Hoiquote:
[Singles] Goeiemorgen met leuke muziekjes .. gevondenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent er vast nog vol van
vertel anders gewoon nog es
Ik had je al hoger ingeschat dan dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
niet zelf geschreven
ik d8 ik ga al mn hyves spam es na en kwam deze tegen
Ja die meet is hier op FOK!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zag ik nou ergens dat er vanavond alweer een meet isOf ben ik in de war?
Bah, ik word er gewoon helemaal week van, zo leuk klinkt 't...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[Singles] Goeiemorgen met leuke muziekjes .. gevonden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[Singles] Goeiemorgen met leuke muziekjes .. gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, ik word er gewoon helemaal week van, zo leuk klinkt 't...
Genoeg mensen die dat als een groot verlies zouden zien hoor...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef Duimelot het volgende:
pfew gelukkig, stel je voor ik zou in achting daling bij jou
ik toch ook ik zeg toch pfew gelukkig van niet....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat als een groot verlies zouden zien hoor...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leuk verhaal
hoop dat vervolg ook zo leuk isAls je van leeuwen en neushoorns houdt wel.. we gaan trouwen in KeniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ga je toch iets gezonds eten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Duimelot het volgende:ik heb al dagen vreet zin maar had niet veel in huis
vandaag boodschappen gedaan (zonder honger) en heel bewust geen snaai zooi voor mezelf gehaald!
daar heb ik NU spijt van grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
ik toch ook ik zeg toch pfew gelukkig van niet....
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je van leeuwen en neushoorns houdt wel.. we gaan trouwen in Kenia
Dan wil ik ook komen, op jullie kosten uiteraardquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lol @ herkenningquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Duimelot het volgende:
ik heb al dagen vreet zin maar had niet veel in huis
vandaag boodschappen gedaan (zonder honger) en heel bewust geen snaai zooi voor mezelf gehaald!
daar heb ik NU spijt van grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Als ik ben uitgenodigd zou ik alleen voor de locatie meegaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah heey, we trouwen in nederland nog wel even dunnetjes over dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan wil ik ook komen, op jullie kosten uiteraard
Ik neem wel een leuk kado mee
Okequote:
dr pappie ws alleen als dit m is:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah heey, we trouwen in nederland nog wel even dunnetjes over dan!Zo rijk ben ik niet.. Zij ook niet.. der pappie misschien wel, dat weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |