ohh geeft niet joh, ik vind een topic openen wel leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:04 schreef Vicky het volgende:
oops als ik had gezien dat ik de een na laatste post had had ik 'm wel gsloten
Manlief en ik schudden je de hand, het gaat hier nogal rond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef moussy het volgende:
Ik ben moe.. en ik heb prikkeldraad en scheermesjes in mn keel
Jeumigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
Ik zag op de psz ook niet uitgeslapen ouders
Op de site van RTL staan trouwens hele mooie foto's
[ afbeelding ]
deze bijvoorbeeld
in Delftquote:
en dan vooral die kikker op de achtergrondquote:
ik woon er ook vlakbijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:24 schreef Chan het volgende:
Mooie foto, lijkt erg op hoe het er hier aan toe ging, maar ja ik woon dan ook vlak bij Delft
Nee, zit nu lekker thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef bixister het volgende:
zit jij vanaf de camping te fokken troel?
Je kan er ook niet zoveel mee. Ik negeer het maar gewoon. Ik wéét dat als het warm en benauwd is ik er last van kan krijgen, maar dat er verder niks aan de hand is. Gewoon wat rustiger aan doen en overal een flesje water mee naartoe slepen, zodat je een slokje kan nemen als je voelt dat het de verkeerde kant op dreigt te gaan. Eigenlijk moet je een beetje in de siësta stand gaan, dan heb je er het minste last van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:47 schreef Luchtbel het volgende:
Echt lady? Wat rot als je daar bang voor bent, denk ik.
Het ging hier ook vrij hard en ik was precies twee minuten binnen toen het waaien hier begon. Maar ik vond het wel lekker dat het even afkoelde.
K_i_m, ik wil nog even terugkomen over wat jij gisteren schreef over benauwdheid en dit soort weer. Mijn huisarts denkt inderdaad ook dat het 'gewoon aan het weer' ligt. Ik kan hier eigenlijk niet zo veel mee. Het voelt echt heel onprettig en het maakt me onzeker ook. Heb je dat ook? Als ik dat vragen mag?
Juist perfect! Meteen zeggen dat je wat anders aan je hoofd hebt en ze zijn zo weer wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef huuphuup het volgende:
bleh... ik zit niet zo lekker hier. Kleine lekkage gehad, psies boven het stopcontact van de wasmachine. Net deed het nog knetteren... toen poef en stinken. En zojuist deed het klap en roken![]()
![]()
en ik kan mn opa niet bereiken (electricien)
ohja en de kraamzorg komt over 5 minuten, reuze handige timing weer voor zoiets
Ja, zitten mooie dingen bij idd. Dit soort spectaculaire dingen hebben we hier ook gezien. (regio Leiden e.o.) Ik heb gisterenavond een stukje gefilmd. Ik zal zo eens kijken of het is gelukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
Ik zag op de psz ook niet uitgeslapen ouders
Op de site van RTL staan trouwens hele mooie foto's
[ afbeelding ]
deze bijvoorbeeld
oh ze zit mij niet in de weg geloof ik, ze kwam wel aardig over en ik heb ook wel wat kleine vragen enzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist perfect! Meteen zeggen dat je wat anders aan je hoofd hebt en ze zijn zo weer weg
over je make-up heen??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik verveel me niet..ik ga zo de badkamerkast schoonmaken en al m`n make-up uitzoeken, schoonmaken en sorteren nadat iemand vannacht heeft gedacht dat de wc in de douche was
quote:Enschede-Hengelo
Dinsdag 26 Mei 10:21
Oorzaak Tussen Hengelo en Enschede rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
Reisadvies
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef bixister het volgende:
klinkt als een kortsluiting huup?
nou, zojuist een telefoontje gehad, de heren hebben nergens last van gehad, de zee is daar kalm, niks aan de hand (ze lagen gewoon nog te slapen). de buien zijn hen dus waarschijnlijk net voorgebleven, gelukkig. ik kan met gerust hard boodschappen gaan doen. ('t motregent hier al wel weer, blegk.)
haha da's wel heel erg ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Maar eh, een gerust hard?Bix toch
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef bixister het volgende:
[..]
haha da's wel heel erg ja!![]()
![]()
![]()
mag ik als excuus aanvoeren dat ik tegelijkertijd m'n schoonmoeder aan de telefoon had?
Ik ben ook benauwder dan anders door dit weer. 't Is niet zo erg dat ik moet puffen maar ik heb hem wel bij me voor de zekerheid. Komt volgens mij door de warmte in combinatie met vocht. Bij mij hebben weersomslagen ook altijd geweldig effectquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef k_i_m het volgende:
Je kan er ook niet zoveel mee. Ik negeer het maar gewoon. Ik wéét dat als het warm en benauwd is ik er last van kan krijgen, maar dat er verder niks aan de hand is. Gewoon wat rustiger aan doen en overal een flesje water mee naartoe slepen, zodat je een slokje kan nemen als je voelt dat het de verkeerde kant op dreigt te gaan. Eigenlijk moet je een beetje in de siësta stand gaan, dan heb je er het minste last van.
Dat was niet de klap van de brand (die was om 02.25) maar van de electriciteitsmast.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
het was zo mooialleen zijn kind en ik om half 6 wakker gescrokken van een echt loeiharde knal en daarna een klap..ons bed trilde heel hard
dus hier is t heel vlakbij ook ingeslagen.
verder was t prachtig
ah.. loeihard iigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Stout het volgende:
[..]
Dat was niet de klap van de brand (die was om 02.25) maar van de electriciteitsmast.
Hoest met je knetter-knal-rook-stik en zo stopcontact ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef huuphuup het volgende:
Sjeekie_Beekie wat tof!
Saffier ja de intake is geweestprettig verlopen, goed gevoel enzo
![]()
Mous fijn dat het beter gaat met het beestje.
Zo nee argh gelukkig nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef E.T. het volgende:
Bix, fijn dat je weet dat er met G niks aan de hand is!
Taartjesfee, over die speciale make-up?![]()
Dan zou ik het ook op slaapwandelen houden
Ik ben blij dat K en T geen last hadden vannacht!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Saffier het volgende:
Ingrid hoe is het met de tv?
Wat een nacht was dat zegBen eigenlijk de hele nacht wel met Tobias bezig geweest. Gelukkig was hij niet extreem bang (wel wat hoor) maar door de herrie kon hij maar moeilijk slapen. Zo tegen 5.15 was het redelijk stil, stil genoeg om te kunnen slapen voor Tobias. Ik heb 'm maar niet wakker gemaakt vanmorgen en school gebeld dat hij later kwam. Hij werd om 9.15 wakker en een half uur later zat hij in de klas
niet zo goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef Stout het volgende:
[..]
Hoest met je knetter-knal-rook-stik en zo stopcontact ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
Mous![]()
niet leuk voor P. en voor jou wel grappig voor ons
![]()
zou mij ook kunnen gebeuren...
[..]
niet zo goedhij s zwart en het snoer ook, hebben de stoppen eruit gedraaid en ik durf ze nog niet goed weer aan te doen voordat het echt goed droog is daar. Maar nu kan ik ook niet meer kijken of de vriezer en wasmachine het nog doen
maar goed, voorlopig is de stroom er vanaf, dat scheelt, en dat blijft zo tot het opgelost is.
slim dat je de stroom eraf gehaald hebt! Ik zou ook doodsbang zijn voor brand hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
oh oke.. Donald Duck dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef moussy het volgende:
dat is niet raar, dat is Donald Duck
Ik kan me helemaal verheugen op de pruiken die binnen gaan komen
Ha Saffier!quote:
getver!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:17 schreef pinquit het volgende:
dit is RAAAR: spinselmot of stippelmot.
kijk wat zo'n mot en zn zootje vriendjes doen:
[ afbeelding ]
nijmegen vorig jaar
[ afbeelding ]
rotterdam dit jaar.
ghehe dat zij mijn opa ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef Saffier het volgende:![]()
![]()
Huupsel!!!
Die is overleden zou mijn man zeggen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het schaatsmuseum heeft wel brand gehad..helemaal uitgefikt
Dankje Huup !quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef _Bar_ het volgende:
huup dat ziet er zeker niet best uit. echt mzzl gehad idd
zwemdiploma a of b Stout?
b, met duikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef _Bar_ het volgende:
huup dat ziet er zeker niet best uit. echt mzzl gehad idd
zwemdiploma a of b Stout?
Kan wel, beetje op het einde erbij doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef sombie het volgende:
Kunnen jullie een kooknitwit helpen? Kan ik kruidenroomkaas door de roerbak mikken of gaat dat schiften?
oipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Vicky het volgende:
pff kan merken dat ik moe ben.. zet net de kraan aan om water in een pan te doen, vergeet ik heel die pan onder de kraan weg te halen.. gevolg, heel mijn aanrecht onder het water en ook mijn vloer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
jah, rupsje nooitgenoeg in de stekkerdoosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Huup, die stekkerDie ene poot is helemaal weggevreten!
Wij hebben sinds onze blikseminslag alles zo ingericht dat we alleen 1 telefoonstekker eruit hoeven trekken om alles wat in het netwerk hangt uit te schakelen. Als het dan weer eens inslaat zijn we tenminste niet weer weken telefoon- en internetloos
* Moussy rol behang met extra stevig plaksel aanreiktquote:
Zie stoomafblaastopicquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, er rust niet heel veel zegen op mij in combi met goodmoodkids.
Nu is het letterype wel goed, maar heb ik ineens een egeltje van 3cm groot ipv 8-9 cm van de vorige 2 keren.
Ik heb net nog gekeken maar ik zie nergens een optie om dat in te stellen. Of kijk ik er overheen?
Mila is geboren met 33+4 en het gaat heeeel goed met haar! Maak je maar niet te veel zorgen hoor!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
hums.. ik wordt waarschijnlijk morgen all tante![]()
zus is voor de derde keer opgenomen, nu met veelteveel eiwitten.. ze krijgt vanavond uitleg op couveuse afdeling.. en wordt als goed is morgen ingeleid.. ze is 35 weken net ..
Ja, die was het eens met de 36 + 2, maar de verloskundige niet, dus nog een echo bij 14 weken en dan was het weer 37quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef huuphuup het volgende:
Heb je geen termijn-echo in het begin gehad Free? De termijn die daaruit komt klopt 98% van de gevallen gewoon toch?
Ik wil weer es chocola
Whaha die van mij ook. Kwam net thuis en hij ging meteen weer even het geluid luisteren...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef huuphuup het volgende:
wat gek dat zo'n vk het dan niet eens is met zo'n meting
pfff ik word gek van dat geluid van Q-music. Mn lief speelt het 800 keer achter elkaar af omdat hij niet kan uitstaan dat ie niet weet wat het is
Ze kennen je toch nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al een mailtje gestuurd Huup.
Ze zullen me wel een zeur vinden, maar vooruit...
Nah, ik schat zomaar dat er wel een lampje gaat branden hoor.quote:
Nee niet over ophouden. Vrij nemen van je werk en uitzieken tot je echt echt beter bent! Doen hoor anders blijf je er veel meer en langer mee kwakkelen. Je bent nu gewoon wel echt ziek, niet aan het aanstellen en het feit dat het na een dag weer de kop op steekt betekent gewoon dat je veel te snel weer doorpakt. Rust nemen hoor en goed op jezelf lettenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Deze keer was het een heel net mailtje.
Pfff, nog 1 keer hoor, en dan hou ik er echt over op, maar ik begin dat hele wel-niet ziek zijn aardig zat te worden.
Zondag ineens weer superziek, maandag weer een heel stuk beter, vandaag naar mijn werk (wel wat eerder weg) en dan ineens voel je je zo rond 14 uur weer steeds rotter... Oor zit potdicht en die lymfklier daar rechts doet weer superzeer.Nek doet pijn, kan nauwelijks autorijden gewoon omdat ik niet goed kan rondkijken.
Heb net maar een briefje op de deur geplakt bij de zwangerschapsgym dat ik er niet bij ben vanavond, ik moet er echt even niet aan denken, hupsen en oefeningen doen op de grond.
Bah, straks maar weer vroeg naar bed met paracetamol.
Zo, en nu hou ik er over op!Het is maar goed dat ik maar eens in de 2-3 jaar ziek ben ofzo, want ik ben er echt niet goed in.
klinkt echt heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:47 schreef YPPY het volgende:
Anna vond alles prachtig. Bijna elke dag twee keer zwemmen, kleuren en puzzelen met een juf van de kidsclub, terwijl wij een stukje verder zaten te kijken. Twee keer per dag frietjes eten.![]()
![]()
Ze heeft het zo goed gedaan, echt helemaal super. Had zelfs minder last van de nachtvlucht (23.40 uur vertrek terug) dan wij. Allemaal obers daar die haar "sweetie" noemden.Die gaat echt niet terug als ze 16 is.
Klinkt geweldig! Welcome back!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:47 schreef YPPY het volgende:
Anna vond alles prachtig. Bijna elke dag twee keer zwemmen, kleuren en puzzelen met een juf van de kidsclub, terwijl wij een stukje verder zaten te kijken. Twee keer per dag frietjes eten.![]()
![]()
Ze heeft het zo goed gedaan, echt helemaal super. Had zelfs minder last van de nachtvlucht (23.40 uur vertrek terug) dan wij. Allemaal obers daar die haar "sweetie" noemden.Die gaat echt niet terug als ze 16 is.
in het peutertopicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef fIoortje het volgende:
Zeg, is Memmel vandaag al gespot?![]()
Iig gefeliciteerd met Anna!
vanmorgen ook al in Z & Gquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef fIoortje het volgende:
Zeg, is Memmel vandaag al gespot?![]()
Iig gefeliciteerd met Anna!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:48 schreef Memmel het volgende:
Ik meld me ook!
Idd wat een nacht. De aardlek eruit, omdat de bliksem hier vlakbij insloeg.
Wij gaan zo ons jarige jetje naar de creche brengen en ik ga met mijn benen over elkaar zitten en hopen dat er tot middernacht niets gebeurt.
En straks nog naar vk toe.
Ach, ik ga me wel b(l)ijlezen in het stoomafblaastopicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef fIoortje het volgende:
Oei Macka, dat klinkt niet fijn!![]()
KP, wat een leuk nieuws!
Ohh, is dat nog steeds dat boek van Alice Sebold? Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me af of ze er morgen bij gaat zijn, bij de 3e boeken-avond...
Hebben jullie The Curious Incident of the Dog at Night-time al gehad? Dat is sowieso een heel gaaf boek (Nederlandse titel is iets in de trant van "Het wonderlijke voorval met de hond...blabla")quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef Lois het volgende:
Ehm dames van de boekenleesclubjes.... ik word door oa Snoopy gedwongen om het boek voor deze maand uit te kiezen maar ik kan heel slecht kiezen. Ik ben zelf meer van de thrillers maar dat vind ik weer geen leesclubboeken. Lekker discussieren over wie het gedaan heeft enzo![]()
Maar goed, kan iemand mij wat tips geven zodat ik goed voor de dag kom
Daar zeg je wat!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me af of ze er morgen bij gaat zijn, bij de 3e boeken-avond...
Ik vond het echt een prachtig boek. Heel erg slikken af en toe en doodeng wel soms.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohh, is dat nog steeds dat boek van Alice Sebold? Wat vond je ervan?
KP, wat bijzonder zo!
hee dat boek heb ik laatst voor Peaceman gekocht... hij heeft hem nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Hebben jullie The Curious Incident of the Dog at Night-time al gehad? Dat is sowieso een heel gaaf boek (Nederlandse titel is iets in de trant van "Het wonderlijke voorval met de hond...blabla")
Is humor, ontroerend, een aandoenlijke whodunnit "geschreven" door als in, de ik-persoon die vertelt een autistische jongen.
Da's ook ondankbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hee dat boek heb ik laatst voor Peaceman gekocht... hij heeft hem nog niet gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lois, nog meer aanraders nodig? * innepin kijkt trots naar haar boekenkast die eindelijk een prominente plek in de woonkamer heeft![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Da's ook ondankbaarHet is echt een heel gaaf boek, één van mijn favorieten.
Net als De Wijde Hemel trouwens, BE. Ik lees dat jij het net zo mooi vond als ikDat stukje dat er beschreven word ....
Hij is nu nog bezig met Koud Hart van Tess Gerritsen, volgens mij ligt die andere op zn nachtkastje klaar. Ik ben niet zo'n ster in het lezen in het Engels, maar ik zal dat boek ook eens gaan proberen als ik mn huidige boek uit heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lois, nog meer aanraders nodig? * innepin kijkt trots naar haar boekenkast die eindelijk een prominente plek in de woonkamer heeft
* noteert De wijde hemel als volgende boekenaankoop Ik vind het ook leuk om tips te horen.. ik weet nooit welke te kiezen bij de ECI. Ben nu wel bezig de serie van Karin Slaughter compleet te maken.Make love, not war ☮
Okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef Lois het volgende:
Voorlopig ben ik eruit Innepin, maar dank je wel
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Da's ook ondankbaarHet is echt een heel gaaf boek, één van mijn favorieten.
Net als De Wijde Hemel trouwens, BE. Ik lees dat jij het net zo mooi vond als ikDat stukje dat er beschreven word ....
Idd innepin. Brrr... echt verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lois, nog meer aanraders nodig? * innepin kijkt trots naar haar boekenkast die eindelijk een prominente plek in de woonkamer heeft
Over aangrijpende boeken trouwens... ik ben gisteren weer eens begonnen in Het verrotte leven van Floortje Bloem en ik vond het altijd al heftig, maar het is echt zo, nu ik zelf een kind heb grijpt het me zo enorm aan. De tranen springen me regelmatig in de ogen bij de beschrijvingen van toen Floortje een jonger was en zo heel graag ergens bij wilde horen, zo enorm liefde miste enzo... :´( Dat mensen kinderen toch dingen aan kunnen doen he... en dan hoeft het nog niet eens lichamelijk te zijn...***
Dat is echt zo'n mooi boekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, zegt me niks Rewimo, die gaat op mijn lijstje ook!
*noteert idee voor beleidsplan*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:02 schreef Saffier het volgende:
KP, kan je geen water bottelen en verkopen
Ah, dus als Anna in haar broek geplast heeft, wrijft hij Anna met haar neus in haar broek in de hoop dat ze het niet nog een keer doet en elke keer als ze netjes voor hem komt zitten krijgt ze een koekjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef Memmel het volgende:
Want: "zo doe je dat bij hondentraining ook".![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:52 schreef Lois het volgende:
Ik heb als 1e keus "Mijn naam is Sarah" dat lijkt me echt een prachtig boek, en als die niet door de selectie heenkomt (snoopy is heel streng) dan "de wijde hemel".
Prachtige boeken lijken me dat, allebei.
Het wonderlijke voorval (dat boek over een autistische jongen) heb ik nog steeds nog nooit gelezen, het komt er op de een of andere manier nooit van
Nou daar heb ik nou helemaaaaal geen zin in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hahahhahhaa, Memmel !
Misschien moet je je vent ook even aanlijnen ?
Geef de rechter een linksequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef cattie het volgende:
Een rechter slaan is geloof ik niet zo'n strak plan!![]()
Nou ja, ik heb je iig aan het lachen gemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef cattie het volgende:
Een rechter slaan is geloof ik niet zo'n strak plan!![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Vriendje heeft allemaal kleertjes gekocht voor meisjelief
en weer zijn ze leukdenk dat ik het maar aan hem over ga laten
De lieverd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Vriendje heeft allemaal kleertjes gekocht voor meisjelief
en weer zijn ze leukdenk dat ik het maar aan hem over ga laten
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:20 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes blijft vandaag toch maar en dagje thuis...
Mijn lymfklier is nu zo gezwollen dat het eruit ziet alsof ik een struma heb ofzo.![]()
Nu met een paracetamolletje op gaat het wel weer, maar gisteren om half 10 was ik echt helemaal op.
Gek gebeuren, als ik maar de hele dag paracetamolletjes vreet wordt er dus blijkbaar iets onderdrukt, maar zodra ik ermee stop is het een dag later weer mis...
De huisarts (in opleiding) zei dat ik eind van de week maar weer moest bellen als het zo bleef, dus ik hou nog ene paar daagjes geduld...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga vanmiddag wel even naar het bel-uurtje bellen. Kan ik daar aangeven dat het dus beter gaat na een dagje non stop slikken maar dat het weer oplaait als ik daarmee stop.
Lijkt mij een goeie indicatie voor een ontsteking ergens, toch?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pssst, er staat een foutje in je sig.
Of is dat bewust gedaan.
Blehquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:55 schreef moussy het volgende:
[..]
ik hoef dus ook niet naar de HA als ze er bij jou niets aan doen.. ik gewoon de witte punten in mn keel staan, en daarbij zo'n stierennek van de opgezette klieren
De ene huisarts is de andere niet he... Ik had ook geen witte punten, dat scheelt ook...quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:55 schreef moussy het volgende:
[..]
ik hoef dus ook niet naar de HA als ze er bij jou niets aan doen.. ik gewoon de witte punten in mn keel staan, en daarbij zo'n stierennek van de opgezette klieren
whaah ja maar nu kan ik het doen, want Amber is er vandaag niet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:04 schreef _Bar_ het volgende:
doe eens rustig joh op die mannier blijft je meissie wel zitten
mama is er nog niet klaar voor die is nog zo druk![]()
hadden wij destijds ook met de maxitaxi en ook met de wieg... best leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:07 schreef Popples het volgende:
ca.ra dat ligt natuurlijk aan de staat en hoe oud hij is.
maar op zich is 30 euro niet duur.
wij hadden zaterdag de maxi taxi op mp gezet en zondag verkocht met winst.![]()
Andersom dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
.
Als ze ervan overtuigd zijn dat het een virus is en geen bacterie (of andersom) dan kan je wel AB krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |