Nee, je kan hem gooien dit keer.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Commando: Rubbing in the humiliation of a melee kill even further, the Commando perk gives you longer range on your stabbing attacks.
WTF... nóg langere knife lunges?
Dat is wel iets beter, dan moet je nog enigzins mikken (hoop ik)quote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je kan hem gooien dit keer.
Vlgs mij staat er een filmpje op live van CoD4 MP, en als je dan wacht tot hij bijna afgelopen is zie je een sniper zitten in een soort van duinen, en de speler komt aanlopen en gooit zijn mes in zijn hoofd.
Even afwachten wat het dan wordt dusquote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij staat er een filmpje op live van CoD4 MP, en als je dan wacht tot hij bijna afgelopen is zie je een sniper zitten in een soort van duinen, en de speler komt aanlopen en gooit zijn mes in zijn hoofd.
niet van MW 2?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en dan speel je met 8 snipers die niet op 1 plek blijven zitten. Het heeft het spel voor mij 100% verpestquote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Snipen is juist zeer tof!!
Zijn ook genoeg snipers, die niet op 1 plek blijven zitten
Klopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is wel iets beter, dan moet je nog enigzins mikken (hoop ik)
Officieel dan :quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet van MW 2?
want wist niet dat je in CoD4, met messen kon gooien
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die alleen maar noobtubes gebruiken, ook erg irritant
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zal wel iets van de PC zijn
De dingen waar ik over zeur zijn dingen waar ik altijd al tegen was.(red dot+ silencer / silenced sniper)quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
Eerst iedereeeeen helemaal hype en zo .. alles...
en nu ..
zitten we weer te zeuren dat er weer(mischien) dingen niet goed zijn..
owww de rocketlauncher.. tsja..quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef delano.888 het volgende:
Noobtube, dat is toch de addon die op elke gun kan op van die kleine rockets te schieten?
Ik heb altijd het gevoel dat die warmte gevoelig zijn, wel lekker makkelijk idd.
Nee niet DE rocketlauncher, want dat is een apart wapen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
owww de rocketlauncher.. tsja..
Gebruik ik alleen om die 5 voltreffers mee te maken en er dan weer snel af, heb toch het idee dat kogels harder aankomen of iig meer accuraat schiet.
Ja grenadelauncher dan dammit.. ding wat onder die rifle hangt.. tjiesquote:Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee niet DE rocketlauncher, want dat is een apart wapen.
De dingen waar ik mij aan irriteerde en die cod4 voor mij hebben verpest, zijn nu erger gemaaktquote:Op donderdag 17 september 2009 12:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
De dingen waar ik over zeur zijn dingen waar ik altijd al tegen was.(red dot+ silencer / silenced sniper)
Daarom hoop ik ook dat iw het spel goed gaat uitbalanceren, bv door mensen met een silencer geen radar te geven.
Hoe het ook zit, het spel komt toch echt wel in de collectie![]()
Mwa dan ben je zelf ook niet zo'n doorzetter, vind het ook niet echt een reden om een spel te laten liggen of geen mp meer te spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja en dan speel je met 8 snipers die niet op 1 plek blijven zitten. Het heeft het spel voor mij 100% verpest
Ik vind het spel gewoon niet leuk op die manier, heeft niks met 'doorzetten' te maken, want het wordt niet 'te moeilijk', het is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa dan ben je zelf ook niet zo'n doorzetter, vind het ook niet echt een reden om een spel te laten liggen of geen mp meer te spelen.
Ook nooit gezien dat er alleen maar snipers zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |