Mooi, hier nog eenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was een lange nacht en ochtend, maar een paar dagen slapen doet wonderen.
Ik vind het altijd geweldig als mensen serieus ingaan op m'n onzinquote:
Wat is dat VV? Of zijn dat puntige hangtietjes?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach zij kon iig nog WEL op haar favoriet stemmen
inkoppertjes zijn leuk
Maar zegt dat wel eerlijk in m,n bakkes en we hebben idd een leuk gesprek gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
lees eens goed renate....zo aardig is het niet wat ie schrijft...je zeikt , zeurt en/of zevert maar het is niet aanvallend bedoeld
je bedoeld via fok...of heeft tie dat gezegd in de bunker....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Maar zegt dat wel eerlijk in m,n bakkes en we hebben idd een leuk gesprek gehad
Angelfish dan hè, let op je vertaling! Ik mot dat zoute water niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
mmm who de fok is Moonfish,die "mijn" lieve Ramses ietsje citeert
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bedoeld via fok...of heeft tie dat gezegd in de bunker.... dat laatste
Niet dat het wat geholpen heeft, maar tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach zij kon iig nog WEL op haar favoriet stemmen
inkoppertjes zijn leuk
Ik vind het wel een mooie taktiek. Misschien kan het nog wel een stapje verder dan "zeuren" of "zeiken".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
lees eens goed renate....zo aardig is het niet wat ie schrijft...je zeikt , zeurt en/of zevert maar het is niet aanvallend bedoeld
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is dat VV? Of zijn dat puntige hangtietjes?
Ik zit vandaag vol vragen.
Nee, hij lult zich er weer uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Maar zegt dat wel eerlijk in m,n bakkes en we hebben idd een leuk gesprek gehad
ja dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie taktiek. Misschien kan het nog wel een stapje verder dan "zeuren" of "zeiken".
Bijvoorbeeld: Hee, ik noemde je een rottende rioolhoer maar het was niét aanvallend bedoeld!!!
Die discussie kan hier: The Bunker PR dame - Mariell Wassen van den Boom (inclusief tieten!)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel genoeg zo, kunnen we niet een bram vs Marriell starten?
Want die loopt als een idioot te spammen en waarschijnlijk alleen omdat die vrijwillige fokkertjes een stuk goedkoper zijn dan Marriell
ONZ jargon. Vandaar.quote:
Breng dat Bram maar eens aan zijn verstandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die discussie kan hier: The Bunker PR dame - Mariell Wassen van den Boom (inclusief tieten!)
Deze cryptische omschrijving gaat mijn pet te bovenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Angelfish dan hè, let op je vertaling! Ik mot dat zoute water niet.
Zo lang ie maar recht in den bakkes is hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie taktiek. Misschien kan het nog wel een stapje verder dan "zeuren" of "zeiken".
Bijvoorbeeld: Hee, ik noemde je een rottende rioolhoer maar het was niét aanvallend bedoeld!!!
Om het nog minder kwetsend te maken kun je haar ook een in staat van ontbinding zijnde afwateringsbuisprostituee noemenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om het nog minder kwetsend te maken kun je haar ook een in staat van ontbinding zijnde afwateringsbuisprostituee noemen.
Hier leer ik nog es wat!
Ja hallo, zo kom je overal mee weg natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Om haar vervolgens af te zetten op de afwerkplek achter Station Beukenlaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:
Om het nog minder kwetsend te maken kun je haar ook een in staat van ontbinding zijnde afwateringsbuisprostituee noemen.
dus......je pikt alles als het je maar recht in je gezicht wordt gezegd.....how oddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:10 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Zo lang ie maar recht in den bakkes is he_O-
Goed lezen,Huub vind haar zeuren ,zeveren zeiken,maar noemt haar geen zeikwijf.Dat zou aanvallend zijn.Aldus iemand die Huub goed kentquote:
nee, hij geeft gewoon toe dat zijn eigen referentiekader fucked up isquote:
nou eigenlijk heb ik haar uiteindelijk wel een zeikwijf genoemdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Goed lezen,Huub vind haar zeuren ,zeveren zeiken,maar noemt haar geen zeikwijf.Dat zou aanvallend zijn.Aldus iemand die Huub goed kent![]()
![]()
![]()
![]()
nee dus jij zegt nu eigenlijk dat huub niet direct is maar om de hete brij heen draaid maar haar eigenlijk wel een enorm zeikwijf vindtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Goed lezen,Huub vind haar zeuren ,zeveren zeiken,maar noemt haar geen zeikwijf.Dat zou aanvallend zijn.Aldus iemand die Huub goed kent![]()
![]()
![]()
![]()
OF in de wc van een volendamse kroeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om haar vervolgens af te zetten op de afwerkplek achter Station Beukenlaan.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou eigenlijk heb ik haar uiteindelijk wel een zeikwijf genoemd
Waar ik het wel mee eens ben, is dat DGK vele malen leuker was om te volgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, hij geeft gewoon toe dat zijn eigen referentiekader fucked up isen dat hij haar vond zeuren/zeiken/miepen over zes dagen betekent niet dat 6 dagen in the bunker eenvoudig is, alleen maar om het feit hij veel langer in een huis met camera's heeft gezeten.
Los van het feit dat het gesprek langer duurde dan alleen die drie zinnen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
urineerdame, huub.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar dat ís ze tquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om haar vervolgens af te zetten op de afwerkplek achter Station Beukenlaan.
Gewoon blind om je heen scheldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
kan er niet een centraal topic komen, ik zie door de bomen het bos niet meer
ik heb wimpey leren kennen als azijnpisser op mijn weblog www.huubenjaap.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?
Dat zijn de betere vragen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?
That's the spirit... wij zouden evil broertjes kunnen wezen, mijn waarde!quote:
ik zeur zeker wel es jij niet dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat ís ze tze zeurt toch soms weleens een heel klein beetje?
... en of hij Kelly gehumpt heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verdomd... jij kent Wimpey ook... ben ik dan de enige voor wie Wimpey een compleet nieuw fenomeen is? Ik wil een subforum voor Wimpey!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb wimpey leren kennen als azijnpisser op mijn weblog www.huubenjaap.nl
daar vind je vast ook nog wel posts van hem, en dan voordat hele nowlive gezeik,
begreep dat hij tijdens de kooi ook al enorm anti huub is,
voor de rest weet ik er niet zoveel van
Wimpey ook al?quote:
eerlijkheid is goud waardquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus......je pikt alles als het je maar recht in je gezicht wordt gezegd.....how odd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |