ik vind t fijn om zelf te scannen en niet bij zo'n dom wicht (bij mijn buurtsuper zijn geen capabele cassieres te vinden, net zo min als aardige) in de rij te moetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Omdat ik dat een ware achteruitgang in de servive van de winkel vind, en dan proberen ze het te verkopen door de consumenten wijs te maken dat ze dan minder wachttijd bij de kassa hebben. Maar waar 't om gaat is dat AH op deze manier de helft van hun personeel eruit kan gooien.
Ik sta bij andere supers nooit zo lang in de rij, want die hebben altijd backup kassa-chicks in de buurt
Whehe, ja zo doe ik het ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind t fijn om zelf te scannen en niet bij zo'n dom wicht (bij mijn buurtsuper zijn geen capabele cassieres te vinden, net zo min als aardige) in de rij te moetent maakt me ook niet zoveel uit dat er daardoor kassamiepjes minder in dienst komen.... sorry... lekker helemaal op mn eigen tempo boodschappen doen. tussendoor nog een siets terugzetten als t prijskaartje teveel oploopt, rustig inpakken bij de kassa ipv de boodschappen van de volgende al in je nek...
zelfscannen FTW!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:31 schreef mspoez het volgende:
Even nog voor PieF over mn ex enzo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik er laatst iets over gelezen hier op fok! Moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ooit van progrestaart gehoord, of zelfs gegeten?. Is het iets zuidelijks?
De moeder van m'n vriend vroeg of ik er eentje voor haar wilde maken (ze is m'n grootste fanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er laatst iets over gelezen hier op fok! Moment.
De AH hier is een beetje een trieste winkel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Käseplänke, ik vind AH ook niet fijn. Bovendien is het assortiment rap achteruit gegaan. Wij doen boodschappen bij Aldi, Lidl en Plus. Bij Lidl heb je lekkere diepvries gyros!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Hoi, wat was je D?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenstormt
We hebben een mooi schilderij gekocht! Eindelijk wat aan de muur!!
*nu teruglezen gaat
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef mspoez het volgende:
[..]Pffff... Het zit je echt niet mee. En dan ook nog die portemonneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |