Je oppaskindjes? Gezellig!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag gewerkt bij mijn andere bijbaantjeHaha.
Ik ben je nu aan het PMen trouwens
Jep maar heb wel weer eens zin in een leuke datequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.. bij mij komt het ook altijd met vlagen.. dan veel, dan niets...
Dan hoop ik voor jou dat er vervolg in zit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.. bij mij komt het ook altijd met vlagen.. dan veel, dan niets...
[..]
don't know.. als het aan mij ligt is het niet de laatste keer dat we afgesproken hebben. Vond het erg gezellig en lachen
Goede middagquote:
Me too. Alhoewel ik nog nooit echt een date heb gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep maar heb wel weer eens zin in een leuke dategewoon die spanning en het gedoe er omheen
Haha, je leest het zo welquote:
Dat heb ik vandaag niet gedaanquote:
Succesquote:
Ja inderdaad. Het zou verboden moeten worden.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep maar heb wel weer eens zin in een leuke dategewoon die spanning en het gedoe er omheen
"gedoe"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah het positieve gedoe er omheenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"gedoe"![]()
![]()
Zolang je niet tegen mij gaat zeuren, dan vind ik het best!![]()
![]()
Soms is gedoe best leuk..quote:
mag ik!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn god zeg, wat zijn jullie sloom vandaag
Wil je zeggen dat je al de hele dag met je reet binnen zit! Jij bent gek!quote:
Met de nadruk op soms inderdaad.quote:
Binnen??? dakterras!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je al de hele dag met je reet binnen zit! Jij bent gek!
Oké, dan is het goedquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Hooooii singles![]()
hebben jullie beetje van het weer genoten vandaag?
niet auto??quote:
Ik heb gewerkt, haha. Ik ben net thuis... Zo even douchen en dan ga ik buiten even leren denk ikquote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je al de hele dag met je reet binnen zit! Jij bent gek!
Ohw je moest werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt, haha. Ik ben net thuis... Zo even douchen en dan ga ik buiten even leren denk ik
mag ik ook niet van mijn vrouwquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net boodschappen gedaan, was weer geweldig, ik kan zo onhandig zijn soms
Ik had een stapel doosjes met toastjes en wilde nog een pak met van die poederchocolademelk pakken
Dat ging mis.
Maar er was een man die me hielp en zijn vrouw (denk ik) vond dat niet zo leuk en mopperde toen ze wegliepen
Beetje zielig.
ik ookquote:
quote:
Slecht hoorquote:
Goed van jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Alleen omdat Nouk mopperde heb ik de balkondeur opengezet en heb ik 2 min buiten gezeten
buitenwereld...eng!quote:
geen ruggengraat!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Alleen omdat Nouk mopperde heb ik de balkondeur opengezet en heb ik 2 min buiten gezeten
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Hooooii singles![]()
hebben jullie beetje van het weer genoten vandaag?
Heel goed!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Mee eens is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |