Kun je dit niet declareren als vakresearch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
duurt lang en zit op mijn werk,
maar best wel een rotstreek van Peter, toch kan ik er wel de humor van inzien, maar ja, thats me
Het is ook een rotstreek, maar ja, dat Peter niet zo netjes met vrouwen omgaat weten de meeste mensen wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
duurt lang en zit op mijn werk,
maar best wel een rotstreek van Peter, toch kan ik er wel de humor van inzien, maar ja, thats me
Hey, het gaat best goed maar gister wel even bij moeten slapen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
He Brother hoe is het?
(is die versabommie altijd zo chagarijnig)
spuit elf zijn is gaaf! zou jij moeten weten Danny, maar goed, heb het nu zwart op wit, jij gaat er niet tegen in! Probeer je er deze keer aan te houden he!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ach gut, spuit elf komt zich er ook even in trollen.
Ik ga er even niet tegenin als je het niet erg vindt. Voor je 't weet ren je weer stampvoetend weg
ach wie zegt dat je altijd aardig moet zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het is ook een rotstreek, maar ja, dat Peter niet zo netjes met vrouwen omgaat weten de meeste mensen wel.
Maar Renate is ook wel erg naïef hoor. Iedereen die zijn ogen en oren een beetje open had, zag hoe Peter in real live is.
Waar heb ik me eerder NIET aan gehouden dan? Graag onderbouwen. Dat je ongefundeerd kunt blaten weten we inmiddels. Probeer het nu eens met steekhoudende argumenten. Gewoon, voor de lolquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef ditisHuub het volgende:
spuit elf zijn is gaaf! zou jij moeten weten Danny, maar goed, heb het nu zwart op wit, jij gaat er niet tegen in! Probeer je er deze keer aan te houden he!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Gouden Kooi Huub FOK!t in John de Mol-tijd
Niemand. Maar als je onaardig bent moet je dat niet achter iemand's rug om doen. Open vizier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:36 schreef ditisHuub het volgende:
ach wie zegt dat je altijd aardig moet zijn?
Kennen we jouw principes ook weer. Voor zover wie de al waren vergeten natuurlijkquote:Als je een keer onaardig bent en je doet het onstream heb je gewoon altijd van die enorme enge fatsoensrakkers als Danny en Stefan die je dan even volledig door het slijk heen halen onder het mom van: Dat doe je toch niet, en dat kun je niet maken
Blegh, politieke correcte gelul.
Politiek correct gelul!quote:Peter is een lul om die streek
valt wel mee. Ik reageer er nu ook op een dus zo zeldzaam is dat nietquote:maar Renate is ook een zeldzaam zeikwijf
Sterk argumentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:37 schreef ditisHuub het volgende:
hahaha, is toch niet normaal! wat een jankert ben je toch ook!
Je doet 't prima zeg...training maakt perfect zie ik...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Sterk argument
Nu ben ik helemaal uitgeluld
Maar goed, leef je uit. Ik ga boodschappen doen en met m'n dochter naar zwemles. Je kunt dus gerust je 10 minutes of FOK!fame claimen
ach joh, Peter komt best sympathiek over maar dit was een zeldzame kutstreek en dan moet-ie daar de consequenties van dragen. En al die vriendjes die 'm hier dan komen verdedigen maken 't hele verhaal alleen maar zwakker imo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef Jian het volgende:
Oh when the saints, ... oh when the saints go marching in![]()
Nou, Peuter, ik zou zeggen 100 weesgroetjes dan zal onze Lieve Heer je wel vergeven ! Danny misschien ook ........ (alhoewel dan is het niet leuk meer natuurlijk)
He! nou, je zou toch niet op mij ingaaan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Waar heb ik me eerder NIET aan gehouden dan? Graag onderbouwen. Dat je ongefundeerd kunt blaten weten we inmiddels. Probeer het nu eens met steekhoudende argumenten. Gewoon, voor de lol
nou wel, sprak tijdens het eindfeestje met haar en ze bleef maar doorgaan over 6 dagen bunker en de verveling die ze enorm moeilijk vond en dat ze het zo een inspannende tijd over.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Niemand. Maar als je onaardig bent moet je dat niet achter iemand's rug om doen. Open vizier.
[..]
Kennen we jouw principes ook weer. Voor zover wie de al waren vergeten natuurlijk
[..]
Politiek correct gelul!
[..]
valt wel mee. Ik reageer er nu ook op een dus zo zeldzaam is dat niet
Als jij hem de consequenties laat dragen op deze manier vind ik dat best vermakelijk. De manier waarop jij je verontwaardiging uit. Het is gewoon geloofwaardigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Danny het volgende:
[..]
ach joh, Peter komt best sympathiek over maar dit was een zeldzame kutstreek en dan moet-ie daar de consequenties van dragen. En al die vriendjes die 'm hier dan komen verdedigen maken 't hele verhaal alleen maar zwakker imo.
bij deze dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Sterk argument
Nu ben ik helemaal uitgeluld
Maar goed, leef je uit. Ik ga boodschappen doen en met m'n dochter naar zwemles. Je kunt dus gerust je 10 minutes of FOK!fame claimen
Ik zeg: tis gewoon een eikel.quote:
Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen. Huub toch, ik ben een bietje teleurgesteld nuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
He! nou, je zou toch niet op mij ingaaan!
Je bent een politieke correcte tatsoensrakker en daar hou ik niet zo van
ik praat niet namens the Bunker of wie dan ook maar gewoon namens mijzelf
je heb de afgelopen bunker tijd zo verschrikkelijk veel dingen gewoon maar ongefundeerd lopen roepen, ook over mijn persoon, maar als ik je probeerde te bellen nam je niet op. Voicemail ingesproken, maar helemaal niets teruggehoord, en dan wel over Internet van alles lopen roepen wat de helft van de tijd kant nog wal raakt.
Je hebt een hele grote mond over hoe het allemaal wel en niet moet. Maar toen ik je op stream zag was daar weinig van over!
maar ach, ook jij mag je mening hebben. Je hebt wel weer een gaaf forum en je trapt niet iedereen ervan af die een andere mening heeft.Dat dan weer wel
Belangrijker: komt Wimpey nog terug? En krijg ik dan een waarschuwingsSMS?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg: Kan iemand me nu in godsnaam vertellen waar Wimpey vandaan kwam?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg: storm in een glas ijswater ochtendurine.
Wilde je dan een diepe vriendschap met hem aan gaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef versabommie het volgende:
Nja, ergens is het wel zo.... Op z'n minst is Danny op momenten nogal selectief principieel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen. Huub toch, ik ben een bietje teleurgesteld nu
Het is een mooie testcase indeed! Ik ben in korte tijd zeg maar toch gehecht geraakt aan den Wimpey en zo snel als hij in ons leventje was, zo snel was hij er weer uit!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Belangrijker: komt Wimpey nog terug? En krijg ik dan een waarschuwingsSMS?
Je bent een kloon van kopijkat?quote:
Je zou de combinate vriendschap-diepe tegenover mannen niet zoveel moeten bezigen... daar worden er veel verdrietig vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wilde je dan een diepe vriendschap met hem aan gaan?
Och, soms heiligt het doel de middelen, de vraag is dan natuurlijk altijd wat het doel is ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nja, ergens is het wel zo.... Op z'n minst is Danny op momenten nogal selectief principieel.
Een van de vele, ja. Ik ben de kloon die de genuanceerde standpunten brengt. En wars van sarcasme is.quote:
Sssst!quote:
Weet dat hij op het 10 forum kwam en een ontiegelijke muggezifter is.En wat ik zoal in de wandelgangen gehoord duikt hij over al op forums op.Om zijn intelect te predikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef versabommie het volgende:
Fok!-users zijn tweedimensionale, zwartgeteerde, zielloze textbots die alleen maar uit zijn op een rel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, soms heiligt het doel de middelen, de vraag is dan natuurlijk altijd wat het doel is ?
quote:
En dat doet hij met enorm veel eruditie. En zo welbespraakt ook. En uiteraard zeer goed beargumenteerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:07 schreef bamby het volgende:
En wat ik zoal in de wandelgangen gehoord duikt hij over al op forums op.Om zijn intelect te prediken
hee Huub, ja dat zag ik zeker wel zitten ik kon goed met em in de bunker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahaha, ook altijd een veelgehoord argument van die andere forumbaas!
he renate! wilde je echt zoenen met peter?
(heb niets gezien of teruggekeken, maar lees een hele wazige discussie over zoiets)
Spettertje ochtendurine?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb een geel vlekje op m'n trui.
Godverdoemme.
Die duikt altijd "spontaan" op. Als een duveltje uit een doosje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef versabommie het volgende:
Ken hem verder niet zag hem alleen op 10 forum tijdens dgk regelmatig voorbij vliegen.Was een doorn in het oog van de zelf benoemde hoofdmod aldaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat doet hij met enorm veel eruditie. En zo welbespraakt ook. En uiteraard zeer goed beargumenteerd.
Hij gaat wel vaker de mist in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Jian het volgende:
Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen
Dank je Huubquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar Renate is ook een zeldzaam zeikwijf, klaar, en zo heeft iedereen wat!
Ik hoef je niks uit te leggen dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Fok!-users zijn tweedimensionale, zwartgeteerde, zielloze textbots die alleen maar uit zijn op een rel.
Daarom vind ik die meelevende adviezen aan Renate ook zo hilarisch
volgens mij was het toen iets genuanceerder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dat heeft-ie je vast ook al recht in je gezicht gezegd
Nope.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dat heeft-ie je vast ook al recht in je gezicht gezegd
pak en schaar en knip het eruit, weg vlek.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb een geel vlekje op m'n trui.
Godverdoemme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |