Ja idd, om nou meteen als rambo rond te lopen lijkt me niet echt heel slimquote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat is overigens ook niet altijd mogelijk, sommige verenigingen laten introducees alleen met lucht of kleinkaliber schieten. Daarom van te voren even informeren naar de mogelijkheden. En het allerbelangrijkste is goed luisteren naar de mensen die je begeleiden daar, zij weten waar ze het over hebben!
Dat maakt me niet zo veel uit, ik wil gewoon een keer geschoten hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef Prosac het volgende:
Bij ons laten we de introduce altijd eerst met klein kaliber een paar schoten lossen. Dat grote spul komt er bij introductie niet aan te pas, aangezien we dat eigenlijk pas aan het eindtraject van de opleiding een keer voorschotelen. Als toetje en alleen als de instructeurs diegene er geschikt voor achten.
En je leert beter schieten met een wapen dat amper terugslag heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja idd, om nou meteen als rambo rond te lopen lijkt me niet echt heel slim
Klein kaliber slaat minder aan in de portemonneequote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef Wheelgunner het volgende:
En ik heb een ontzettend slechte trekker-vinger omdat mijn eerste eigen wapen een P226 was. Goed wapen maar niet echt een verfijnde trekker, en een toch vrij felle 9mm. Ik ben wel eerst met .22lr begonnen, een Colt 22 om precies te zijn, maar al snel doorgegaan naar grootkaliber.
Nu waardeer ik kleinkaliber veel meer, om allerlei redenen. 9mm vind ik ook nog leuk om vaker mee te schieten, maar de andere grote kalibers is iets voor af en toe voor de lol wat mij betreft.
Nee, maar die blokkeert gewoon.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Hebben ze ook wel eens getest wat er met je duim gebeurt als je hem tegen de achterkant van een slede zet?
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen... Een pistool bij de slede pakken voorkomt echt niet dat het wapen vuurt, hoogstens dat hij niet goed herlaadt. En als jij als schutter je duim tegen de achterkant van de slede zet en vuurt, zet ik mijn geld erop dat je duim zwaar gehavend zal zijn, als hij er nog aanzit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee, maar die blokkeert gewoon.
Net zoals dat je een wapen vastpakt bij de slede en vuurt.
Heeft mijn Krav Maga leraar al heel wat keer gedemonstreerd
Ik bedoel dat hij niet de volgende patroon kan laden, niet dat het niet vuurtquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:39 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen... Een pistool bij de slede pakken voorkomt echt niet dat het wapen vuurt, hoogstens dat hij niet goed herlaadt. En als jij als schutter je duim tegen de achterkant van de slede zet en vuurt, zet ik mijn geld erop dat je duim zwaar gehavend zal zijn, als hij er nog aanzit.
Dan is het goed, beetje lullig als je vol zelfvertrouwen het wapen van een overvaller zou grijpen en toch in je buik geschoten wordtquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij niet de volgende patroon kan laden, niet dat het niet vuurt
Dan noem je ook een veel voorkomend wapen op.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Wheelgunner het volgende:
een .500 s&w revolver
Ik denk dat je er met een .357m of .44m ook wel wat aan overhoudtquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan noem je ook een veel voorkomend wapen op.![]()
Dat herken ik wel, duurde bij mij vooral veel korter "om er weer in te komen" en de concentratie te vinden. Je schiet je punten vooral veel makkelijker.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef Wheelgunner het volgende:
maar de vooruitgang die je boekt als je wat regelmatiger op de baan staat is echt ongelofelijk.
Ga je burgers flippen bij Carl's jr oid?quote:
ik flip al burgers bij McD...quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:49 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ga je burgers flippen bij Carl's jr oid?Die plastic pistooltjes kosten geen drol en je kan er zoveel lol mee hebben.
Tsja, maar dan krijg je ook waar je voor betaalt. Hier heb je ook van die aanbiedingen van 95 euro enzo, maar daar zou ik met niet aan wagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:34 schreef compier het volgende:
2e hands pistolen zijn er al vanaf $125
Yup.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:25 schreef compier het volgende:
Heb je in Nederland een wachtperiode of een backgroundcheck (na je verlof) als je een pistool/geweer wil kopen?
Damn $155,- retail, wat betaal jij ervoor?quote:En ik het pistool wat het wordt is een Hi-Point 9mm pistool, goedkoop maar wel goede kwaliteit, en levenslange garantie -no questions asked-
Als die 20 MM/Picatinny/weaver compatible is moet het wel lukken(de mount dan)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:25 schreef FiveseveN het volgende:
Nee, de kijker wordt geleverd met een quick release mount. Dus het komt er des te meer er op aan dat de rail waarop je het spul moet monteren precies de bedoeling is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |