Kwijt? Word ik tegenwoordig al gemist dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We waren je kwijt.. je bent nu gesignaleerd, eindelijk!
Nee, door een uitkeringquote:
Kijk even in het bart-gate topic in het TBO foruMquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwijt? Word ik tegenwoordig al gemist dan?
Ik wel in ieder geval, maar ja, er zit ook een gapend gat tussen ons qua IQ en mentaliteitquote:
Ah, een naamtopic, altijd goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kijk even in het bart-gate topic in het TBO foruM
reageer daar even, doe je iedereen een groot plezier meequote:
Wat moet ik zeggen danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
reageer daar even, doe je iedereen een groot plezier mee.
Vraag aan kopijkat, die kent je het beste.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
Vraag aan kopijkat, die kent je het beste.
Ik in ieder geval wel.quote:
Serieus gast alsof ik dat hier ga vertellen aan jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, door een uitkering.
Of ga je toch maar weer het criminele padje op?
quote:In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Daarmee zeg je al genoeg, snuggere Henkie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Watismijnrecht het volgende:
Serieus gast alsof ik dat hier ga vertellen aan jou![]()
Ja natuurlijk op eigen naam, goed ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel.![]()
Maar met zo'n instelling zou ik inderdaad maar gewoon een woning met een flinke garage/kelder huren en daar speciale plantjes gaan kweken ja. Het gaat met een fatsoenlijke baan toch niks worden, schijnbaar.
nee gw00n op naam van je chicka das lol!11quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
Ja natuurlijk op eigen naam, goed ideedat ik daar niet aan gedacht heb
Don't get your point?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarmee zeg je al genoeg, snuggere Henkie.
Succes met je criminele carrière!
Ja maar, dan moet ie toch ook werken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar met zo'n instelling zou ik inderdaad maar gewoon een woning met een flinke garage/kelder huren en daar speciale plantjes gaan kweken ja. Het gaat met een fatsoenlijke baan toch niks worden, schijnbaar.
Merovingianquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Bart: hoe was jouw username ook weer voor de Serious Request actie?
Lekker boeiend, je zit hier toch anoniem! Niemand kent je echte naamquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
Serieus gast alsof ik dat hier ga vertellen aan jou![]()
[..]
Ach, als je zo ongelooflijk veel duku met plantjes verdient (dat op al die drugsbaronnetjes in spé van tegenwoordig toch wel van toepassing is), kunnen een paar Polen voor een paar tientjes per week er ook nog wel af, toch?quote:
Waarom verbaast me dat nu totaal niet?quote:
Nou, na uitvoerig overleg heb ik wat gepost hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vraag aan kopijkat, die kent je het beste.
Ik zou niet van die moeilijke woorden gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Psst, maar je ambieert 't dus wel, blijkbaar![]()
Zie je wel! Zo'n naam die ik niet onthou.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |