Dat gezeik met hem loopt al jaren, er waren ook nog heel gezellige telefoongesprekken online oa met LSquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nu maak je me in de war, waren er meer nowlive gates?
tut tut nog ff en ze verzuipen me met een steen om me nek jongens klaar nu toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je die bedreigingen niet gezien?![]()
Dat hele enjoy is pure maffia![]()
dat doe ik ook graag... maar dan niet met neppersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:44 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Die heb ik lichtjes en vluchtig getoucheerd
Nee, ik was erbij ten tijde van die chat. Heb hem toen niet gelogd, maar Remlof heeft 'm toen geëdit. Toen was ik zwaar over de zeik dat Remlof zich liet overrulen door een misverstandje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Log jij alles? Kijk eens dan wat Mariel zei over dat anderen t concept wilden doen
chat was 24-04-2009
Ik hoop het voor je, als je blijft drijven is het erger, dan kom je op een mooi open vuurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
tut tut nog ff en ze verzuipen me met een steen om me nek jongens klaar nu toch?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Log jij alles? Kijk eens dan wat Mariel zei over dat anderen t concept wilden doen
chat was 24-04-2009
quote:redactie_thebunkeronline: ik weet van inside informatie dat ze al jaren bezig zijn
redactie_thebunkeronline: om ook online te gaan
redactie_thebunkeronline: maar dat gebeurt pas eind 2009
redactie_thebunkeronline: wij zijn ze een slag voor
In dat stukje staat niks boeiends, beetje chitchat, was meer op zoek naar de gehele log. PC eend was er toen ook bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik was erbij ten tijde van die chat. Heb hem toen niet gelogd, maar Remlof heeft 'm toen geëdit. Toen was ik zwaar over de zeik dat Remlof zich liet overrulen door een misverstandje.
Danny geeft in een ander topic wel allemaal info : Wat er echt gebeurde bij de bunkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gezeik met hem loopt al jaren, er waren ook nog heel gezellige telefoongesprekken online oa met LS
Nou... mogen ze van jou naar beneden wijzen, of houd jij van de pronte jonge?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat doe ik ook graag... maar dan niet met neppers
B&B hebben veel te verliezen. Met dat soort mensen kan Danny beter niet gaan spotten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Danny zwicht, ik neem het hem niet kwalijk, tis natuurlijk niet niets!
laat maar schieten die verzand heel snel in bagger... gaan we hier niet hard genoeg voor je ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef mamakarina het volgende:
Maareh... moet ik nog beginnen aan de 'gelboy-affaire'? Of is die het föhnen niet waard?![]()
dan nog echte jopen FTW!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Nou... mogen ze van jou naar beneden wijzen, of houd jij van de pronte jonge?
De zwaartekracht telt volgens mij alleen voor de echte!............. jammergenoeg......
mwah....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat maar schieten die verzand heel snel in bagger... gaan we hier niet hard genoeg voor je ?
ja nepers .. dat geeft helemaal niet datzelfde gevoel in je hand...quote:
inet slang, betekend for the win!quote:
tieten dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nepers .. dat geeft helemaal niet datzelfde gevoel in je hand...
nee dan doet de zwaartekracht maar mee, maar voor mij alleen echte tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's
Dus we kunnen concluderen dat Danny afgelopen weekend onder dwang naar Eindhoven is gereisd en hem daar, aan die tafel in die Bunker, off-stream en met het mes op tafel is verteld dat hij Bunker II moest sponsoren voor wederom ¤ 5.000,- of anders hij z'n forum nooit meer terug zou zien?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Danny zwicht, ik neem het hem niet kwalijk, tis natuurlijk niet niets!
quote:
wat een taal!quote:
Mammalian protruberancesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nepers .. dat geeft helemaal niet datzelfde gevoel in je hand...
nee dan doet de zwaartekracht maar mee, maar voor mij alleen echte tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's
Die kans is vrij groot... het is een keihard team die zichzelf voorgenomen hebben die forumnerd wel ff flink uit te melkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat Danny afgelopen weekend onder dwang naar Eindhoven is gereisd en hem daar, aan die tafel in die Bunker, off-stream en met het mes op tafel is verteld dat hij Bunker II moest sponsoren voor wederom ¤ 5.000,- of anders hij z'n forum nooit meer terug zou zien?
Hey Rica, ik sprak zusjesfan nog netquote:
Ik zou maar op je woorden passen, jij hebt toch ook de omerta getekend?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
tut tut nog ff en ze verzuipen me met een steen om me nek jongens klaar nu toch?
Eerst met nieuw materiaal komen, voralsnog zit ik al de hele dag te kijken naar jullie herhaling van zetten.. schiet geen flikerop en is in dat geval geestdodender dan slowchat...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
Kappen met dat offtopic bullshit, ga lekker PM én
Ben benieuwd voor hoeveel credits ze hem nu weer afpersenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat Danny afgelopen weekend onder dwang naar Eindhoven is gereisd en hem daar, aan die tafel in die Bunker, off-stream en met het mes op tafel is verteld dat hij Bunker II moest sponsoren voor wederom ¤ 5.000,- of anders hij z'n forum nooit meer terug zou zien?
yep, ken je trouwens het spel barrafranca?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou maar op je woorden passen, jij hebt toch ook de omerta getekend?
Ik voel me monddood gemaakt....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
Kappen met dat offtopic bullshit, ga lekker PM én
En hier gaat het fout!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, het lekken van info van Pim was erg triestig. Maar dan nog begrijp ik niet waarom Bram dit bericht nu juist hier plaatst. Er moet nog iets anders zijn wat hem heeft doen besluiten om Danny eerst op de hoogte te brengen en daarna pas Marielin en om het hier te plaatsen.
De vraag is: waarom deed ze dat? Wat schoot ze er zelf mee op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, het lekken van info van Pim was erg triestig. Maar dan nog begrijp ik niet waarom Bram dit bericht nu juist hier plaatst. Er moet nog iets anders zijn wat hem heeft doen besluiten om Danny eerst op de hoogte te brengen en daarna pas Marielin en om het hier te plaatsen.
Ik schat zo in dat het zeker de waarde van twee breimachines en een kerstvakantie zal hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor hoeveel credits ze hem nu weer afpersen
Nooit laten doen..quote:
Wat als Bobby toen in de COS uit z'n nek lulde?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
De vraag is: waarom deed ze dat? Wat schoot ze er zelf mee op?
En waarom zat er meer dan een week tussen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Franca bezopen voeren zodat ze naakt op de bar gaat dansen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
yep, ken je trouwens het spel barrafranca?
ff simpel geredeneerd: je werkt je de bagger om iets op te starten en je wil het een groot succes maken... waarschijnlijk wilde ze zo gaan voor meer exposure... misschien voelde ze al dat ze op de schopstoel zat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
count me inquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Franca bezopen voeren zodat ze naakt op de bar gaat dansen?
Ze was gewoon onder invloed van drank en drugs, en dat was daar heel normaal in die Bunker. Het was meer een dorpskroeg dan een regieruimte. Moderators van Fok! en de biertaxi kwamen daar dan ook regelmatig bevoorradenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Preventieve wraakacties?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff simpel geredeneerd: je werkt je de bagger om iets op te starten en je wil het een groot succes maken... waarschijnlijk wilde ze zo gaan voor meer exposure... misschien voelde ze al dat ze op de schopstoel zat?
Ik vond het anders heel logisch klinkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:04 schreef Maanvis het volgende:
PS: Marielin? Mariell zul je bedoelen, NMNS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |