Hehehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:30 schreef horned_reaper het volgende:
Als die over NL heen gaat trekken hebben we de helft nog niet eens gehad![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me echt vet. Ik ben altijd zo donders (haha wat een leuke woordgrap zegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:30 schreef sander-3 het volgende:
Ze kunnen pas over een half uur tot drie kwartier weer landen
Kun je het voorstellen? Daar zit je dan als doodsbange passagier.. in het onweer, in de turbulentie, een uur rondjes vliegen.
Dit zei ik in het vorige topic
Zeggen ze nog wat bij jou, hier is het akelig stilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:30 schreef sander-3 het volgende:
Ze kunnen pas over een half uur tot drie kwartier weer landen
Kun je het voorstellen? Daar zit je dan als doodsbange passagier.. in het onweer, in de turbulentie, een uur rondjes vliegen.
Dit zei ik in het vorige topic
Niet veel. Maar dat is ook logisch, want al die vliegtuigen zitten nu nog in de wacht. Ze laten er misschien een of twee door die weinig brandstof heeft.. maar de rest dat zit in de holdingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeggen ze nog wat bij jou, hier is het akelig stil
Grapje: ik hoor weer wat![]()
das aardig in de buurt jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan woon jij dicht in de buurt van mij. Ik woon in Zuidhorn namelijk.
Vanuit richting Noord-Noord Oost voor mij, was net op het balkon.quote:
Standby zegt ie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Niet veel. Maar dat is ook logisch, want al die vliegtuigen zitten nu nog in de wacht. Ze laten er misschien een of twee door die weinig brandstof heeft.. maar de rest dat zit in de holding
Niekerkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Pasop, Fanerweg, Niekerk, Oldekerk .....
Tis nu in Amstelveen rustiger gewordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef Unrealist- het volgende:
Het flitst on-af-ge-broken boven amsterdam nuhet gaat maar door.
Het is nog niet afgelopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef Pulsy het volgende:
Hier in Delft een half uur geleden een geweldige klank- en lichtshow gehad, met ook enkele hevige buien stortregen. Nu is het weer 100% rustig, geen regen, wind, bliksem of donder meer... jammer
Dat klopt, 1 van de vliegtuigen heeft er voor gekozen om door het gat te vliegen wat nu bij Rotterdam ontstaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
D'r gaat iets landen op R'dam begrijp ik?
Daar ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga je hier verder: http://www.langeleegte.net/
Kloptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
D'r gaat iets landen op R'dam begrijp ik?
moet je de klei op hier staan teveel bomen (zijn in de afgelopen jaren met storm hier thuis al heel wat omgewaaid maargoed)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Da's mooi in de buurt. Wil je er goed wat van zien, dan zou eigenlijk nu in Gaarkeuken moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |