Tja, daar heb je ook een computer die voor je mikt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef WSPP het volgende:
In games kan alles.
Tnx. Ga het even proberen. Overigens ga ik er niet onder gebukt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:34 schreef Prosac het volgende:
Even mailen naar forum@fok.nl. Dan kunnen ze het mailadres in je oude account veranderen en kun je weer inloggen.
OK Mail verzonden. Dankjewel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:34 schreef Prosac het volgende:
Even mailen naar forum@fok.nl. Dan kunnen ze het mailadres in je oude account veranderen en kun je weer inloggen.
Wat voor schilfers/spetters?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb een Glock (nog nooit schoongemaakt, en zelf nog geen 1000schoten mee verschoten) en nu merik dat ik een soort spetters/ schilfers op mijn hand/ arm krijg tijdens het schieten. iemand enig idee wat ik daaraan kan doen? welk gedeelte moet ik schoonmaken?
valt dat te berekenen dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:26 schreef Erasmo het volgende:
Glock is makkelijk uit elkaar te halen, even een doek er langs en je haalt het meeste vuil wel weg
Weet trouwens iemand hier hoe je kan berekenen onder welke voorwaarden een ricochetschot ontstaat?
Ja dat snap ik maar is er een formule/calculator voor te vinden?quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
valt dat te berekenen dan?
heeft veel met de hoek te maken waar het doelwit op staat, hardheid van de doel, hoe erg de kogel deformeert, snelheid van de kogel (en nog wel meer factoren)
Ik weet dat mijn broertje eens geraakt werd door een vrijwel intacte .45acp kop die terugketste op een 25m baan met zandvanger. Weet nog steeds niet wat hij nou heeft geraakt, vooral omdat hij intact was, misschien een rubber lap bij de zandvanger. Punt is dat ik sindsdien er rekening mee houd dat je zelfs terugketsers kan krijgen als het onmogelijk lijkt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:26 schreef Erasmo het volgende:
Glock is makkelijk uit elkaar te halen, even een doek er langs en je haalt het meeste vuil wel weg
Weet trouwens iemand hier hoe je kan berekenen onder welke voorwaarden een ricochetschot ontstaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |