quote:Betreft Mariell
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Correctemundo.quote:
Zoals ik al zei, ze heeft niet het programma bijna om zeep geholpen dus tenzij ze met wederzijds goedvinden van de aftiteling is gehouden is het eigenlijk not done.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij noemt het met je zeer beperkte kennis van wat zich heeft afgespeeld, "belachelijk en onprofessioneel". Als je het daar niet over had willen hebben, had je niet zulke stoere brallie moeten doen. Maar volgende keer zal ik weer eens "Erfgenaam, Erfgenaam" plaatsen, als je daar blij van wordt.
Hoe weet jij dat dan? Misschien spioneerde ze voor Reinout Oerlemans ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze heeft niet het programma bijna om zeep geholpen
5 of 6. Toen er weer met Kelly werd geneukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef Gert het volgende:
Correctemundo.
Wanneer was dat eigenlijk? BB5 denk ik? En de uitvinder Nostalgist volgens mij.
On topic: FOEI Mariell.![]()
Die jij schijnbaar hebtquote:
Mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef Danny het volgende:
sms FOK REL AAN naar ....
Nah, kom op dan Danny, zit ons niet te teasen!!quote:
lees mijn vorige posts in het vorige topic nog eens na...quote:
Nou, in het kader van transparantie dan: kom maar opquote:
Moet Mariell niet Danny zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:05 schreef Stefan het volgende:
Deze mail verstuurde Bram gisteren aan Mariell en zette het daarna op FOK!
[..]
BB6, bb5 was ten tijde van de servival dacht ik ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
5 of 6. Toen er weer met Kelly werd geneukt.
OT: niet meer doen!
Geen idee. Het werd zo gezegd dat dit de mail was aan Mariell. Waarom Bram in de derde persoonsvorm tegen Mariell praat weet ik ook niet. Misschien is t iets Brabants.quote:
same here, ik doe 3 maanden extra pimp voor de truth! Gooi het eruitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, in het kader van transparantie dan: kom maar op
Ik heb er wel drie maanden extra pimp voor over
je hoeft maar een paar van dat soort foutjes te maken en je kunt opzouten, me dunktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Misschien spioneerde ze voor Reinout Oerlemans ofzo?
Maar goed, mocht Huub haar ontslag hebben geeist nadat ze lekte dat John de Mol hem deelname aan de kickoff verbood (dat staat letterlijk zo ergens in dit subforum) dan is het weer een ander verhaal,
en is die ook niet van de partij bij TBO II of welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Stefan het volgende:
Maanvis, wat deed Mariells hubby nou eigenlijk precies voor The Bunker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |