Dit jaar speelde Boulahrouz nauwelijks onder Jol, bovendien hebben kapitaalkrachtiger clubs zich al gemeld voor Boulahrouzquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef koningdavid het volgende:
Boulah over Martin Jol:
[..]
De komst van Boulah moet dit jaar dan toch echt een keer mogelijk zijn.
Waar is die grappenmaker van eenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het chassis van zijn romige auto is naar de pleuris.![]()
²
Dat is ook niet zo gek als je bij verschillende clubs zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit jaar speelde Boulahrouz nauwelijks onder Jol
Waar zei ie dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
Borst: "Geweldige keuze van Ajax. Echt een toptrainer. Daar gaat Ajax veel plezier aan beleven."![]()
![]()
![]()
Oh ja..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als je bij verschillende clubs zit.
Helemaal in Rood-Wit, ik stel het me nu al voorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht Jol in trainingspak en Ajax-pet
Dit is wel heel erg optimistisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef damsco het volgende:
Wie weet breekt het Van Gaal tijdperk wel weer aan. Succes na succes, Europese top. Wie weet, wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit jaar speelde Boulahrouz nauwelijks onder Jol, bovendien hebben kapitaalkrachtiger clubs zich al gemeld voor Boulahrouz
Op radio3quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar zei ie dat?
In ieder geval niet in zijn column.
Het wereldje.quote:• Jol vijfde met Tottenham Hotspur, vijfde met Hamburger SV. Ajax tevreden met een vijfde plaats?
Betere aanbieding.. dus die bevoegdheden, in combinatie met een loon dat rond de 2,5 miljoen per jaar zal liggen en vermoedelijk (een deel van) zijn staf.quote:'Uiteindelijk was uit elkaar gaan de beste oplossing'
26/05/2009 17:47
Voor veel supporters van Hamburger SV kwam het bericht van het vertrek van Martin Jol als een verrassing. Bernd Hoffmann, voorzitter van HSV, geeft uitleg over de overstap naar Ajax.
'De ontwikkelingen van de afgelopen paar dagen waren absoluut verrassend', liet Hoffmann weten op de HSV-website. 'We hadden veel gesprekken. Beide partijen waren uiteindelijk van mening dat de beste oplossing is om uit elkaar te gaan.'
'We hebben Martin niet aan zijn contract tot 2010 gehouden, nadat Ajax hem een - in zijn ogen - betere aanbieding had gedaan. De club bood hem langdurige en verregaande bevoegdheden, waarin hij een betere toekomst voor zichzelf zag.'
Inderdaad, ik ga helemaal nergens meer op rekenen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Noshiba het volgende:
Ik zie het alweer voor me: Iedereen zielsgelukkig nu, hebben er helemaal zin in. En word het weer een anti-climax.
Dat is even de euforie van nu. Dezelfde als bij de aanstelling van van Basten en ten Cate.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Noshiba het volgende:
Ik zie het alweer voor me: Iedereen zielsgelukkig nu, hebben er helemaal zin in. En word het weer een anti-climax.
Mido terughalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jol heeft deze oude bekende als zaakwaarnemer. Bekend van Zlatan en Maxwell, misschien dat hij nog wat in zijn stal heeft lopen
Vind het wereldje helemaal niet grappigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het wereldje.![]()
![]()
[..]
Betere aanbieding.. dus die bevoegdheden, in combinatie met een loon dat rond de 2,5 miljoen per jaar zal liggen en vermoedelijk (een deel van) zijn staf.
Ik vind het altijd mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vind het wereldje helemaal niet grappig.
quote:Ajax heeft vijfjarig contract klaarliggen voor Jol... En voor Olsen, en voor Adriaanse, en voor Rijkaard, en voor De Haan, en voor Wenger.
quote:De meesten houden het één jaar vol bij Ajax, Olsen één gesprek.
Ghehehe, in tegendeel hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Prima keus! Gelukkig aan alle onzekerheid een einde en van der boog heeft een zeer goede indruk gemaakt door een prima nederlandse trainer aan te trekken zonder dat dit uitlekte.
Ik denk niet dat er plaats is voor Sulejmani en Urby.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:10 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben benieuwd of hij Sulejmani weer aan het voetballen krijg, Urby en Vermaelen eindelijk op een hoger niveau gaan krijgen waarin ze dragers van het team worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |