abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:38:24 #52
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69414227
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef Athmozz het volgende:
als je geen vrienden met een auto hebt; ga naar de plaatselijke opel dealer & vraag of je een corsa mag testrijden voor een dagje of 2 . Als je je haast kan je die nog mee hebben & daarmaa gaan afrijden (corsa's zijn makkelijk in parkeren, daarmee ). Anders is er nog steeds de autoverhuurservice . Voor 30¤ heb je 1 dag een auto.
Misschien dat het in Belgenland anders is, maar in NL hebben lesauto's dubbele bediening. Dat is ook tijdens je rij-examen verplicht.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_69414241
Denk dat je de definitie van overmacht niet helemaal begrijpt TS.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:38:48 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69414244
De meeste rijscholen hebben geen tijd om even een zooi leerlingen over te nemen. En ik neem aan dat zij eerst hun eigen dingen op willen lossen.

Het gaat om een rijbewijs, zo belangrijk is dat nu ook weer niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69414290
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Misschien dat het in Belgenland anders is, maar in NL hebben lesauto's dubbele bediening. Dat is ook tijdens je rij-examen verplicht.
ok, wist ik niet. Hier moet je enkel een handrem in het midden hebben (logisch ook, voor je op het examen gaat rijd je ook al alleen rond )
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_69414297
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik bedoel lieverd als de rijschool het weigert en de leerling zélf voor de extra kosten wil laten opdraaien.
Ikzelf zou het redelijk vinden als de rijschool een lesje voorafgaand aan het (nieuwe) examen vergoed. Voel je je daarmee niet zeker genoeg, ben je natuurlijk vrij om er nog een paar extra bij te nemen. Kost je ook de kop niet toch?
pi_69414317
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef Athmozz het volgende:
als je geen vrienden met een auto hebt; ga naar de plaatselijke opel dealer & vraag of je een corsa mag testrijden voor een dagje of 2 . Als je je haast kan je die nog mee hebben & daarmaa gaan afrijden (corsa's zijn makkelijk in parkeren, daarmee ). Anders is er nog steeds de autoverhuurservice . Voor 30¤ heb je 1 dag een auto.
Ja want garages lenen graag auto's uit aan mensen zonder rijbewijs!

Zal toch echt een lesauto moeten zijn, en niet zomaar een auto.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:41:23 #58
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69414350
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef Athmozz het volgende:

[..]

ok, wist ik niet. Hier moet je enkel een handrem in het midden hebben (logisch ook, voor je op het examen gaat rijd je ook al alleen rond )
Dat is hier dus niet . Je zal dus ergens anders een lesauto moeten lenen. Belletje CBR of zij toevallig nog iets hebben staan kun je niks aan verliezen, dus zou ik TS aanraden. Anders is het pech hebben.

Heel chique zou overigens zijn als de vrouw twee reguliere lessen afzegt om het examen van TS' kennis wel door te laten gaan, maar ik kan me voorstellen dat dat misschien weer een stap te ver is.
Zerg schreef:
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:42:22 #59
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69414379
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef 49R het volgende:

[..]

Ikzelf zou het redelijk vinden als de rijschool een lesje voorafgaand aan het (nieuwe) examen vergoed. Voel je je daarmee niet zeker genoeg, ben je natuurlijk vrij om er nog een paar extra bij te nemen. Kost je ook de kop niet toch?
Nouja, bijna 40 euro per les tegenwoordig? Ik weet niet wat jij verdient, maar een paar extra lessen hakken er wel stevig in natuurlijk. Dat komt makkelijk richting de 150 à 200 euro.
Zerg schreef:
pi_69414380
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ja want garages lenen graag auto's uit aan mensen zonder rijbewijs!

Zal toch echt een lesauto moeten zijn, en niet zomaar een auto.
Waarom zou hij het rijbewijs moeten hebben? Als iemand mee gaat met een rijbewijs, die leent de auto & geeft die gewoon door aan degene die er mee moet gaan afrijden... Dat die auto's dubbele bediening nodig hadden weet ik niet, hier in BE is de enige vereiste een handrem in de midden, meer niet (dus met vb een mercedes met voet-handrem mag je geen rijexamen afleggen, heb je toevallig zo een wagen dan moet je maar een andere regelen)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:43:45 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69414423
God o god.

Je mag gewoon geen auto besturen zonder rijbewijs. Officieel is de instructeur bestuurder in een auto met dubbele bediening.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:44:42 #62
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_69414449
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:42 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Waarom zou hij het rijbewijs moeten hebben? Als iemand mee gaat met een rijbewijs, die leent de auto & geeft die gewoon door aan degene die er mee moet gaan afrijden... Dat die auto's dubbele bediening nodig hadden weet ik niet, hier in BE is de enige vereiste een handrem in de midden, meer niet (dus met vb een mercedes met voet-handrem mag je geen rijexamen afleggen, heb je toevallig zo een wagen dan moet je maar een andere regelen)
Ja, en welke verzekering gaat de schade dekken in geval van ongeval, volgens jou?

Nog los van de dubbele bediening die echt verplicht is in NL....
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:45:28 #63
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69414482
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar gewoon helemaal niks doen en je leerling afpoeieren met te beloven dat er over een week wel 'ns gebeld gaat worden vind ik niet netjes.

Ervaring met deze rijschool is dat je dan uiteindelijk zelf moet bellen want dat gaan ze dus * vergeten *.....
Weet je trouwens zeker dat het over een vriend gaat en niet over jezelf? Als het over jouw gaat is het niet gek dat ze je afpoeieren, zou iedereen doen bij van die pubers als jouw
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:45:31 #64
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_69414485
Voor alle duidelijkheid : de lesauto is total loss, gaat dus geruime tijd duren voor er weer een nieuwe lesauto is.
Op examen gaan kan dan wel eens maanden gaan duren bij deze rijschool. Met 1 les van te voren ga je dan waarschijnlijk niet slagen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_69414491
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Athmozz het volgende:
moet je rijinstructeur erbij zijn? In zo'n geval niet lijkt me...

Leen gewoon een auto van een vriend & ga daarmee het examen gaan doen?
Moet een examenauto geen dubbele bediening hebben dan
pi_69414498
Zat ook eens in een soortgelijke situatie, omdat mijn rij instructrice kwam te overlijden.

Dat heb ik aanvankelijk ook verkeerd aangepakt en uiteindelijk heb ik wegens ethische
overwegingen besloten mijn verlies te nemen en een andere rijschool te zoeken.

Soms moet je gewoon accepteren dat je door toeval verwikkeld raakt in een situatie die
vervelend is voor beide partijen en daar vervolgens naar handeleñ.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:46:14 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69414510
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef deedeetee het volgende:
Voor alle duidelijkheid : de lesauto is total loss, gaat dus geruime tijd duren voor er weer een nieuwe lesauto is.
Op examen gaan kan dan wel eens maanden gaan duren bij deze rijschool. Met 1 les van te voren ga je dan waarschijnlijk niet slagen.
HEEFT JE KENNIS NOU AL GEBELD MET HET CBR
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:48:19 #68
78780 deedeetee
pi_69414577
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

Weet je trouwens zeker dat het over een vriend gaat en niet over jezelf? Als het over jouw gaat is het niet gek dat ze je afpoeieren, zou iedereen doen bij van die pubers als jouw
Hij noemt me een puber

aaaaawww wat lievvvv
pi_69414648
Dit is toch makkelijk op te lossen?
Die rijschool heeft nog een auto dus als hier nu niet mee gereden wordt dan kan TS deze gebruiken.
Dan is er alleen nog maar iemand met een rijbewijs nodig om TS met die leswagen naar het CBR te rijden.
TS doet dan het examen en daarna rijdt de kameraad van TS de leswagen weer terug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_69414688
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:42 schreef Mikkie het volgende:
Nouja, bijna 40 euro per les tegenwoordig? Ik weet niet wat jij verdient, maar een paar extra lessen hakken er wel stevig in natuurlijk. Dat komt makkelijk richting de 150 à 200 euro.
Tja, een rijbewijs kost inderdaad geld, maar 40 euro valt wel mee toch? Ben ik ook kwijt als ik met mijn gezin naar de McDonalds ga.

Eén woord van troost echter, zolang je geen rijbewijs hebt, heb je ook geen kosten aan een auto. Het geld wat je maandelijks kwijt bent aan autorijlessen, ben je ná je examen gewoon kwijt aan de lopende kosten voor je auto!
pi_69414764
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef deedeetee het volgende:
Geloof me, die man heeft binnen no time weer een lesauto geregeld. Zonder lesauto heeft hij tenslotte geen inkomsten.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:57:29 #72
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69414837
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef 49R het volgende:

[..]

Tja, een rijbewijs kost inderdaad geld, maar 40 euro valt wel mee toch? Ben ik ook kwijt als ik met mijn gezin naar de McDonalds ga.

Eén woord van troost echter, zolang je geen rijbewijs hebt, heb je ook geen kosten aan een auto. Het geld wat je maandelijks kwijt bent aan autorijlessen, ben je ná je examen gewoon kwijt aan de lopende kosten voor je auto!
Ik vind 40 euro niet meevallen. Er vanuit gaande dat het examen nu minimaal enkele weken opgeschoven wordt (ziekte, opnieuw aanvragen etc), zal toch minimaal een les per week geteld moeten worden. Dat is zomaar een extra kostenposten van 200 euro waar de kennis van TS niet op gerekend had, en die hij vast liever ergens anders aan zou besteden. TS' kennis moet dit nu buiten zijn schuld betalen, dat is zuur.
Zerg schreef:
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:58:23 #73
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69414872
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:55 schreef 49R het volgende:

[..]

Geloof me, die man heeft binnen no time weer een lesauto geregeld. Zonder lesauto heeft hij tenslotte geen inkomsten.
juist.
Riemen
fiets kopen
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 12:59:13 #74
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:02:01 #75
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69414984
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:59 schreef jitzzzze het volgende:

heb je vette pech.
Dat is dan ook waar iedereen nu op hoopt
Riemen
fiets kopen
pi_69415015
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:57 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik vind 40 euro niet meevallen. Er vanuit gaande dat het examen nu minimaal enkele weken opgeschoven wordt (ziekte, opnieuw aanvragen etc), zal toch minimaal een les per week geteld moeten worden. Dat is zomaar een extra kostenposten van 200 euro waar de kennis van TS niet op gerekend had, en die hij vast liever ergens anders aan zou besteden. TS' kennis moet dit nu buiten zijn schuld betalen, dat is zuur.
TS'kennis heeft gedurende die tijd geen kosten aan een auto, dus goed beschouwd valt het eigenlijke verlies wel mee. Natuurlijk is dit alles buiten de schuld van TS'kennis, maar je kunt je in alle ernst afvragen in hoeverre de rijinstructeur iets te verwijten valt. Uiteraard lijkt het me niet meer dan redelijk dat de kennis niet opnieuw hoeft te betalen voor een nieuw examen en de les die daar ana vooraf gaat.
pi_69415042
TS je moet niet zo zeuren, er is een ongeluk gebeurd en dat is gewoon heel veel pech hebben en er is altijd een kleine kans dat dit gebeurt. Je hebt er zelf voor gekozen om bij een éénmanszaak rijlessen te nemen (of tweemans in dit geval) en je weet dan dat als je rij-instructeur overlijdt of er gebeurt een ongeluk je een probleem hebt. Mocht je dit willen voorkomen ga dan bij een grote rijschool waar je niet afhankelijk bent van twee echtgenoten, die zijn er ook. Je zult nu af moeten wachten wat de rijschool doet, je kunt het CBR bellen maar ik denk niet dat die veel voor je kunnen betekenen. Het is gewoon dikke pech. Ik denk wel dat de rijschool het examen zal vergoeden, dat zou wel zo netjes zijn, en misschien kunnen ze wel wat regelen bij het CBR dat je toch snel op examen kunt. Inrijden in een nieuwe auto is zo gebeurd (mijn rij-instructeur heeft toevallig ook net een nieuwe auto, als je gewoon kunt auotrijden kost het je een rijles) en als je kunt rijden kun je rijden. Mocht je rijschool niets vergoeden en je laten zitten dan heb je wel recht om te zeuren. Succes .
De prins met de witte baard.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:05:58 #78
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69415116
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:02 schreef 49R het volgende:

[..]

TS'kennis heeft gedurende die tijd geen kosten aan een auto, dus goed beschouwd valt het eigenlijke verlies wel mee. Natuurlijk is dit alles buiten de schuld van TS'kennis, maar je kunt je in alle ernst afvragen in hoeverre de rijinstructeur iets te verwijten valt. Uiteraard lijkt het me niet meer dan redelijk dat de kennis niet opnieuw hoeft te betalen voor een nieuw examen en de les die daar ana vooraf gaat.
Ik zou het alleen niet zo makkelijk tegen elkaar wegstrepen. Voor 200 euro kan die kennis een maand lang genieten van een eigen auto en de vrijheid die daarbij hoort. Nu heeft 'ie voor 200 euro vijf uurtje begeleid rijden, dat is nogal een verschil.

Het nieuwe examen en een les zou ik sowieso niet betalen, maar ik zou toch wel een coulanceregeling verwachten mbt extra lessen (die kunnen zij namelijk geheid op de verzekering verhalen).
Zerg schreef:
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:08:06 #79
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69415169
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:02 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

Dat is dan ook waar iedereen nu op hoopt
Dat kan ik je zo wel vertellen. Het ongeluk van de instructeur is overmacht, en echt niet dat er altijd een reserve auto klaar staat voor dit soort toestanden.

Maar dat hoeft gelukkig ook niet omdat dit overmacht is.

De zogenaamde kennis van TS zal nog wat langer gebruik moeten maken van z'n fietsje.
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:09:41 #80
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69415203
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik zou het alleen niet zo makkelijk tegen elkaar wegstrepen. Voor 200 euro kan die kennis een maand lang genieten van een eigen auto en de vrijheid die daarbij hoort. Nu heeft 'ie voor 200 euro vijf uurtje begeleid rijden, dat is nogal een verschil.

Het nieuwe examen en een les zou ik sowieso niet betalen, maar ik zou toch wel een coulanceregeling verwachten mbt extra lessen (die kunnen zij namelijk geheid op de verzekering verhalen).
Hoe komt iedereen er ineens bij dat de 'kennis' van TS opnieuw zou moeten betalen voor de reeds geboekte en betaalde lessen + examen?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:10:46 #81
78780 deedeetee
pi_69415231
Rijschool heeft gelukkig toch nog wat van zich laten horen
quote:
z'n vrouw heeft net teruggebeld, ze krijgen gewoon weer dezelfde auto en
er zijn bij het cbr examenplaatsen gereserveerd speciaal voor dit soort
situaties dus het duurt volgens haar maximaal een paar weken voordat
******* opnieuw examen kan doen.
Had ze meteen gezegd : wij zoeken een oplossing en bellen je terug dan terug, had dat een boel zenuwen en ergernis gespaard.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:12:15 #82
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_69415272
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hoe komt iedereen er ineens bij dat de 'kennis' van TS opnieuw zou moeten betalen voor de reeds geboekte en betaalde lessen + examen?
Dat niet... Point is, dat als je vanmiddag examen hebt, je geheid geen lessen meer gepland hebt. Als je examen nu door omstandigheden enkele weken opgeschoven wordt, ga je in de tussentijd nog wel lessen om een beetje bezig te blijven. Dat zijn allemaal extra lessen die dus wel los afgerekend dienen te worden, en die TS niet had hoeven nemen als hij vanmiddag zijn examen had gehad (tenzij diegene het examen vanmiddag niet gehaald had, maar da's een andere discussie). Dat zijn dus kosten die TS opgedrongen krijgt, maar waar hij niks aan kan doen.
Zerg schreef:
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:14:52 #83
78780 deedeetee
pi_69415353
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:12 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat niet... Point is, dat als je vanmiddag examen hebt, je geheid geen lessen meer gepland hebt. Als je examen nu door omstandigheden enkele weken opgeschoven wordt, ga je in de tussentijd nog wel lessen om een beetje bezig te blijven. Dat zijn allemaal extra lessen die dus wel los afgerekend dienen te worden, en die TS niet had hoeven nemen als hij vanmiddag zijn examen had gehad (tenzij diegene het examen vanmiddag niet gehaald had, maar da's een andere discussie). Dat zijn dus kosten die TS opgedrongen krijgt, maar waar hij niks aan kan doen.
Jij snapt 't
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:15:09 #84
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69415365
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:12 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oh is dat het punt. Maar de 'kennis' hoeft toch niet te lessen tussendoor? Dat is toch zijn/haar eigen keuze?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:15:58 #85
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_69415389
dat wordt nog een paar extra lesjes betalen voor de " vriend van " Ts
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:16:49 #86
78780 deedeetee
pi_69415413
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Oh is dat het punt. Maar de 'kennis' hoeft toch niet te lessen tussendoor? Dat is toch zijn/haar eigen keuze?
Maar niet lessen vergroot je kansen op slagen niet echt hé ?
pi_69415418
Iedereen hier gooit het wel op overmacht, maar is dit wel overmacht? Als rij instructeur zit je vaak op de weg en kun je dus logischerwijs ook wel verwachten dat zoiets zich een keer voor gaat doen. Daarom denk ik dat overmacht helemaal niet gehonoreerd gaat worden.
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:17:45 #88
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69415435
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar niet lessen vergroot je kansen op slagen niet echt hé ?
Nou ja, jouw 'kennis' is dus blijkbaar al klaar voor het examen. En aangezien rijden net als fietsen is, voegt het niet zo heel veel toe om nu nog allemaal lessen te nemen.
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:18:20 #89
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69415454
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:17 schreef SemperFii het volgende:
Iedereen hier gooit het wel op overmacht, maar is dit wel overmacht? Als rij instructeur zit je vaak op de weg en kun je zoiets dus logischerwijs ook wel verwachten dat zoiets zich een keer voor gaat doen. Daarom denk ik dat overmacht helemaal niet gehonoreerd gaat worden.
Gehonoreerd door wie?
pi_69415481
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Gehonoreerd door wie?
Door een rechter, mocht het zover komen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:19:20 #91
78780 deedeetee
pi_69415494
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef BaggerUser het volgende:
dat wordt nog een paar extra lesjes betalen voor de " vriend van " Ts
LOL de munt is nog steeds niet gevallen...
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:19:31 #92
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:19:54 #93
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69415598
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:57 schreef Mikkie het volgende:

TS' kennis moet dit nu buiten zijn schuld betalen, dat is zuur.
TS heeft verder nog niets besproken en jij weet al dat die moet betalen?
pi_69415621
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak
Als de rijschool zich beroept op overmacht en dus geen geld voor het niet gereden examen vergoeden + vergoeden van nieuwe rijlessen (deze zijn zelfs verplicht voor een examen), kan ik me voorstellen dat TS het hier niet mee eens is..

[ Bericht 4% gewijzigd door SemperFii op 26-05-2009 13:27:46 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:25:38 #96
78780 deedeetee
pi_69415736
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Het gaat gewoon over jezelf toch?
Hoe kom je daar nu bij, ik heb allang m'n rijbewijs
pi_69415764

[ Bericht 100% gewijzigd door SemperFii op 26-05-2009 13:26:38 ]
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:26:56 #98
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69415794
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:22 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Als de rijschool zich beroept op overmacht en wil dus geen geld voor examen terug geven + vergoeden van nieuwe rijlessen (die zelfs verplicht zijn), kan ik me voorstellen dat TS het hier niet mee eens is..
De rijschool organiseert gewoon zsm alsnog een examen. Die kennis zal hooguit 1 of 2 lesjes meer moeten nemen als hij/zij daar zelf voor kiest.
Een beetje rijschool zal iets aan de prijs doen.
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:27:14 #99
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 13:27:32 #100
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:30:57 #101
204633 Fred2
Kritisch
pi_69415938
Als je het echt hard wil spelen dan stuur je vandaag nog een aangetekende brief dat je rijschool aansprakelijk stelt voor alle gemaakte kosten omdat zij niet op zijn komen dagen.

Als je een mens bent dan bel je over een paar dagen nog een keer en dan vraag of er al zicht is op hoe en wat.
So we just called him Fred too
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:33:27 #102
78780 deedeetee
pi_69416028
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maar over wie gaat het dan wel?
De vriend van mijn dochter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo