Kwijt? Word ik tegenwoordig al gemist dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We waren je kwijt.. je bent nu gesignaleerd, eindelijk!
Nee, door een uitkeringquote:
Kijk even in het bart-gate topic in het TBO foruMquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwijt? Word ik tegenwoordig al gemist dan?
Ik wel in ieder geval, maar ja, er zit ook een gapend gat tussen ons qua IQ en mentaliteitquote:
Ah, een naamtopic, altijd goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kijk even in het bart-gate topic in het TBO foruM
reageer daar even, doe je iedereen een groot plezier meequote:
Wat moet ik zeggen danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
reageer daar even, doe je iedereen een groot plezier mee.
Vraag aan kopijkat, die kent je het beste.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
Vraag aan kopijkat, die kent je het beste.
Ik in ieder geval wel.quote:
Serieus gast alsof ik dat hier ga vertellen aan jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, door een uitkering.
Of ga je toch maar weer het criminele padje op?
quote:In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Daarmee zeg je al genoeg, snuggere Henkie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Watismijnrecht het volgende:
Serieus gast alsof ik dat hier ga vertellen aan jou![]()
Ja natuurlijk op eigen naam, goed ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel.![]()
Maar met zo'n instelling zou ik inderdaad maar gewoon een woning met een flinke garage/kelder huren en daar speciale plantjes gaan kweken ja. Het gaat met een fatsoenlijke baan toch niks worden, schijnbaar.
nee gw00n op naam van je chicka das lol!11quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
Ja natuurlijk op eigen naam, goed ideedat ik daar niet aan gedacht heb
Don't get your point?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarmee zeg je al genoeg, snuggere Henkie.
Succes met je criminele carrière!
Ja maar, dan moet ie toch ook werken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar met zo'n instelling zou ik inderdaad maar gewoon een woning met een flinke garage/kelder huren en daar speciale plantjes gaan kweken ja. Het gaat met een fatsoenlijke baan toch niks worden, schijnbaar.
Merovingianquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Bart: hoe was jouw username ook weer voor de Serious Request actie?
Lekker boeiend, je zit hier toch anoniem! Niemand kent je echte naamquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
Serieus gast alsof ik dat hier ga vertellen aan jou![]()
[..]
Ach, als je zo ongelooflijk veel duku met plantjes verdient (dat op al die drugsbaronnetjes in spé van tegenwoordig toch wel van toepassing is), kunnen een paar Polen voor een paar tientjes per week er ook nog wel af, toch?quote:
Waarom verbaast me dat nu totaal niet?quote:
Nou, na uitvoerig overleg heb ik wat gepost hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vraag aan kopijkat, die kent je het beste.
Ik zou niet van die moeilijke woorden gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Psst, maar je ambieert 't dus wel, blijkbaar![]()
Zie je wel! Zo'n naam die ik niet onthou.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel! Zo'n naam die ik niet onthou.
Nou, zo noemen ze me op mijn werk wel altijdquote:
Dat vind ik zeer fideel van je!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
Ik heb het ook speciaal voor jou vergemakkelijkt
Een fidele actie voor een fidele Copycatquote:
Je hebt er verstand van?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:58 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach, als je zo ongelooflijk veel duku met plantjes verdient (dat op al die drugsbaronnetjes in spé van tegenwoordig toch wel van toepassing is), kunnen een paar Polen voor een paar tientjes per week er ook nog wel af, toch?
Hehe, vet man! Heb je ook worstenbroodjes in de aanbieding?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
Nou, zo noemen ze me op mijn werk wel altijd
edit:
Dat soort lol zal TS nooit hebben![]()
Dat heet nadenken en algemene kennis.quote:
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat heet nadenken en algemene kennis.
Iets wat beide bij jou ontbreekt.
Nee helaas, ik bak enkel tosti's, eieren met spek en cheeseburgers...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hehe, vet man! Heb je ook worstenbroodjes in de aanbieding?
Neuh hoor, elke cent die ik heb kan ik verantwoorden en ik hoef derhalve niet achterom te kijken als ik me in 't openbaar begeef.quote:
He bummer! Dan ga ik wel naar een andere bakkert.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:52 schreef Bart het volgende:
Nee helaas, ik bak enkel tosti's, eieren met spek en cheeseburgers...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef Caroline_88 het volgende:
'Jongere moet desnoods aardbeien plukken'
He, ze kent de TS!quote:als een plumpudding thuis hebben gezeten
Voor gasten zoals jou hoop ik echt dat dit soort maatregelen hard worden ingevoerd. Elke ochtend van je bed worden gelicht en afgevoerd naar de kassen in een stinkende bus waar geen raampje open kan. Dat je geen tijd hebt gehad om je bammetje pindakaas op te eten voordat Ali, de Berber met princiele bezwaren tegen zeep, nog even tegen je aan komt schurken omdat hij je zo gezellig vindt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:05 schreef Watismijnrecht het volgende:
Jullie kunnen me pijp opblazen![]()
aardbeienplukker
word wakkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Voor gasten zoals jou hoop ik echt dat dit soort maatregelen hard worden ingevoerd. Elke ochtend van je bed worden gelicht en afgevoerd naar de kassen in een stinkende bus waar geen raampje open kan. Dat je geen tijd hebt gehad om je bammetje pindakaas op te eten voordat Ali, de Berber met princiele bezwaren tegen zeep, nog even tegen je aan komt schurken omdat hij je zo gezellig vindt.
haha wat ben ik blij dat ik een vak heb geleerd en wel daadwerkelijk iets ben. Met mensen als jij kan ik alleen maar medelijden hebben. Zoiets noemen ze evolutie en zelfs daar ben je voor gezaktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:35 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
word wakker
weet zeker dat ze me hier in Nederland niet kunnen pushen,
overigens ben ik wel wat gewend dus een Bus zonder ramen die open kunnen is geen enkel probleem. (geboeid in een bus zonder ramen overigens ook niet.)
Ben KEIHARDWerken zullen jullie, schavuiten!
I LOVE NEDERLAND!!![]()
Ah we hebben een dood spoor van de evolutie gevonden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:35 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
word wakker
overigens ben ik wel wat gewend dus een Bus zonder ramen die open kunnen is geen enkel probleem. (geboeid in een bus zonder ramen overigens ook niet.)
I LOVE NEDERLAND!!![]()
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:56 schreef Biancavia het volgende:
Dit topic neigt voor zo'n 83% naar troll.
Hoeveel "watismijnrecht"-personen heb je nodig om een gloeilamp in te draaien???quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:35 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
word wakker
I LOVE NEDERLAND!!![]()
tsja niet iedereen slaagt nu eenmaal in het leven. Ik kan er alleen maar op lachen. Het mooie dat TS denkt dat hij daadwerkelijk iets voorstelt. Dat vind ik gewoon kostelijkquote:Op zondag 31 mei 2009 11:24 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hoeveel "watismijnrecht"-personen heb je nodig om een gloeilamp in te draaien???![]()
(ik hoop niet meer dan één, anders dan kan hij zijn wietplantage ook op zijn buik schrijven.....)
Rosbief kijk nou uit. Straks ben je wel 3 maand weg. Gewoon lollen in KLB, trouwens heb weer een topic geopendquote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef Rosbief het volgende:
Solliciteer bij de maffia, een strafblad van hier tot Tokyo doet het daar juist goed op je CV.
Voor wat wil je bijzondere bijstand? Je krijgt het niet om een voetbalwedstrijd te bekijken, maar een fitness abonnement kan bijvoorbeeld weer wel namelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:22 schreef Watismijnrecht het volgende:
Wat zijn de eisen die gesteld worden om een bijzondere bijstand aan te vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |