Game je op 360?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:18 schreef Dragorius het volgende:![]()
Ik kan niet meer wachten..wil de game en wil 'm nu
PS3quote:
HC FFA is inderdaad ook goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Free for all, ik hoop zoooooooo dat die HC kan in MW2, vast wel
G3 is ook baas ja, haal ik ook hoge ratio's mee. Maar met de G3 haal ik dan 15-5 en met de RPD 30-10, dan kies ik toch voor de RPDquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
HK G3 met silencer, UAV jammer en deep impact.![]()
Maar G3 + GL + Overkill M4 + GL en deep impact is ook mooi.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
PS3en PC
Maar ik ga hem halen voor de PC. Dat gamet net wat lekkerder.
Waarom zou je überhaupt iron sight nemen als je GRIP kan pakkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef Merkie het volgende:
Het verschilt per wapen. Bij de RPD zijn de iron sights prima te doen en als je geen RDS neemt kan je in plaats daarvan GRIP nemen wat er voor zorgt dat je nauwkeuriger schiet.
Je moet toch een code invoeren voor die extra maps.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef Slappy het volgende:
Hallo mensen ik heb weer Cod4 gekocht nadat mijn Ps3 versie niet meer online wouMaar nu heb ik game of the year edition maar nu heb ik die extra maps nog steeds niet er bij zitten wie weet wat er aan de hand is ?
Neee idd..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef Slappy het volgende:
De cover van boekje is van originele Cod 4 dat klopt zeker ook niet
Ook al heb je de GOTY editie zit er dus geen code bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neee idd..
dan hebben ze jou de gewoone editie gegeven.
Ik kocht hem na een jaar ongeveer en toen zat het er gewoon nog bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Die code zit voor zover ik weet ook al heeeeeeeeel lang niet meer in het doosje, was alleen de eerst zoveel maanden, tot ze op waren gewoon.
[..]
Ook al heb je de GOTY editie zit er dus geen code bij
Ok, misschien heb je geluk gehad, het is alleen zo dat ik hoorde dat zodra de doosjes met codes op waren, de GOTY editie gewoon maar geen code meer kreeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kocht hem na een jaar ongeveer en toen zat het er gewoon nog bij
Onzin.... vorige maand zat er anders nog een code inquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Die code zit voor zover ik weet ook al heeeeeeeeel lang niet meer in het doosje, was alleen de eerst zoveel maanden, tot ze op waren gewoon.
[..]
Ook al heb je de GOTY editie zit er dus geen code bij
sowieso is 1 van die 4 mappen de moeite waard.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:25 schreef Slappy het volgende:
Zijn die maps de moeite waard?Ik heb nog 900 punten kan ik van die 100 punten Gear of wars kleding halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |