Wat zijn worstvingers? Volgens mij heb jij daar eerder last van, je kan niet eens fatsoenlijk typen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Teezie het volgende:
[..]
FTL? jij denkt sorry kheb worstvingers en W en L zitten zo dichtbijelkaar
He komop, maak eens niet zo een drukte hier om een grappie, gappie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Wat zijn worstvingers? Volgens mij heb jij daar eerder last van, je kan niet eens fatsoenlijk typen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:59 schreef Druktemaker het volgende:
Martin Jol, je zit op me hand
Watsup Martin Jolquote:
je hebt PMquote:
Sorry Saw 3 heeft me bang gemaakt durf niet te kijken, kom er morgen op terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je hebt PM
Sorry, Martin Jol, maar weet je hoe laat het is?
Say wut?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef Kopbal het volgende:
2 keer de helft is een kwart, lijkt me duidelijk.
Daar is helemaal niks mis meequote:
je hoeft niet te schelden, jij denkt jij verwachte deze reactie dan krijg je hem ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sukkel het is worstenvingers geen worstvingers
Thage2quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:08 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Wat ik mij eerder afvraag: is het WC of toilet?
waterkloozet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:08 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Wat ik mij eerder afvraag: is het WC of toilet?
Positief of negatief?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:21 schreef cerror het volgende:
Ik geef de TS een enorm groot stuk respect want hij demonstreert hier precies de KLB cultuur.
Op de obvious baas, faalhaas reacties na.
Dat is een goede vraag. Een beetje van beide eerlijk gezegd.quote:
Ja, heb ik nog een goede vraag. Is hetgeen wat precies tussen positief en negatief in zit "neutraal" of is daar een speciaal woord voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Een beetje van beide eerlijk gezegd.
Bedankt man, is erg aardig van je.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Een beetje van beide eerlijk gezegd.
Ik vond het ook tof van je dat ik je moeder een nachtje mocht lenen, erg aardig van dr dat ze meteen mn was heeft gedaan nadat we klaar warenquote:
Dat is gewoon niet grappig en niet-kwetsend, iets in de trant van: je moeder is een kanker slet zou meer pijn hebben gedaan. Tip voor volgende keer misschien?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof van je dat ik je moeder een nachtje mocht lenen, erg aardig van dr dat ze meteen mn was heeft gedaan nadat we klaar waren
Ik wou het wel gezellig houden, kan ook wel een tantje bijzetten maar dan krijg je van die [zwa] taferelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:37 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet grappig en niet-kwetsend, iets in de trant van: je moeder is een kanker slet zou meer pijn hebben gedaan. Tip voor volgende keer misschien?
Hihi, een stukje zelfspotquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is op zich grappig, jammer dat je 'm zelf post.
Ja, dat heet twijfelseks.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, heb ik nog een goede vraag. Is hetgeen wat precies tussen positief en negatief in zit "neutraal" of is daar een speciaal woord voor
Nee laten we het hierbij houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik wou het wel gezellig houden, kan ook wel een tantje bijzetten maar dan krijg je van die [zwa] taferelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |