Je oppaskindjes? Gezellig!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag gewerkt bij mijn andere bijbaantjeHaha.
Ik ben je nu aan het PMen trouwens
Jep maar heb wel weer eens zin in een leuke datequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.. bij mij komt het ook altijd met vlagen.. dan veel, dan niets...
Dan hoop ik voor jou dat er vervolg in zit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.. bij mij komt het ook altijd met vlagen.. dan veel, dan niets...
[..]
don't know.. als het aan mij ligt is het niet de laatste keer dat we afgesproken hebben. Vond het erg gezellig en lachen
Goede middagquote:
Me too. Alhoewel ik nog nooit echt een date heb gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep maar heb wel weer eens zin in een leuke dategewoon die spanning en het gedoe er omheen
Haha, je leest het zo welquote:
Dat heb ik vandaag niet gedaanquote:
Succesquote:
Ja inderdaad. Het zou verboden moeten worden.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep maar heb wel weer eens zin in een leuke dategewoon die spanning en het gedoe er omheen
"gedoe"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah het positieve gedoe er omheenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"gedoe"![]()
![]()
Zolang je niet tegen mij gaat zeuren, dan vind ik het best!![]()
![]()
Soms is gedoe best leuk..quote:
mag ik!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn god zeg, wat zijn jullie sloom vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |