ohh geeft niet joh, ik vind een topic openen wel leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:04 schreef Vicky het volgende:
oops als ik had gezien dat ik de een na laatste post had had ik 'm wel gsloten
Manlief en ik schudden je de hand, het gaat hier nogal rond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef moussy het volgende:
Ik ben moe.. en ik heb prikkeldraad en scheermesjes in mn keel
Jeumigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
Ik zag op de psz ook niet uitgeslapen ouders
Op de site van RTL staan trouwens hele mooie foto's
[ afbeelding ]
deze bijvoorbeeld
in Delftquote:
en dan vooral die kikker op de achtergrondquote:
ik woon er ook vlakbijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:24 schreef Chan het volgende:
Mooie foto, lijkt erg op hoe het er hier aan toe ging, maar ja ik woon dan ook vlak bij Delft
Nee, zit nu lekker thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef bixister het volgende:
zit jij vanaf de camping te fokken troel?
Je kan er ook niet zoveel mee. Ik negeer het maar gewoon. Ik wéét dat als het warm en benauwd is ik er last van kan krijgen, maar dat er verder niks aan de hand is. Gewoon wat rustiger aan doen en overal een flesje water mee naartoe slepen, zodat je een slokje kan nemen als je voelt dat het de verkeerde kant op dreigt te gaan. Eigenlijk moet je een beetje in de siësta stand gaan, dan heb je er het minste last van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:47 schreef Luchtbel het volgende:
Echt lady? Wat rot als je daar bang voor bent, denk ik.
Het ging hier ook vrij hard en ik was precies twee minuten binnen toen het waaien hier begon. Maar ik vond het wel lekker dat het even afkoelde.
K_i_m, ik wil nog even terugkomen over wat jij gisteren schreef over benauwdheid en dit soort weer. Mijn huisarts denkt inderdaad ook dat het 'gewoon aan het weer' ligt. Ik kan hier eigenlijk niet zo veel mee. Het voelt echt heel onprettig en het maakt me onzeker ook. Heb je dat ook? Als ik dat vragen mag?
Juist perfect! Meteen zeggen dat je wat anders aan je hoofd hebt en ze zijn zo weer wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef huuphuup het volgende:
bleh... ik zit niet zo lekker hier. Kleine lekkage gehad, psies boven het stopcontact van de wasmachine. Net deed het nog knetteren... toen poef en stinken. En zojuist deed het klap en roken![]()
![]()
en ik kan mn opa niet bereiken (electricien)
ohja en de kraamzorg komt over 5 minuten, reuze handige timing weer voor zoiets
Ja, zitten mooie dingen bij idd. Dit soort spectaculaire dingen hebben we hier ook gezien. (regio Leiden e.o.) Ik heb gisterenavond een stukje gefilmd. Ik zal zo eens kijken of het is gelukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
Ik zag op de psz ook niet uitgeslapen ouders
Op de site van RTL staan trouwens hele mooie foto's
[ afbeelding ]
deze bijvoorbeeld
oh ze zit mij niet in de weg geloof ik, ze kwam wel aardig over en ik heb ook wel wat kleine vragen enzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist perfect! Meteen zeggen dat je wat anders aan je hoofd hebt en ze zijn zo weer weg
over je make-up heen??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik verveel me niet..ik ga zo de badkamerkast schoonmaken en al m`n make-up uitzoeken, schoonmaken en sorteren nadat iemand vannacht heeft gedacht dat de wc in de douche was
quote:Enschede-Hengelo
Dinsdag 26 Mei 10:21
Oorzaak Tussen Hengelo en Enschede rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
Reisadvies
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef bixister het volgende:
klinkt als een kortsluiting huup?
nou, zojuist een telefoontje gehad, de heren hebben nergens last van gehad, de zee is daar kalm, niks aan de hand (ze lagen gewoon nog te slapen). de buien zijn hen dus waarschijnlijk net voorgebleven, gelukkig. ik kan met gerust hard boodschappen gaan doen. ('t motregent hier al wel weer, blegk.)
haha da's wel heel erg ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Maar eh, een gerust hard?Bix toch
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef bixister het volgende:
[..]
haha da's wel heel erg ja!![]()
![]()
![]()
mag ik als excuus aanvoeren dat ik tegelijkertijd m'n schoonmoeder aan de telefoon had?
Ik ben ook benauwder dan anders door dit weer. 't Is niet zo erg dat ik moet puffen maar ik heb hem wel bij me voor de zekerheid. Komt volgens mij door de warmte in combinatie met vocht. Bij mij hebben weersomslagen ook altijd geweldig effectquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef k_i_m het volgende:
Je kan er ook niet zoveel mee. Ik negeer het maar gewoon. Ik wéét dat als het warm en benauwd is ik er last van kan krijgen, maar dat er verder niks aan de hand is. Gewoon wat rustiger aan doen en overal een flesje water mee naartoe slepen, zodat je een slokje kan nemen als je voelt dat het de verkeerde kant op dreigt te gaan. Eigenlijk moet je een beetje in de siësta stand gaan, dan heb je er het minste last van.
Dat was niet de klap van de brand (die was om 02.25) maar van de electriciteitsmast.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
het was zo mooialleen zijn kind en ik om half 6 wakker gescrokken van een echt loeiharde knal en daarna een klap..ons bed trilde heel hard
dus hier is t heel vlakbij ook ingeslagen.
verder was t prachtig
ah.. loeihard iigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Stout het volgende:
[..]
Dat was niet de klap van de brand (die was om 02.25) maar van de electriciteitsmast.
Hoest met je knetter-knal-rook-stik en zo stopcontact ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef huuphuup het volgende:
Sjeekie_Beekie wat tof!
Saffier ja de intake is geweestprettig verlopen, goed gevoel enzo
![]()
Mous fijn dat het beter gaat met het beestje.
Zo nee argh gelukkig nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef E.T. het volgende:
Bix, fijn dat je weet dat er met G niks aan de hand is!
Taartjesfee, over die speciale make-up?![]()
Dan zou ik het ook op slaapwandelen houden
Ik ben blij dat K en T geen last hadden vannacht!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Saffier het volgende:
Ingrid hoe is het met de tv?
Wat een nacht was dat zegBen eigenlijk de hele nacht wel met Tobias bezig geweest. Gelukkig was hij niet extreem bang (wel wat hoor) maar door de herrie kon hij maar moeilijk slapen. Zo tegen 5.15 was het redelijk stil, stil genoeg om te kunnen slapen voor Tobias. Ik heb 'm maar niet wakker gemaakt vanmorgen en school gebeld dat hij later kwam. Hij werd om 9.15 wakker en een half uur later zat hij in de klas
niet zo goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef Stout het volgende:
[..]
Hoest met je knetter-knal-rook-stik en zo stopcontact ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
Mous![]()
niet leuk voor P. en voor jou wel grappig voor ons
![]()
zou mij ook kunnen gebeuren...
[..]
niet zo goedhij s zwart en het snoer ook, hebben de stoppen eruit gedraaid en ik durf ze nog niet goed weer aan te doen voordat het echt goed droog is daar. Maar nu kan ik ook niet meer kijken of de vriezer en wasmachine het nog doen
maar goed, voorlopig is de stroom er vanaf, dat scheelt, en dat blijft zo tot het opgelost is.
slim dat je de stroom eraf gehaald hebt! Ik zou ook doodsbang zijn voor brand hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
oh oke.. Donald Duck dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef moussy het volgende:
dat is niet raar, dat is Donald Duck
Ik kan me helemaal verheugen op de pruiken die binnen gaan komen
Ha Saffier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |