Misschien is dat ook helemaal zo slecht nog niet, dat er iemand 'out of the blue' en met open vizier instapt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef Suijk het volgende:
Maar wat heeft Jol dan met Ajax? Heeft er helemaal geen verleden, komt niet uit Amsterdam, HSV is qua club gewoon verder en heeft meer mogelijkheden.
Ik lees net ergens dat hij gebotst zou zijn met het bestuur van HSV een tijdje terug over het aankoopbeleid, maar in de 'Welt' lees ik weer dat HSV zijn contract wilt verlengenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Reeel is het zeker, anders zat Rik daar nu niet.
Blijkbaar voelt Jol er ook iets voor, het is alleen of de vraag of HSV hem wil laten gaan.
Voor Ajax is het niet zo slecht inderdaad, maar als ik Jol was zou ik er niet warm of koud van worden. Ook niet omdat je weet dat ze eerst Rijkaard, Adriaanse, Olsen ook al hebben benaderd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Misschien is dat ook helemaal zo slecht nog niet, dat er iemand 'out of the blue' en met open vizier instapt.
Misschien dat hij als Nederlander graag een keer een topclub wil trainen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef Suijk het volgende:
Maar wat heeft Jol dan met Ajax? Heeft er helemaal geen verleden, komt niet uit Amsterdam, HSV is qua club gewoon verder en heeft meer mogelijkheden.
Nou ja, op het moment dat Van Basten opstapte kon HSV nog drie prijzen winnen en had iedereen hier geroepen dat Ajax zich belachelijk maakt omdat het Jol probeert los te weken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor Ajax is het niet zo slecht inderdaad, maar als ik Jol was zou ik er niet warm of koud van worden. Ook niet omdat je weet dat ze eerst Rijkaard, Adriaanse, Olsen ook al hebben benaderd.
Hij wil graag in NL werken?Hij heeft bovendien geen enkele prijs gewonnen terwijl hij kans had op 3. Het kan toch niet zo zijn dat HSV volledig tevreden is?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niet veel van. Duitse media besteden er totaal geen aandacht aan, en wees eerlijk; Waarom zou Jol weg gaan nu bij HSV? Ja hij heeft in korte tijd naast alle prijzen gegrepen maar het ging voor de rest het hele seizoen uitstekend bij HSV.
Ik meen me te herinneren dat hij juist zei dat hij nooit meer in Nederland zou trainen. Nou betekent dat niet veel in de voetbalwereld maar ik weet het niet.quote:
Sinds wanneer moet iemand een verleden bij de club hebben of uit Amsterdam komen dan? Had Olsen dat dan wel..?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef Suijk het volgende:
woojjooooooo daar begint het dus ook door te komen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:58 schreef Mr.Mills het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)dertext=8484772.html
Reageren op Barca moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Barca als Fok!ker moet je ook niet doen.
Amsterdam is een toffe stad om te werken. Hamburg is zo afgelegen van de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij juist zei dat hij nooit meer in Nederland zou trainen. Nou betekent dat niet veel in de voetbalwereld maar ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:58 schreef Mr.Mills het volgende:
oeh...interestingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |