegen pro ana sites trouwens, als je in dit soort shit trapt ben je een behoorlijke mongool.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_69498088
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Episch !

Ik heb niks tegen pro ana sites trouwens, als je in dit soort shit trapt ben je een behoorlijke mongool.
Inderdaad... Natuurlijke selectie.. as i said before..
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:53:23 #174
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69498209
quote:

[..]

(op water en brood )
Wat de neuk
pi_69504004
De reden dat die meisjes zo weinig eten.. is omdat het vanzelf afbouwt.
Je dieet, je valt af, wow dat is mooi! Als ik minder eet val ik nog sneller af. Later worden bepaalde producten 'verboden' en word je boos op jezelf als je ook maar een calorie meer eet dan je van jezelf mocht..
Het werkt als een verslaving en is niet iets wat je van de ene op de andere dag gebeurt.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:53:17 #176
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69504156
Twee woorden samengesteld tot een woord: cirusaapjes.
pi_69504176
Ik kwam ongeveer een half jaar geleden op dit soort sites, vanuit nieuwsgierigheid eigenlijk.
De media had allemaal vieze verhalen over dat de sites steeds erger werden en ik dacht, ik ga me voor de grap eens registreren. Ik een heel plan verzonnen. Zeiden ze dat ik niet goed genoeg voor PRO ana was. WTF man.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')