abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69410698
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het Officiële FOK!woordenboek

dinsdag 26 mei 2009 @ 10:36:13 #17
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69410705
Overigens over het afzeiken van Renate tijdens haar Bunkertijd. Dat was op basis van haar gedragingen in The Bunker. Was gewoon open en bloot te lezen. Renate kon er om lachen en werd snel 'een van ons '. En meningeen heeft gezegd dat ze Renate op FOK! veel opener en leuker vonden dan in de Bunker. Renate vond zichzelf ook niet zo leuk in De Bunker overigens.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69410739
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Stefan het volgende:
Overigens over het afzeiken van Renate tijdens haar Bunkertijd. Dat was op basis van haar gedragingen in The Bunker. Was gewoon open en bloot te lezen. Renate kon er om lachen en werd snel 'een van ons '. En meningeen heeft gezegd dat ze Renate op FOK! veel opener en leuker vonden dan in de Bunker. Renate vond zichzelf ook niet zo leuk in De Bunker overigens.
eens....ik vind haar hier veel sympathieker overkomen....ik snap dus ook niet waarom zij zich had opgegeven....genoeg voorbeelden uit het verleden dat rls niet voor tere zieltjes zijn
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:39:46 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69410791
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Ja dahaaaag.
Nuninga, Peter:
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:42:53 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69410884
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

eens....ik vind haar hier veel sympathieker overkomen....ik snap dus ook niet waarom zij zich had opgegeven....genoeg voorbeelden uit het verleden dat rls niet voor tere zieltjes zijn
maar dan nog verwacht je niet dat je buiten het spel om, want de Bunker was al afgelopen en ze waren er beiden sowieso al een tijdje uit, op een dergelijke manier voor het oog van iedereen voor lul wordt gezet. Het was niet 'the bunker'. Het was een feestje en Peter wilde gewoon even een onzeker persoon de grond in trappen. Voelt-ie zich weer een hele vent.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:44:57 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69410920
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Nuninga, Peter:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_69410933
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Danny het volgende:

[..]

maar dan nog verwacht je niet dat je buiten het spel om, want de Bunker was al afgelopen en ze waren er beiden sowieso al een tijdje uit, op een dergelijke manier voor het oog van iedereen voor lul wordt gezet. Het was niet 'the bunker'. Het was een feestje en Peter wilde gewoon even een onzeker persoon de grond in trappen. Voelt-ie zich weer een hele vent.
je hebt ook gelijk...je ziet me nergens schrijven dat peter geen klootzak is.....maar ook peter zal iemand tegenkomen die hem eens hetzelfde zal flikken
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:45:32 #23
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69410945
En dat je in een dronken bui zo'n geintje uithaalt is 1. Maar dat je dan niet eens de moed en hetv fatsoen hebt je excuses aan te bieden. Nee, in plaats daarvan komt Peter Nuninga nog even natrappen dat het lekker haar eigen schuld is.
pi_69410952
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Danny het volgende:
Het is juist het feit dat het NIET 'in her face' gedaan werd. Had-ie dat wel gedaan had ze het weg kunnen lachen. Dit was op achterbakse wijze misbruik maken van de naïviteit en onzekerheid van iemand.
In her face mag dus werkelijk alles (alsof dat dan geen effect heeft?), en enige andere wijze dan is opeens de wereld te klein.

Het verschil is echt niet zo werelds als je doet voorkomen. Beide is 't inhakken op een onzeker iemand, over zaken waar ze onzeker over is. Het onderscheid dusdanig doorslaggevend laten overkomen is hypocriet.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:47:14 #25
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69410977
Bij het lezen van de TT kreeg ik me toch beelden voor ogen!!!! Pffffffff Het wordt hoog tijd voor de volgende bunker.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:48:17 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69411002
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

In her face mag dus werkelijk alles (alsof dat dan geen effect heeft?), en enige andere wijze dan is opeens de wereld te klein.

Het verschil is echt niet zo werelds als je doet voorkomen. Beide is 't inhakken op een onzeker iemand, over zaken waar ze onzeker over is. Het onderscheid dusdanig doorslaggevend laten overkomen is hypocriet.
je bent zelf een hypocriete lul, lul!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 10:49:13 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69411030
quote:

[..]

Tegen een schot met open vizier kun je je wapenen. Tegen backstabbing is dat een stuk lastiger.
Als ik tegen jou zeg dat je een lul bent kun je je verweren of je schouders ophalen.
Als ik net doe of ik je ontzettend aardig vind en dat doordrijf tot je dat gelooft en dan vervolgens je uitlacht met een 'denk je ECHT dat ik jou in mijn vriendenkring wil hebben ', terwijl de rest van mijn vrienden eromheen staan en je er donder op kunt zeggen dat dat op youtube gaat verschijnen ben je in principe gewoon klaar. Welke repliek denk je daar nog op te kunnen geven?

Onvoorstelbaar dat je dat verschil niet begrijpt
Ook onvoorstelbaar is dat je iemands goedgelovigheid kwalijker vindt dan de persoon die daar misbruik van maakt
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:49:15 #28
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411032
quote:

[..]

Er is nogal een verschil om iemand te beoordelen op zijn of haar acties op tv of internet en iemand recht in haar gezicht in de zeik te nemen op een punt waar ze het zwakst is, in dit geval onzeker in vriendschap en liefde. Ze werd door de groep al uitgesloten tidjens het feest, deze actie was gewoon lager dan laag.

Plus dat de grootste criticasters tijdens haar verblijf openlijk op hun kritiek zijn teruggekomen dat ze IRL (lees: FOK!) gewoon een leuke meid is.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:50:44 #29
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69411074
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent zelf een hypocriete lul, lul!
nah, doe es niet
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:50:46 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69411077
Daarbij PietjePuk, als het allemaaal zo erg was wat er gezegd werd over Renate, waarom heb je niet ingegrepen? Jij bent hier notabene moderator? Als je er niks van zegt of geen actie onderneemt moet je niet een maand later er nog eens mee komen schermen. Dát is hypocriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')