quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
IslaBonita, gefeliciteerd!
Ymme en Cisco:Na regen komt zonneschijn, zeggen ze.
![]()
Even een mep voor mijsje, jij gaat helemaal niemand uitzwaaien. Wij gaan jou uitzwaaien.![]()
Nog even een sexvraag hoor, ze raden altijd aan om om de dag van bil te gaan. Rond mijn ei heb ik de neiging om elke dag een poging te wagen... Is dat eigenlijk wel slim?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:49 schreef Poezebeest het volgende:
PZE: zodra de ovulatietesten serieus beginnen te kleuren doen wij het ook iedere dag. Ik ben veel te bang dat het zaad van mijn lief niet lang genoeg kan wachten tot de eisprong er is die dus gemist wordt![]()
Cisco:omdat je je zo rot voelt! Hoop dat je je snel beter voelt!
Flugel: Fijn dat je weer naar behoren functioneert, nu lekker er van genieten
de laatste posts...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen écht van belang als je man/vriend mindere zwemmertjes heeft en maakt het verder niet zo heel erg veel uit. (maar ik kan het mis hebben). Zelf ben ik altijd extra geil rondom de ovulatie, dus ik ga het er zeker niet om laten
Wat vervelend Cisco!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef Ciscostar het volgende:
isla gefelciteerd![]()
klaagmodus
Wat doet deze ongesteldheid pijn zeg.. zowel geestelijk maar vooral lichamelijk! Zoveel pijn in mijn rug en in mijn buik. Eten doet pijn, zitten en liggen doet pijn.. grrrrrrr!!! En van mijn cylcus is geen touw meer aan vast te knopen.. vorige maand 26 en nu weer 32...![]()
En ik had toch echt wel gehoopt na 6 maanden eindelijk een 2de streepje te hebben.. maar nee!
Gelukkig gisteren thuis vanwege migriane en vandaag ook want voel me echt niet lekker! Heel snel duizelig, nog steeds knallende koppijn en die klote menstruatie die pijn doet!
Klaagmodus uit
En vrijdag lekker richting landgraaf voor een weekendje pinkpop1 voordeel ik kan gerust een biertje nemen daar!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef milka82 het volgende:
Kom op dames, na zo'n domper van vorige maand (potverdrie geen streepjes) wordt deze maand raak! 10 juni, een fantastische streepplas dag en het is de dag dat ik 27 jaar geleden na een 48 urige bevalling (heb het mijn moeder niet makkelijk gemaakt, haha) ter wereld kwam.
Ik kom oorspronkelijk ook uit de buurt van Pinkpopquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat vervelend Cisco!![]()
Maar je bent dit weekend wel bij mij in de buurt!![]()
Ow en mijsjeik timmer je even naar het andere topic, te weten Z&G
![]()
Dames, een beetje teleurstellende score deze maand qua streepjes![]()
Volgende maand doen we dit wel een beetje beter he!![]()
OKequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, niet te hard slaan hoor...ik kan de komende NOD nog niet mee, maar ms de NOD erna... maar jij moet al eerder heen hoor! Dan kom je me maar halen, goed?
![]()
Mijs, we duwen je wel, mag dat ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef mijsje het volgende:
Cisco, balen dat je je niet lekker voelt nu! (spuit 11, lees net pas hoe je je voelde... echt rot) Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt... zal ik een kruikje voor je maken?
Ik heb de OP al veranderd. Ook voor jou Minniemin... ook voor jou is het balen dat je weer een cyclus moet wachten.
Asyniur, niet te hard slaan hoor...ik kan de komende NOD nog niet mee, maar ms de NOD erna... maar jij moet al eerder heen hoor! Dan kom je me maar halen, goed?
![]()
Poezebeest, ik vind 9 juni net zo mooi hoor, als dat streepjes oplevert!maak jij er een geweldige 9 juni van?
btw Flugel, wil je dan in het onderste rijtje? Daar kan ik je wel even bijzetten zonder NODdatum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |