Ja, het is niet eerlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil ook noodweerHier is het zelfs windstil met een aangename temperatuur
![]()
eensquote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben blij dat die zooi over het westen heen trekt!
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
een half uur geleden zat ik nog buiten
nu regen en onweer
En jij derbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef minkuukel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, ga allemaal maar dooooooood.![]()
http://alarmeringen.nl/regio/25/rotterdam-rijnmond.html = ook over de zeikquote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef wwwever het volgende:
Buienradar meldt alleen nog maar 't laatste plaatje. Zal wel druk zijn...
http://www.buienradar.nl
Wacht maar, jij krijgt het nog welquote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Sanderrrr het volgende:
Hier jammer genoeg niks te zienMag van mij wel even wat waaien voor ik ga slapen, nu plak ik aan het bed vast
Verkapte-ik-ben-audiofiel-post-alertquote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef sinadO het volgende:
Het is hier echt kutbenauwd.
Misschien die buizenversterker ff uitzetten, die 8 buizen zijn een kacheltje op zich.
Volgens rtl weer komt het vanacht weer terug, ook accuweather.com zegt datquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Cmonv het volgende:
* Rotterdam meldt
Onweer, ik hou er wel van. Helaas was het weer weer snel voorbij.
Dat zegt helga van leur al heel de avondquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Cmonv het volgende:
Bedankt weerman.
Ook buienradar toont nieuwe rooie vlekjes die richting Rotterdam trekken!
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: failquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ben-audiofiel-post-alert
Ik ben ook zuinig op me versterker,,, dusssss?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: fail
Maar helga is m'n moeder nietquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Dat zegt helga van leur al heel de avond
Ga er maar weer voor zitten, we krijgen zo nog een orkaan.
PS: Nu hier even over is is het gelijk weer pleuris benauwd:O
Buienradar belooft voor mijn regio helemaal geen regen voorlopig. Overigens, de stereo is altijd losgekoppeld van het lichtnet, behalve als ik ga luisteren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Een echte audiofiel -eentje die wel zuinig is op zijn versterkert- had gisteren al uit voorzorg de stekker uit het stopcontact getrokken. Ergo: fail
ok bedankt voor je gezellige bijdragequote:Zeik niet zo over een beetje bombardement, dat zijn jullie in kakkerlakcity wel gewend
Met een beetje geluk gaat die 'voetbalclub' van jullie ook kapot zo.
Idd, nu is het wel weer even rustig. Vooral heel grootquote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef TheFrankey het volgende:
onweer is hier ook van start , Hoorn NH
Hier bijnaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef L0t.. het volgende:
Ja en hier NOOIT he, ja vorige week 1 bliksem ofzo![]()
Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef magnifor het volgende:
Ik wil slapen maar dat lukt niet met dit onweer in Den Haag.
mag ik ook in je grotje schuilen, ben zo bang..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!
Dank voor het aanbod maar het is niet dat ik bang ben. Kan niet slapen door het geluid en de flitsen. Ben je bijna in dromenland komt er opeens pats boem een flits gevolgd door donder.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je bang? Dan kan je bij mij schuilen!
Ja daar zit ikquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Cmonv het volgende:
Er trekt nu een bui ten westen van Rotterdam. Jammer, hij heb ons gemist.
Doodsverwensingen. MODD!!1!!1quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef minkuukel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, ga allemaal maar dooooooood.![]()
Hagelstenen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
Hier Wormerveer.
Bliksemen achter elkaar door en er vallen behoorlijk grote hagelstenen
quote:
Heerlijke foto!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier was het strak blauw en in een paar sec kwam er echt een golf overheen en toen helemaal zwart begin van de avonddaarna nonstop keihard onweer
[ afbeelding ]
Echt he? Lekker koel oppeens, mooi regen geluid, vuurwerk in de lucht! En die lucht van koude regen op de stoffige, warme grond icm de ozon-geur die de bliksem maakt!quote:
Geen wat ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Heerlijke foto!
EDIT:
Waarom heb je geen DSLR?
Aldus een vriend 5km ten westen van mijquote:Iemand zegt:
regent et bij jou ook zo KANKERHARD nu?
Japsnars zegt:
nope, helemaal droog
Iemand zegt:
egt ijspegels vallen hier tegen de ramen enzo NIET NORMAAL
Nice, dan duik ik snel mn bed inquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens buienradar komt er straks weer een lading
Dat heet natquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Geniaal
Net vol onder de indruk buiten onder een afdak gestaan
Nog wat filmpjes gemaakt met mobiel maar zijn eigenlijk te crappy
Krijg er een raar gevoel van
quote:
krijg nou tietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |