je hebt zooo vreseijk gelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Waar.. [bla bla bla]
Oh ja nog even een foto van Simon omdat het zo'n lekker ding is..
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:00 schreef Michellee het volgende:
Trouwens sinds wanneer zijn Lily en Carly zulke vriendinnen???
Zo dat is wel heel lang geleden....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur was
Zoals alles in ATWT, komt het denk ik wel uit...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Boowtje het volgende:
Zal als het uitkomt dat Carly niet ziek is, ze Brad verraden aan katie?
Nee joh, dat was Rosequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds hun verouderings-proces door Stenbeck toch? Hoewel de vriendschap met Emily daarna van korte duur was
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pfff ben ik nog steeds de enige mannelijke user hier_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
Voor iedereen die het vandaag nog moet kijken rond 17.00 uur zet ik het maar even onder een spoiler..
Het is ook zo spannend allemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Rose niet Lilyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |