quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
PS3en PC
Maar ik ga hem halen voor de PC. Dat gamet net wat lekkerder.
Waarom zou je überhaupt iron sight nemen als je GRIP kan pakkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef Merkie het volgende:
Het verschilt per wapen. Bij de RPD zijn de iron sights prima te doen en als je geen RDS neemt kan je in plaats daarvan GRIP nemen wat er voor zorgt dat je nauwkeuriger schiet.
Je moet toch een code invoeren voor die extra maps.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef Slappy het volgende:
Hallo mensen ik heb weer Cod4 gekocht nadat mijn Ps3 versie niet meer online wouMaar nu heb ik game of the year edition maar nu heb ik die extra maps nog steeds niet er bij zitten wie weet wat er aan de hand is ?
Neee idd..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef Slappy het volgende:
De cover van boekje is van originele Cod 4 dat klopt zeker ook niet
Ook al heb je de GOTY editie zit er dus geen code bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neee idd..
dan hebben ze jou de gewoone editie gegeven.
Ik kocht hem na een jaar ongeveer en toen zat het er gewoon nog bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Die code zit voor zover ik weet ook al heeeeeeeeel lang niet meer in het doosje, was alleen de eerst zoveel maanden, tot ze op waren gewoon.
[..]
Ook al heb je de GOTY editie zit er dus geen code bij
Ok, misschien heb je geluk gehad, het is alleen zo dat ik hoorde dat zodra de doosjes met codes op waren, de GOTY editie gewoon maar geen code meer kreeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kocht hem na een jaar ongeveer en toen zat het er gewoon nog bij
Onzin.... vorige maand zat er anders nog een code inquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Die code zit voor zover ik weet ook al heeeeeeeeel lang niet meer in het doosje, was alleen de eerst zoveel maanden, tot ze op waren gewoon.
[..]
Ook al heb je de GOTY editie zit er dus geen code bij
sowieso is 1 van die 4 mappen de moeite waard.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:25 schreef Slappy het volgende:
Zijn die maps de moeite waard?Ik heb nog 900 punten kan ik van die 100 punten Gear of wars kleding halen
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoop echt dat het tweede deel beter wordt. Deel I viel in mijn ogen toch echt zwaar tegen.
Een beetje overrated. Vooral online was de spanning ver te zoeken ::)
Geen headquarters gespeeld zeker dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoop echt dat het tweede deel beter wordt. Deel I viel in mijn ogen toch echt zwaar tegen.
tsja, ik snap eigenlijk ook niet wat er nou zo grensverleggend is aan dit spel. Dat er veel actie in zit is wel duidelijk, been there done that maargoed...op je scherm zie je door alle icoontjes tevens haast niet meer wat je doet valt me op. Zeker om de kindertjes de weg te wijzen. Ze moeten dat gesjouw met je geweer wanneer je rent ook er eens uithalen, dat is toch zo fuckin onhandig en speelt kut. En die geweergeluiden, weet niet of het aan het filmpje ligt maar als je weer dat nietmachine sound terugkrijg geeft dat niet echt voldoening.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
say whatquote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beter sla je deel 2 alvast over!
ja kom op! Als je deel 1 als niks online vond, dan hoef je deel 2 niet eens te gaan halen!quote:
Ze willen graag 300 posts met info, nieuws en screenshots, dus ik zal ontopic gaan vanaf nu.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja kom op! Als je deel 1 als niks online vond, dan hoef je deel 2 niet eens te gaan halen!
Maar on-topic edwin, anders delete choco dadelijk je post :p!
zeg je nu ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 07:39 schreef Heider00sje het volgende:
Ik had niet verwacht dat iemand mijn reactie serieus zou nemen. Wie geloofd er nou dat CoD4 slecht was?
Ik heb dat spel helemaal platgespeeld
Nooit hardcore gedaan zeker,en alleen maar groundwarquote:Op woensdag 16 september 2009 11:38 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoop echt dat ik de snipers een silencer kan gevenquote:Op donderdag 17 september 2009 03:46 schreef -Techno- het volgende:
Meer nieuws
http://www.ps3-sense.nl/2009/09/nieuwe-details-over-call-of-duty-modern-warfare-2/
We kunnen straks dus 2 attachments op een wapen doen, mag hopen dat het goed gebalanceerd is...... games met alleen maar red dot + silencer gaat erg snel vervelen.
Ik mag toch zeker hopen van niet, lame snipers.. pussy's die niet van combat houdenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ik de snipers een silencer kan geven
+ uav jammer = noobfest
Van die lui die alleen maar noobtubes gebruiken, ook erg irritantquote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker hopen van niet, lame snipers.. pussy's die niet van combat houden
Helaas wel ....quote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker hopen van niet, lame snipers.. pussy's die niet van combat houden
bronquote:Suppression has also been made available on sniper rifles.
Idd trieste figurenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die alleen maar noobtubes gebruiken, ook erg irritant
Dammitquote:Op donderdag 17 september 2009 11:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Helaas wel ....
[..]
bron
Het klinkt allemaal leuk, maar ben bang dat de balans totaal weg is
[..]
Ik lees het stukkie ff beter door.... het wordt nog ergerquote:Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dammit![]()
Nu hoor ik de snipers.. kijk ik rond en kan ik ze makkelijk gaan knifen
Ja leuk... silenced sniper + uav jammer + shotgun/submachine gun.quote:SECONDARY WEAPONS
You are no longer limited to a pistol as your secondary weapon. Available to you are a selection of machine pistols, shotguns and rocket launchers.
We can see this pleasing (spit) career snipers the most, as now they have a more powerful option if they get caught in close-quarters. Those rocket launchers come in useful for blowing UAVs AC130s and choppers out of the sky too.
Ok ik weet nu zeker dat ik deze game niet meer koopquote:Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik lees het stukkie ff beter door.... het wordt nog erger![]()
[..]
Ja leuk... silenced sniper + uav jammer + shotgun/submachine gun.
Nee, je kan hem gooien dit keer.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Commando: Rubbing in the humiliation of a melee kill even further, the Commando perk gives you longer range on your stabbing attacks.
WTF... nóg langere knife lunges?
Dat is wel iets beter, dan moet je nog enigzins mikken (hoop ik)quote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, je kan hem gooien dit keer.
Vlgs mij staat er een filmpje op live van CoD4 MP, en als je dan wacht tot hij bijna afgelopen is zie je een sniper zitten in een soort van duinen, en de speler komt aanlopen en gooit zijn mes in zijn hoofd.
Even afwachten wat het dan wordt dusquote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij staat er een filmpje op live van CoD4 MP, en als je dan wacht tot hij bijna afgelopen is zie je een sniper zitten in een soort van duinen, en de speler komt aanlopen en gooit zijn mes in zijn hoofd.
niet van MW 2?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en dan speel je met 8 snipers die niet op 1 plek blijven zitten. Het heeft het spel voor mij 100% verpestquote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Snipen is juist zeer tof!!
Zijn ook genoeg snipers, die niet op 1 plek blijven zitten
Klopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is wel iets beter, dan moet je nog enigzins mikken (hoop ik)
Officieel dan :quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet van MW 2?
want wist niet dat je in CoD4, met messen kon gooien
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die lui die alleen maar noobtubes gebruiken, ook erg irritant
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zal wel iets van de PC zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |