Daarom vind het gek dat er dus een soort knal game-modus is waarbij je ook 50 punten per kill krijgt.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:50 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Speel eens search and destroy... dan krijg je ook 50 punten per kill. Alleen geen respawn.
[..]
![]()
Het is natuurlijk ook maar een vooropgezette trailer hequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daarom vind het gek dat er dus een soort knal game-modus is waarbij je ook 50 punten per kill krijgt.
Of je krijgt sowieso al meer punten per kill in MW2. Of hij had een bonus ofzo.
Hopelijk kan je die meuk wel uitzetten, er staat al zo veel in het scherm.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:28 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook maar een vooropgezette trailer he, de hele puntentelling kan nog wel veranderd worden. Plus we weten niet welke modus dit was, het kan heel goed een nieuwe variant zijn op een al bestaande modus.
Wat me wel opviel was het gebruik van avatars ingame
Idd.. wat moet je nou weer met avatars.. doe dan net zoals in css een spray waar iedereen wat kan doen ipv een avatar..quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hopelijk kan je die meuk wel uitzetten, er staat al zo veel in het scherm.
Het zal in ieder geval wel kunnen in de Hardcore playlists. Maar het is wel te hopen dat het ook bij de normale game varianten uit kan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hopelijk kan je die meuk wel uitzetten, er staat al zo veel in het scherm.
Wat ik hoorde was dat je de Special Forces mode tot 4 players split screen kon spelen. Voor de normale Multiplayer mode weet ik het niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:23 schreef Agiath het volgende:
Is er trouwens al iets bekend van offline splitscreen?
Iemand zei dat ie misschien niet zou komen. Zou heel erg jammer zijn
Is Special Ops mode eigenlijk een versus type of een campaign co-op type?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:35 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Wat ik hoorde was dat je de Special Forces mode tot 4 players split screen kon spelen. Voor de normale Multiplayer mode weet ik het niet.
Neehoor, als je je hebt laten verleiden heb je de prestige edition ge pre-ordered (en betaald)quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef mrPanerai het volgende:
Heb me toch maar laten verleiden en de Hardened edition gepre-orderned.
Van te voren een game betalenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, als je je hebt laten verleiden heb je de prestige edition ge pre-ordered (en betaald)
Bij sommige mag dat. Deze bijvoorbeeld, en natuurlijk FIFA10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |