Hehehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:30 schreef horned_reaper het volgende:
Als die over NL heen gaat trekken hebben we de helft nog niet eens gehad![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me echt vet. Ik ben altijd zo donders (haha wat een leuke woordgrap zegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:30 schreef sander-3 het volgende:
Ze kunnen pas over een half uur tot drie kwartier weer landen
Kun je het voorstellen? Daar zit je dan als doodsbange passagier.. in het onweer, in de turbulentie, een uur rondjes vliegen.
Dit zei ik in het vorige topic
Zeggen ze nog wat bij jou, hier is het akelig stilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:30 schreef sander-3 het volgende:
Ze kunnen pas over een half uur tot drie kwartier weer landen
Kun je het voorstellen? Daar zit je dan als doodsbange passagier.. in het onweer, in de turbulentie, een uur rondjes vliegen.
Dit zei ik in het vorige topic
Niet veel. Maar dat is ook logisch, want al die vliegtuigen zitten nu nog in de wacht. Ze laten er misschien een of twee door die weinig brandstof heeft.. maar de rest dat zit in de holdingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeggen ze nog wat bij jou, hier is het akelig stil
Grapje: ik hoor weer wat![]()
das aardig in de buurt jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan woon jij dicht in de buurt van mij. Ik woon in Zuidhorn namelijk.
Vanuit richting Noord-Noord Oost voor mij, was net op het balkon.quote:
Standby zegt ie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Niet veel. Maar dat is ook logisch, want al die vliegtuigen zitten nu nog in de wacht. Ze laten er misschien een of twee door die weinig brandstof heeft.. maar de rest dat zit in de holding
Niekerkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Pasop, Fanerweg, Niekerk, Oldekerk .....
Tis nu in Amstelveen rustiger gewordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef Unrealist- het volgende:
Het flitst on-af-ge-broken boven amsterdam nuhet gaat maar door.
Het is nog niet afgelopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef Pulsy het volgende:
Hier in Delft een half uur geleden een geweldige klank- en lichtshow gehad, met ook enkele hevige buien stortregen. Nu is het weer 100% rustig, geen regen, wind, bliksem of donder meer... jammer
Dat klopt, 1 van de vliegtuigen heeft er voor gekozen om door het gat te vliegen wat nu bij Rotterdam ontstaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
D'r gaat iets landen op R'dam begrijp ik?
Daar ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga je hier verder: http://www.langeleegte.net/
Kloptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
D'r gaat iets landen op R'dam begrijp ik?
moet je de klei op hier staan teveel bomen (zijn in de afgelopen jaren met storm hier thuis al heel wat omgewaaid maargoed)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Da's mooi in de buurt. Wil je er goed wat van zien, dan zou eigenlijk nu in Gaarkeuken moeten zijn.
Kan je hem beter omhoog houden, misschien dat hij daar weer wat nieuwe energie van krijgtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:40 schreef sander-3 het volgende:
Nou ik ga weer eens even het dak opEven wat bliksem proberen te vangen.. en als die batterij nu weer leeg is dan pleur ik heel die camera naar beneden.
Volgens mij hoor ik hem net in Capelle ad IJssel overkomen. Hoorde vliegtuig. Voor de rest is hier het meest heftige langs geschampt....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef sander-3 het volgende:
[..]
KloptHij is nu op de stream van Rotterdam te horen. Wat ik echt vreemd vind is dat ze met de wind in de rug landen. Dat zal wel een speciale storm procedure zijn o.i.d. want normaal is het andersom..
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:45 schreef -CRASH- het volgende:
Volgens mij zijn ze in het westen aan het verzuipen
Uurtje of 3 denk ik weer ...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:45 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds droog hier. Die onweersbui op de radar ging net hiervoor langs.
Mwa, Leidenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je woont vlakbij Schiphol ?
Wat horen wij precies? Den centrale die al het landingsverkeer regelt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:55 schreef dolfg het volgende:
Wat fantastisch, al dat luchtverkeersgebabbel!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:54 schreef RiKe het volgende:
Cool het vliegtuig wat je net hoorde op de ATC vloog hier over en ik zag hem!
Hij zei "turning left" en ik zie hem zo naar links draaien![]()
http://atcbox.com/ Even aanmelden (dat wel). En dan de approach stream (links op hoofdpagina)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef 8D het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar waar kan ik die stream vinden? Ik ben nu ook wel benieuwd
http://www.atcbox.com/quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef 8D het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar waar kan ik die stream vinden? Ik ben nu ook wel benieuwd
Yepquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat horen wij precies? Den centrale die al het landingsverkeer regelt?
http://www.atcbox.com/quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef 8D het volgende:
[..]
O ik doe het gewoon via WMP?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Yep
[..]
http://www.atcbox.com/
registreren en dan linker menu onderaan 'streams' > schiphol approach
wel eerst winamp hebben
Volgens mij staat hij al in r'dam, maar zijn de bagage/trap-mensen al naar huisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://atcbox.com/ Even aanmelden (dat wel). En dan de approach stream (links op hoofdpagina)
dan EHAM: Amsterdam Schiphol: Approach kiezen![]()
kan ook, met omwegquote:
Dat is het ergste niet, het engels met ZWAAR Nederlands accent, DAT is moeilijk te volgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel moeilijk om al dat snel engels te volgen
Het is ook weer even rustig...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:05 schreef sander-3 het volgende:
Net weer even een kwartiertje boven gestaan.. maar ik heb niks gezien. Nog niet het oplichten van een wolk aan de horizon. Niks!!
En het jargon natuurlijk..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat is het ergste niet, het engels met ZWAAR Nederlands accent, DAT is moeilijk te volgen
Ja, ik zie het op de radar..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het is ook weer even rustig...
Heb geduld, er komt nog genoeg aan
Ongeveer een half uur denk ik voordat er weer wat te zien is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:07 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En het jargon natuurlijk..
[..]
Ja, ik zie het op de radar..
Hoelang zal het duren voordat de eerste onweer weer bij dordrecht/rotterdam is?
Wat zijn die torens in de verte? (orientatiepuntje)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
naja op de radio is ook niks meer te horen, ik ga maar pittenin Almelo komt toch geen druppel
Kun je ook via GoogleEarth bekijken als je de plugin downloadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:18 schreef Prowl het volgende:
http://www.geluidsnet.nl/
ook leuk om te zien hoe vliegtuigen door de buien heen loodsen
wacht je serieus met slapen op regen??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
naja op de radio is ook niks meer te horen, ik ga maar pittenin Almelo komt toch geen druppel
Erg tofquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:18 schreef Prowl het volgende:
http://www.geluidsnet.nl/
ook leuk om te zien hoe vliegtuigen door de buien heen loodsen
Je moet niet vragen naar de kwailiteit van mijn Xperia telefoon :p. Doet alleen maar pijn aan je ogen!quote:
Die dikke lijn die nu onderin belgie ligt kan maar zo vol over ons heen jagen, maar dat zal dan pas rond 6 uur zijn..quote:
Ja, ziet er heftig uit. Volgens de kenners zou het een zogenaamde derecho kunnen zijn:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:15 schreef _Qmars_ het volgende:
Die dikke lijn in Belgie is een squall-line met heftige windstoten, en misschien wel downbursts. Grote schade in Frankrijk gebracht. Maak je borst maar nat!
Melding omgeving antwerpen. Hagelbollen van 6 cm groot.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ziet er heftig uit. Volgens de kenners zou het een zogenaamde derecho kunnen zijn:
http://www.spc.noaa.gov/misc/AbtDerechos/derechofacts.htm
Ik denk niet dat Arnhem in de prijzen valt als ik de buienradar zo bekijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:27 schreef 8D het volgende:
Zo te horen blijf ik toch even wachten totdat het eindelijk hier is.
Vernietig mijn hoop nou nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Arnhem in de prijzen valt als ik de buienradar zo bekijk.
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:30 schreef 8D het volgende:
Vernietig mijn hoop nou niet. Misschien hebben we nog net geluk
.
Hou je maar stevig vast, het kan zeer heftig worden, bij Antwerpen zijn hagelstenen van 5 cm gevallen en waren er windstoten van 90 km/u, er is daar nogal wat schade.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:32 schreef Loedertje het volgende:
BoZ, enorme hagelstenen (alsof er iemand bezig is om kiezelstenen tegen de ramen te gooien) Én onweer
Haha inderdaad. Ik schrok echt wakker en ik heb een stukje plat dak en schuine kant... Het trekt nu meer naar Roosendaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:32 schreef Loedertje het volgende:
BoZ, enorme hagelstenen (alsof er iemand bezig is om kiezelstenen tegen de ramen te gooien) Én onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |