Moet je nagaan, het komt van Hellevoetsluis. En nog steeds niet rustig hier. Succesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:54 schreef elkravo het volgende:
Complete wolkbreuk + geflits + veel wind ... Rotterdam IJsselmonde... het spookt hier..
Dat was toch dé dag met die rolwolk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:59 schreef Xenwolfie het volgende:
TJEEEEEEZUS WAT EEN WEER!!!! 17 juli 2004 is hier NIETS BIJ!!!!! Ik heb nog nooit zulk zwaar onweer gezien!!♠
Succesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:02 schreef TommyGun het volgende:
Eindhoven maakt zich klaar!
Hmm... Die was inderdaad flink. Ik bedenk mij nu of m'n raam van m'n auto wel dicht is...quote:
Dat is lastig. Toch krijgen we hier enkel het puntje maar mee, als ik Buienradar moet geloven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Die was inderdaad flink. Ik bedenk mij nu of m'n raam van m'n auto wel dicht is...
Ben benieuwd naar de schade hier en in andere delen. Hopelijk dat er geen putten in de auto zit vanwege de hagel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:05 schreef Xlarge het volgende:
Mijn gunst , het is net een beetje klaar hier, ik heb nog nooit zoiets in Nederland meegemaakt, het bliksemt onafgebroken al een half uur lang, het is gewoon licht buiten, de wind is volgens mij met een orkaan te vergelijken, het is heel bizar
Dat hoop ik ook niet... Morgen zien we het maar er zal wel een boel schade zijn denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:09 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de schade hier en in andere delen. Hopelijk dat er geen putten in de auto zit vanwege de hagel.
Good luck. Ben al de hele nacht op vanwege het weer... Morgen even mooie fotos makenquote:
Mijn vader had vorig jaar enorme schade aan de auto. Hij was in Duitsland toen er golfballen naar beneden viel. Morgen maak ik er een foto van. We noemen de Hyundai nu een Golfkartquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet... Morgen zien we het maar er zal wel een boel schade zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |