Die dikke lijn die nu onderin belgie ligt kan maar zo vol over ons heen jagen, maar dat zal dan pas rond 6 uur zijn..quote:
Ja, ziet er heftig uit. Volgens de kenners zou het een zogenaamde derecho kunnen zijn:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:15 schreef _Qmars_ het volgende:
Die dikke lijn in Belgie is een squall-line met heftige windstoten, en misschien wel downbursts. Grote schade in Frankrijk gebracht. Maak je borst maar nat!
Melding omgeving antwerpen. Hagelbollen van 6 cm groot.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ziet er heftig uit. Volgens de kenners zou het een zogenaamde derecho kunnen zijn:
http://www.spc.noaa.gov/misc/AbtDerechos/derechofacts.htm
Ik denk niet dat Arnhem in de prijzen valt als ik de buienradar zo bekijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:27 schreef 8D het volgende:
Zo te horen blijf ik toch even wachten totdat het eindelijk hier is.
Vernietig mijn hoop nou nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Arnhem in de prijzen valt als ik de buienradar zo bekijk.
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:30 schreef 8D het volgende:
Vernietig mijn hoop nou niet. Misschien hebben we nog net geluk
.
Hou je maar stevig vast, het kan zeer heftig worden, bij Antwerpen zijn hagelstenen van 5 cm gevallen en waren er windstoten van 90 km/u, er is daar nogal wat schade.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:32 schreef Loedertje het volgende:
BoZ, enorme hagelstenen (alsof er iemand bezig is om kiezelstenen tegen de ramen te gooien) Én onweer
Haha inderdaad. Ik schrok echt wakker en ik heb een stukje plat dak en schuine kant... Het trekt nu meer naar Roosendaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:32 schreef Loedertje het volgende:
BoZ, enorme hagelstenen (alsof er iemand bezig is om kiezelstenen tegen de ramen te gooien) Én onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |