Heb ook een laptop, maar met een externe monitor. Omdat de monitor van laptop kaduuk isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:19 schreef star_gazer het volgende:
Maareh... Is dit nou een supercell?
Op zo'n moment is het wel lekker om een laptop te hebben, alle stekkers heb ik eruit gerukt (OK, behalve van mn router)
Ging het maar vriezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:22 schreef Frankz0rz het volgende:
De straat staat blank hier, voor het eerst.
En hoelaat is het hier?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:22 schreef TommyGun het volgende:
Wat hangt daar in BE
Iets wat ik niet wil wetenquote:
Eens. Als dit geen gerichte actie is dan weet ik het niet meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:21 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Haha, alleen Nederland is de pineut. De weer goden haten ons blijkbaar.
Is het echt zo erg..?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Iets wat ik niet wil weten.
Daaaaaaaaaaaamn.
Pff... hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef JeffreyW het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan nog uren plezier krijgen!!
Als je 'n kwartier verder klikt is het ineens weg?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef JeffreyW het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan nog uren plezier krijgen!!
Ligt het aan mij of heeft die site normaal meer mogelijkheden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens de buienradar moet het hier nu de hel op aarde zijn!
Waarom kan ik nog steeds buiten zitten?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Eens. Als dit geen gerichte actie is dan weet ik het niet meer.
[ afbeelding ]
Hmm... Oké. Hier, omg Roosendaal, is het zacht aan het rommelen en regenen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het slaat weer langzaam om in Utrecht. Storm #2 is in aantocht.
Voorspellingenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Als je 'n kwartier verder klikt is het ineens weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |