Vannacht niets bijzondersquote:
Okequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vannacht niets bijzondersDaarbij heb ik niet zoveel behoefte het aan iedereen te vertellen
Ik ben solidair me jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Iedereen gaat van het mooie weer genieten dit weekend natuurlijk...
Ik moet heel veel aan school doen..
quote:
Toch wel IN je huwelijksnachtquote:
Weet je hoeveel er nog geregeld moet worden! we gaan pas volgend jaar trouwen hoorquote:
Da's mooi. Kun je haar meteen over de drempel van je nieuwe appartement dragenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er nog geregeld moet worden! we gaan pas volgend jaar trouwen hoor
Echt geweldig, vanochtend, het eerste wat ze deed was der ring weer om der vinger... arm bierviltje..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er nog geregeld moet worden! we gaan pas volgend jaar trouwen hoor
Echt geweldig, vanochtend, het eerste wat ze deed was der ring weer om der vinger... arm bierviltje..
Foto's?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's mooi. Kun je haar meteen over de drempel van je nieuwe appartement dragen
Klinkt als de vrouwelijke snuit
ik ga niet zomaar andermans snoet hier op internet plaatsen.. Helaas blijven de foto's dus gewoon hierquote:
dat is gewoon exact zoals het gegaan is... misschien een paar kleine details niet meer zo helder, had uiteraard ook wat op..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:46 schreef mrbox het volgende:
Snuit ben je nu serieus ? klink zo als zo'n verhaal van een film
Tof was lang geleden wat we een date verhaal hier gehoord hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is gewoon exact zoals het gegaan is... misschien een paar kleine details niet meer zo helder, had uiteraard ook wat op..moet zeggen dat ik het wel erg grappig vond allemaal
Je hébt dus wel al foto's... En pm dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ga niet zomaar andermans snoet hier op internet plaatsen.. Helaas blijven de foto's dus gewoon hier
Weet je dat ik dat niet eens weetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tof was lang geleden wat we een date verhaal hier gehoord hebbenHoe oud is ze ?
Paar jaartjes jonger, altijd goed. Meeste vrienden van me hebben vriendinnen die zo 8 jaar jonger zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat niet eens weetder zus is 25 en der broer 29.. dus ik denk dat zij iets van 23 zal zijn
net niet, nu weer wel evenquote:
Wanneer ga je haar weer zien ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Paar jaartjes jonger, altijd goed. Meeste vrienden van me hebben vriendinnen die zo 8 jaar jonger zijn.
dat is een goede.... ik hoef komende week niet zo veel te werken, dus misschien ergens tussendoor. bel der morgen of overmorgen wel ffquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:07 schreef mrbox het volgende:
Zo mijn boek is gekomen, wel wat beschadigd![]()
[..]
Wanneer ga je haar weer zien ?
Tofquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is een goede.... ik hoef komende week niet zo veel te werken, dus misschien ergens tussendoor. bel der morgen of overmorgen wel ff
Nou, ik vroeg me af wie er niet blij mee zou zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
net niet, nu weer wel even
Moet nog stofzuigen en dweilen en boodschappen doen en was ophangen, was opvouwen.. Enz.
Jaquote:
Beetje slow momenteel allemaal IRL iig helemaal niemand momenteel die iets van date potentie heeft ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw date life? nog iets tegen gekomen de laatste tijd?
Cool verhaalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw date life? nog iets tegen gekomen de laatste tijd?
Dat is sowieso waar.. bij mij komt het ook altijd met vlagen.. dan veel, dan niets...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje slow momenteel allemaal IRL iig helemaal niemand momenteel die iets van date potentie heeft ofzoMaar dat komt vanzelf wel weer
don't know.. als het aan mij ligt is het niet de laatste keer dat we afgesproken hebben. Vond het erg gezellig en lachenquote:
Nee, ik heb vandaag gewerkt bij mijn andere bijbaantjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Auto!Lekker aan het stampen geweest?
Je oppaskindjes? Gezellig!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag gewerkt bij mijn andere bijbaantjeHaha.
Ik ben je nu aan het PMen trouwens
Jep maar heb wel weer eens zin in een leuke datequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.. bij mij komt het ook altijd met vlagen.. dan veel, dan niets...
Dan hoop ik voor jou dat er vervolg in zit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.. bij mij komt het ook altijd met vlagen.. dan veel, dan niets...
[..]
don't know.. als het aan mij ligt is het niet de laatste keer dat we afgesproken hebben. Vond het erg gezellig en lachen
Goede middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |