quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoop echt dat het tweede deel beter wordt. Deel I viel in mijn ogen toch echt zwaar tegen.
Een beetje overrated. Vooral online was de spanning ver te zoeken ::)
Geen headquarters gespeeld zeker dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoop echt dat het tweede deel beter wordt. Deel I viel in mijn ogen toch echt zwaar tegen.
tsja, ik snap eigenlijk ook niet wat er nou zo grensverleggend is aan dit spel. Dat er veel actie in zit is wel duidelijk, been there done that maargoed...op je scherm zie je door alle icoontjes tevens haast niet meer wat je doet valt me op. Zeker om de kindertjes de weg te wijzen. Ze moeten dat gesjouw met je geweer wanneer je rent ook er eens uithalen, dat is toch zo fuckin onhandig en speelt kut. En die geweergeluiden, weet niet of het aan het filmpje ligt maar als je weer dat nietmachine sound terugkrijg geeft dat niet echt voldoening.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
say whatquote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beter sla je deel 2 alvast over!
ja kom op! Als je deel 1 als niks online vond, dan hoef je deel 2 niet eens te gaan halen!quote:
Ze willen graag 300 posts met info, nieuws en screenshots, dus ik zal ontopic gaan vanaf nu.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja kom op! Als je deel 1 als niks online vond, dan hoef je deel 2 niet eens te gaan halen!
Maar on-topic edwin, anders delete choco dadelijk je post :p!
zeg je nu ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 07:39 schreef Heider00sje het volgende:
Ik had niet verwacht dat iemand mijn reactie serieus zou nemen. Wie geloofd er nou dat CoD4 slecht was?
Ik heb dat spel helemaal platgespeeld
Nooit hardcore gedaan zeker,en alleen maar groundwarquote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoop echt dat ik de snipers een silencer kan gevenquote:Op donderdag 17 september 2009 03:46 schreef -Techno- het volgende:
Meer nieuws
http://www.ps3-sense.nl/2009/09/nieuwe-details-over-call-of-duty-modern-warfare-2/
We kunnen straks dus 2 attachments op een wapen doen, mag hopen dat het goed gebalanceerd is...... games met alleen maar red dot + silencer gaat erg snel vervelen.
Ik mag toch zeker hopen van niet, lame snipers.. pussy's die niet van combat houdenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ik de snipers een silencer kan geven
+ uav jammer = noobfest
Van die lui die alleen maar noobtubes gebruiken, ook erg irritantquote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker hopen van niet, lame snipers.. pussy's die niet van combat houden
Helaas wel ....quote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker hopen van niet, lame snipers.. pussy's die niet van combat houden
bronquote:Suppression has also been made available on sniper rifles.
Idd trieste figurenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die alleen maar noobtubes gebruiken, ook erg irritant
Dammitquote:Op donderdag 17 september 2009 11:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Helaas wel ....
[..]
bron
Het klinkt allemaal leuk, maar ben bang dat de balans totaal weg is
[..]
Ik lees het stukkie ff beter door.... het wordt nog ergerquote:Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dammit![]()
Nu hoor ik de snipers.. kijk ik rond en kan ik ze makkelijk gaan knifen
Ja leuk... silenced sniper + uav jammer + shotgun/submachine gun.quote:SECONDARY WEAPONS
You are no longer limited to a pistol as your secondary weapon. Available to you are a selection of machine pistols, shotguns and rocket launchers.
We can see this pleasing (spit) career snipers the most, as now they have a more powerful option if they get caught in close-quarters. Those rocket launchers come in useful for blowing UAVs AC130s and choppers out of the sky too.
Ok ik weet nu zeker dat ik deze game niet meer koopquote:Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik lees het stukkie ff beter door.... het wordt nog erger![]()
[..]
Ja leuk... silenced sniper + uav jammer + shotgun/submachine gun.
Nee, je kan hem gooien dit keer.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Commando: Rubbing in the humiliation of a melee kill even further, the Commando perk gives you longer range on your stabbing attacks.
WTF... nóg langere knife lunges?
Dat is wel iets beter, dan moet je nog enigzins mikken (hoop ik)quote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je kan hem gooien dit keer.
Vlgs mij staat er een filmpje op live van CoD4 MP, en als je dan wacht tot hij bijna afgelopen is zie je een sniper zitten in een soort van duinen, en de speler komt aanlopen en gooit zijn mes in zijn hoofd.
Even afwachten wat het dan wordt dusquote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij staat er een filmpje op live van CoD4 MP, en als je dan wacht tot hij bijna afgelopen is zie je een sniper zitten in een soort van duinen, en de speler komt aanlopen en gooit zijn mes in zijn hoofd.
niet van MW 2?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en dan speel je met 8 snipers die niet op 1 plek blijven zitten. Het heeft het spel voor mij 100% verpestquote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Snipen is juist zeer tof!!
Zijn ook genoeg snipers, die niet op 1 plek blijven zitten
Klopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is wel iets beter, dan moet je nog enigzins mikken (hoop ik)
Officieel dan :quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet van MW 2?
want wist niet dat je in CoD4, met messen kon gooien
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die alleen maar noobtubes gebruiken, ook erg irritant
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zal wel iets van de PC zijn
De dingen waar ik over zeur zijn dingen waar ik altijd al tegen was.(red dot+ silencer / silenced sniper)quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
Eerst iedereeeeen helemaal hype en zo .. alles...
en nu ..
zitten we weer te zeuren dat er weer(mischien) dingen niet goed zijn..
owww de rocketlauncher.. tsja..quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef delano.888 het volgende:
Noobtube, dat is toch de addon die op elke gun kan op van die kleine rockets te schieten?
Ik heb altijd het gevoel dat die warmte gevoelig zijn, wel lekker makkelijk idd.
Nee niet DE rocketlauncher, want dat is een apart wapen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
owww de rocketlauncher.. tsja..
Gebruik ik alleen om die 5 voltreffers mee te maken en er dan weer snel af, heb toch het idee dat kogels harder aankomen of iig meer accuraat schiet.
Ja grenadelauncher dan dammit.. ding wat onder die rifle hangt.. tjiesquote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee niet DE rocketlauncher, want dat is een apart wapen.
De dingen waar ik mij aan irriteerde en die cod4 voor mij hebben verpest, zijn nu erger gemaaktquote:Op donderdag 17 september 2009 12:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
De dingen waar ik over zeur zijn dingen waar ik altijd al tegen was.(red dot+ silencer / silenced sniper)
Daarom hoop ik ook dat iw het spel goed gaat uitbalanceren, bv door mensen met een silencer geen radar te geven.
Hoe het ook zit, het spel komt toch echt wel in de collectie![]()
Mwa dan ben je zelf ook niet zo'n doorzetter, vind het ook niet echt een reden om een spel te laten liggen of geen mp meer te spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja en dan speel je met 8 snipers die niet op 1 plek blijven zitten. Het heeft het spel voor mij 100% verpest
Ik vind het spel gewoon niet leuk op die manier, heeft niks met 'doorzetten' te maken, want het wordt niet 'te moeilijk', het is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa dan ben je zelf ook niet zo'n doorzetter, vind het ook niet echt een reden om een spel te laten liggen of geen mp meer te spelen.
Ook nooit gezien dat er alleen maar snipers zitten
Ergerde jij je aan red dot of silencers in cod4?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De dingen waar ik mij aan irriteerde en die cod4 voor mij hebben verpest, zijn nu erger gemaakt
Sommige maps zijn wel tof ja, maar die kom ik dan nooit tegen, en tegen de tijd dat die map komt heb ik de xbox allang uitgezet omdat het niet leuk isquote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ach niet op alle maps kan je lekker snipen, ik zie niemand snipen op shipyard ofzo
En bij dat russische veld stap ik er altijd uit.
red dot of silencers ergerde ik me niet aan, maar als dat gebruikt wordt om het voor snipers NOG makkelijker te maken, dan ga ik me daar wel aan ergeren ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ergerde jij je aan red dot of silencers in cod4?
Je ergernissen over snipers kan ik ergens wel begrijpen maar het is niet zo dat cod4 daardoor verpest is. Als dat zo zou zijn was de mp allang dood.
Dat bepaalde classes in mw2 zwaar overpowerd zijn is een slechte zaak, toch wil ik het zelf meemaken hoe het in de praktijk uitpakt.
Nee shipment is leuk, daar word nooit 1 kogel geschoten, alleen maar granaten gespamd, je bent toch dood voor je door je 3 granaten heen bentquote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ach niet op alle maps kan je lekker snipen, ik zie niemand snipen op shipyard ofzo
En bij dat russische veld stap ik er altijd uit.
Dr is nog 1 oplossing...quote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
red dot of silencers ergerde ik me niet aan, maar als dat gebruikt wordt om het voor snipers NOG makkelijker te maken, dan ga ik me daar wel aan ergeren ja.
Voor mij is cod4 iig verpest, en er zijn vast wel meer mensen die daarom stoppen/minderen met cod4 online, waardoor het percentage kleine kutkindertjes die wel constant campen alleen maar groter wordt
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dr is nog 1 oplossing...
Ga zelf campen![]()
![]()
Campers FTW.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
red dot of silencers ergerde ik me niet aan, maar als dat gebruikt wordt om het voor snipers NOG makkelijker te maken, dan ga ik me daar wel aan ergeren ja.
Voor mij is cod4 iig verpest, en er zijn vast wel meer mensen die daarom stoppen/minderen met cod4 online, waardoor het percentage kleine kutkindertjes die wel constant campen alleen maar groter wordt
Dat kan dus niet in cod4.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het spel is bijna 2 jaar oud en nog steeds is het makkelijk om volle rooms te vinden. Toch wel een teken dat het spel succesvol is. Al merk ik wel dat in de eerste maanden het online veel leuker was dan tegenwoordig. Komt denk ik vooral omdat het spel oud is en de meeste het spel uit hun kop kennen.quote:Voor mij is cod4 iig verpest, en er zijn vast wel meer mensen die daarom stoppen/minderen met cod4 online, waardoor het percentage kleine kutkindertjes die wel constant campen alleen maar groter wordt
Maar wel in MW2, oftewel het wordt kutter.quote:
Ik heb het spel nog niet zo lang dus de beginperiode heb ik helaas gemistquote:[..]
Het spel is bijna 2 jaar oud en nog steeds is het makkelijk om volle rooms te vinden. Toch wel een teken dat het spel succesvol is. Al merk ik wel dat in de eerste maanden het online veel leuker was dan tegenwoordig. Komt denk ik vooral omdat het spel oud is en de meeste het spel uit hun kop kennen.
Dus je kritiek op cod4 gaat nergens over.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar wel in MW2, oftewel het wordt kutter.
Daarom gewoon mw2 kopen en de beginperiode meemaken. Is leuk joh niemand kent de mappen en is nog zoekende. Koop hem in november oefen een maandje en met kerst komen er een hoop nieuwe spelers bij, moet jij eens kijken hoeveel kills je maaktquote:[..]
Ik heb het spel nog niet zo lang dus de beginperiode heb ik helaas gemist
Een beetje fout geformuleerd van mijn kant maar toch is het wel zo (vind ik)quote:Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus je kritiek op cod4 gaat nergens over.
Het gaat me niet om hoeveel kills ik maak, ik own die snipers alsnog wel, maar het is gewoon niet leuk op die manier.quote:[..]
Daarom gewoon mw2 kopen en de beginperiode meemaken. Is leuk joh niemand kent de mappen en is nog zoekende. Koop hem in november oefen een maandje en met kerst komen er een hoop nieuwe spelers bij, moet jij eens kijken hoeveel kills je maakt![]()
Of je koopt hem pas over een jaar maar dan ga je weer zeuren dat je geownd wordt door snipers (die de maps uit hun hoofd kennen).
Misschien wel, maar de hoeveelheid campers op dit moment begint ook mijn strot uit te komen, want daar is het spel helemaal niet voor gemaakt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:05 schreef lkb9000 het volgende:
Maar ik ben dan ook wel misschien ietsjes te snel geirriteerd qua dat soort dingen
Oh dat doe ik ook wel eens.. bij een spel als HQ weet je ongeveer wel waar de vijand vandaan komt en belangrijker nog, waar ze naar toe willen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien wel, maar de hoeveelheid campers op dit moment begint ook mijn strot uit te komen, want daar is het spel helemaal niet voor gemaakt.
En ik heb het dan niet over snipers, ik heb het over gasten die in een hoekje van een gebouw gaan zitten wachten tot je voorbij komt en je dan neerknallen. Heeft gewoon te maken met de skill, die gasten hebben niet de skill om te lopen, richten, te schieten en ondertussen om je heen kijken, het spel is niet bedoeld om te campen ( op bepaalde maps na dan ) en daarom is het zo irritant, frustrerend en triest. Ik snap ook niet wat er leuk aan is om in een hoekje te gaan liggen wachten.
Ik heb COD4 wel in de beginperiode gespeeld en ben toen ook afgemaakt, ik ben nog steeds bezig mijn kill / death ratio positief te krijgen. Maar toen had ik er fun in, nu niet echt meer.
Ik speel trouwens op de 360.
Genoeg plekken waar je lukraak een nade in kan gooien en je hebt 1 of meer kills.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verder moet ik zeggen dat het toch lastig campen is in CoD, er zijn wel plekjes maar die zijn bij iedereen wel bekend dus heb je er ook weinig aan.
Ik op de 360quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef Agiath het volgende:
Jullie spelen op de PC online of op de consoles?
Is nog een wereld van verschil denk ik.Beiden hebben voor en nadelen/
Niet eenvoudiger, er is een hele lichte auto-aim maar eigenlijk is het echt goed gedaan, zeker ivm andere shooters.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef Prosac het volgende:
PC uiteraard.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verschil is tussen console en pc versie. aim op console eenvoudiger?
Vacant is juist 1 van mijn favoriete levelsquote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef Prosac het volgende:
Ik speel meestal op dezelfde servers. Af en toe Killhouse en Shipment zijn wel lachen, maar het liefst heb ik Creek, Pipeline, Ambush, Strike of dat buitenlevel (met de twee bruggen)
Vacant is een kutlevel, als je eenmaal vastgezet bent in de grote binnenruimte, kom je er niet snel meer uit. Bog is al net zo kut.
Hardcore HQ op shipment en dan airstrikequote:Op donderdag 17 september 2009 15:15 schreef Prosac het volgende:
Weinig last van, toen ik het level nog niet zo goed kende was het kut om bij het toilet te beginnen inderdaad, maar tegenwoordig maakt het mij niet zoveel meer uit.
Wat ik het nadeel van de kleinere levels vind, is dat er vaak veel te snel AS en Helo's gescoord worden. met name de airstrikes zijn echt een crime dan, spawn, AS, dood, spawn, AS, dood, spawn, AS, dood, spawn, AS, dood.
Dat kan dus niet op de consoles, maar het lijkt me ook niks om ffa met 20 man te doen in killhousequote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef Prosac het volgende:
Hardcore Killhouse, free for all, 20 man en dan met een m60 bij een spawnpoint liggen.
er is geen prestige op de pc verzie en je kan op de pc een custom config gebruiken waardoor je een licht voordeel hebt op je andere medespelers.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef Prosac het volgende:
PC uiteraard.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verschil is tussen console en pc versie. aim op console eenvoudiger?
Dat was ook maar 1x leuk hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat kan dus niet op de consoles, maar het lijkt me ook niks om ffa met 20 man te doen in killhouse
verziequote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef Sacrifixe het volgende:
[..]
er is geen prestige op de pc verzie en je kan op de pc een custom config gebruiken waardoor je een licht voordeel hebt op je andere medespelers.
Ga nou maar dat filmpje kijkenquote:
Ga nu maar je post wijzigen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga nou maar dat filmpje kijken
Dat was de bedoeling juistquote:Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef Nebo het volgende:
Weg met die epilepsie gevoelige meuk delano
hij is gangsterquote:Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling juist![]()
Verder, hoe kan t dat jij mij kan editten terwijl je geen kleurtje hebt?
Nou nou dat is op tijd dan.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef -Dries- het volgende:
Zojuist even COD4 voor het eerst online en SP gespeeld. Gaaf.
Volgens mij is die nou nog 30/40 ofzo..quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
moet je voor cod4 nog steeds de hoofdprijs betalen?
Best slim van ze om de hoofdprijs te houden aangezien iedereen het toch wel kooptquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Volgens mij is die nou nog 30/40 ofzo..
maar februari had ik de GOTY editie en die was 59.95
Ga even langs de Mediamarkt; 22euquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
moet je voor cod4 nog steeds de hoofdprijs betalen?
Haha ja ik weet het. Ik had hem voor 22 euro bij Media Markt trouwens! Geweldig!quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou nou dat is op tijd dan.![]()
Maar ik heb COD 4 ook pas in februari gehaald ofzo..
Dat viel me ook op iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |