Laat die andere pitbull maar eens terugkerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind Jol een beetje op een bulldog lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ok. Maar Jans voelt denk ik beter aan hoe je moet reageren op een domme journalist. Hoewel ... dat is een pleonasme.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Duitsers en humor. Hier ga je al de mist in.
Als je meedoet om 3 prijzen vlak voor het einde en er met 0 prijzen vandoor gaat heb je niet het maximale uit de groep gehaald lijkt me. Van Werder Bremen bijvoorbeeld hadden ze kunnen winnen.quote:
Komt hij dus naar Ajax?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
In Bild staat dus dat Elia zijn transfer naar HSV verbonden heeft aan Jol. Gaat Jol weg, komt Elia ook niet.
Ik weet zeker dat Jol dat i.i.g. gaat proberen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz zal nu ook wel naar Ajax komen.
Hoe meer Nederlanders hoe beter. Met een paar tropische verrassingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
Daar had ik het al eens over.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
Wielaert met een grote strik eromheen als wisselgeld gebruiken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Jol dat i.i.g. gaat proberen.
Het feit dat hij meedeed tot de laatste weken met HSV is al een succes op zich.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je meedoet om 3 prijzen vlak voor het einde en er met 0 prijzen vandoor gaat heb je niet het maximale uit de groep gehaald lijkt me. Van Werder Bremen bijvoorbeeld hadden ze kunnen winnen.
als er een aanvaller weggaat niet zo'n slechte optie hoor. Oke een beetje gehyped maar er zit wel wat in deze jongen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Doe maar niet. Tenzij hij op de bank wil zitten
Sulejmani vergeten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk je dat Ajax ook die 10/12 miljoen euro voor Elia wil neerleggen?
Denk dat hij nog even doorgaat met zakkenvullen. Die transfers leveren hem meer geld op dan zijn salaris volgens mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |