Rode allstars passen er best bij jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF! dat was ook het eerste dat ik dacht.. Was al naar kisten aan het zoeken
ahzo okee duidelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Crazy is de meid waarmee ik een nogal bizar tof weekend gehad heb
Coolquote:
Wat je ook doet.. de 26e is voor ons hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Crazy is de meid waarmee ik een nogal bizar tof weekend gehad heb
quote:
jamaar!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat je ook doet.. de 26e is voor ons hoor!
Ja, daarom zie ik ook dat rode allstars passen bij zwart met rood haar en een zwart met rood shirtquote:
Dat is beter ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Nah, uit met die schoenen dan......
[ afbeelding ]
Zo beter?
kee een nicht die kleurenblind is dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daarom zie ik ook dat rode allstars passen bij zwart met rood haar en een zwart met rood shirt
euh nee ga echt niet alles terug lezen wat hier verteld isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt mijn verhaal toch wel gelezen?!
Nee. Dan neem je haar maar mee en vertrek je een dag later.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar!als ze me dan uitnodigd om een stukje te gaan reizen dan dan dan
gaat mijn toekomstige vrouw toch voor!
Ik ben zo slecht in het opzoeken van die dingen.. iemand anders?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee ga echt niet alles terug lezen wat hier verteld is
linkje?
Mensen die zulk soort 'grappige' gedichten maken, verdienen een nekschot.quote:
Ja, alleen ik wist nog niet dat het ook een vervolg heeft gekregen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt mijn verhaal toch wel gelezen?!
Meneer Snuitebol!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar!als ze me dan uitnodigd om een stukje te gaan reizen dan dan dan
gaat mijn toekomstige vrouw toch voor!
je bent er vast nog vol vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in het opzoeken van die dingen.. iemand anders?
Of eentje die z'n mannen liever zonder kleren ziet.quote:
Trouwen met een bierviltje als ring, ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in het opzoeken van die dingen.. iemand anders?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die zulk soort 'grappige' gedichten maken, verdienen een nekschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |