Dat is gewoon niet grappig en niet-kwetsend, iets in de trant van: je moeder is een kanker slet zou meer pijn hebben gedaan. Tip voor volgende keer misschien?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof van je dat ik je moeder een nachtje mocht lenen, erg aardig van dr dat ze meteen mn was heeft gedaan nadat we klaar waren
Ik wou het wel gezellig houden, kan ook wel een tantje bijzetten maar dan krijg je van die [zwa] taferelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:37 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet grappig en niet-kwetsend, iets in de trant van: je moeder is een kanker slet zou meer pijn hebben gedaan. Tip voor volgende keer misschien?
Hihi, een stukje zelfspotquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is op zich grappig, jammer dat je 'm zelf post.
Ja, dat heet twijfelseks.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, heb ik nog een goede vraag. Is hetgeen wat precies tussen positief en negatief in zit "neutraal" of is daar een speciaal woord voor
Nee laten we het hierbij houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik wou het wel gezellig houden, kan ook wel een tantje bijzetten maar dan krijg je van die [zwa] taferelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |