Ik stuur je wel een PM dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow haha. Morgen even hier terug kijken dan... Hopelijk is m'n auto bestendig...
Yup. was echt enorm.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
man, het water goot dat je geen fuck meer kon zien
Op meteox is bijna heel Nederland rood.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:15 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
komt er nou nog een wave vanuit zeeland. want zie hem op buienradar niet maar op meteox wel :S
Mijn gedachtes gaan dan ook uit naar alle jonge ouders.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef HassieBassie het volgende:
Wow wtf, het lijkt alsof de ramen het hier ieder moment kunnen begeven.. Nog nooit zulk onweer gezien, ik werd er bijna bang van. Ben blij dat ik geen kinderen heb :p
Nee... ik wil slapen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:18 schreef JeffreyW het volgende:
WTF? Dacht ik: Zo de hel is voorbij, ligt er boven Belgie een veeeeel gigantischer stormfront.
Nederland en Belgie satanslandenquote:
Alleen moet ik je nick niet vergetenquote:
Dat zijn de betere buien.quote:
Lijkt erop dat Nederland en Belgie getroffen is door Noord-Koreaquote:
Of wifi op je gsmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:19 schreef star_gazer het volgende:
Maareh... Is dit nou een supercell?
Op zo'n moment is het wel lekker om een laptop te hebben, alle stekkers heb ik eruit gerukt (OK, behalve van mn router)
Het wordt ergerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:20 schreef Frankz0rz het volgende:
holy shit, ik werd opeens wakker, de heel brak echt even los net, keiharde regen/wind en aan 1 stuk door bliksem (geen pauze) donderd etc, veel heftiger dan eerder vanavond
Heb ook een laptop, maar met een externe monitor. Omdat de monitor van laptop kaduuk isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:19 schreef star_gazer het volgende:
Maareh... Is dit nou een supercell?
Op zo'n moment is het wel lekker om een laptop te hebben, alle stekkers heb ik eruit gerukt (OK, behalve van mn router)
Ging het maar vriezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:22 schreef Frankz0rz het volgende:
De straat staat blank hier, voor het eerst.
En hoelaat is het hier?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:22 schreef TommyGun het volgende:
Wat hangt daar in BE
Iets wat ik niet wil wetenquote:
Eens. Als dit geen gerichte actie is dan weet ik het niet meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:21 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Haha, alleen Nederland is de pineut. De weer goden haten ons blijkbaar.
Is het echt zo erg..?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Iets wat ik niet wil weten.
Daaaaaaaaaaaamn.
Pff... hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef JeffreyW het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan nog uren plezier krijgen!!
Als je 'n kwartier verder klikt is het ineens weg?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef JeffreyW het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan nog uren plezier krijgen!!
Ligt het aan mij of heeft die site normaal meer mogelijkheden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens de buienradar moet het hier nu de hel op aarde zijn!
Waarom kan ik nog steeds buiten zitten?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Eens. Als dit geen gerichte actie is dan weet ik het niet meer.
[ afbeelding ]
Hmm... Oké. Hier, omg Roosendaal, is het zacht aan het rommelen en regenen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het slaat weer langzaam om in Utrecht. Storm #2 is in aantocht.
Voorspellingenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Als je 'n kwartier verder klikt is het ineens weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |