Oke duidelijkquote:
KF ik snap je niet echt, vind je het stoer ofzo die aandacht die we je geven? Waarom noem jij jezelf dan een sletquote:
Drie keer scoren afgelopen weekend.quote:
Bestaat dat?quote:
Zelfspot man...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
KF ik snap je niet echt, vind je het stoer ofzo die aandacht die we je geven? Waarom noem jij jezelf dan een slet
Tot 2 gekomenquote:
hahaha iddquote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef dawg het volgende:
Two and a half man. Geniaal net, met die pop.![]()
![]()
Okequote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tot 2 gekomen
Zondag alleen gezoend met een 3e meisje, maar dat telt niet...
Denk ook niet dat ik ooit in mijn leven dichterbij die hattrick zal komen als ik nu was
sjemig en dan nog klagen dat de tt's steeds over jou gaanquote:
Hoi Cuequote:
Ik zat weer eens niet op te letten...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef dawg het volgende:
Two and a half man. Geniaal net, met die pop.![]()
![]()
Het is op. En het was mijn avondetenquote:
Ik ben geen typische student qua geldquote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb je geld teveel?
Want dan is het toch , als ik zo naar BUMA etc. kijk... 100 euro!
Pas op, ik lees mee.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja en nu het erop aan komt is automatic_ pleite he
Oeps. * Nouk84 is running and hidingquote:
Ik wilde er laatst al iets van zeggen, toen KF wéér min of meer zijn eigen naamtpoic had geopend, maar ik dacht: ik hou 's mn mondquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
sjemig en dan nog klagen dat de tt's steeds over jou gaan
Die jongen komt gewoon aandacht te kort.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wilde er laatst al iets van zeggen, toen KF wéér min of meer zijn eigen naamtpoic had geopend, maar ik dacht: ik hou 's mn mond
Dan zeg ik het wel, snap KF toch niet, zal um nooit begrijpen ookquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik wilde er laatst al iets van zeggen, toen KF wéér min of meer zijn eigen naamtpoic had geopend, maar ik dacht: ik hou 's mn mond
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen typische student qua geld
Dat was iets van KudFokker = een loserquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ben je duur om de onderhouden?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..].... wil dat zeggen.... dat jij mij kan onderhouden?
Beetje bier, beetje shoarma, beetje voetbalquote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ben je duur om de onderhouden?
Oooo dat moet ruim lukkenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Beetje bier, beetje shoarma, beetje voetbal
Is dat duur?
Lekker makkelijk dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Beetje bier, beetje shoarma, beetje voetbal
Is dat duur?
Ik miste ook al wat in dat rijtje!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef MartijnIV2008 het volgende:
bier is toch meestal genoeg ? o en sex... maar dat hoeft niks te kosten
Je vult me aanquote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel, snap KF toch niet, zal um nooit begrijpen ook
Daarvoor gaan we samen naar de snackbar weet je nog?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo dat moet ruim lukken
En welke week de VI en de autoweek, toch?
Zo ben ik, lekker gemakkelijkquote:
Haha, geniet ervan.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga Sex & The City kijken, heerlijk hersenloos film kijken
Hoiquote:
Wat is een typische student danquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen typische student qua geld
Ja 1 euro per keer.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo ben ik, lekker gemakkelijk
En sex moet natuurlijk niks kosten, of ze moet mij willen betalen
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Daarvoor gaan we samen naar de snackbar weet je nog?
Nee, daar ga ik niet voor betalen meneerquote:Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo ben ik, lekker gemakkelijk
En sex moet natuurlijk niks kosten, of ze moet mij willen betalen
De meeste zijn toch (vaak) blut?quote:
Hay!quote:
Logisch, snackbar is echt ....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Dat lijkt mij echt een onwijs toffe date![]()
[..]
Wat moet erin staan dan?quote:Nee, daar ga ik niet voor betalen meneer
ik wacht nog op een PM hè!
[..]
Kun je niemand vinden om mee te gaan dan? En waar ga je heen?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hay!
Heel wat gedoe gehad met m'n vakantie. Het blijkt dat ik, omdat ik alleen op reis ging/ga in plaats van met zijn 2en, 75 procent van de totale reissom extra moest betalen aan de reisorganisatie. Het is kennelijk duurder om iemand minder mee te nemen dan iemand meer.
En wat ga jij bestellen dan?quote:
Je rekeningnummer,quote:Wat moet erin staan dan?
Ik heb een boel mensen opgebeld (sommigen al een paar maanden niet gesprokenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je niemand vinden om mee te gaan dan? En waar ga je heen?
Euhm...quote:
Hoeveel kan ik verwachten dan ?quote:Je rekeningnummer,
Wij eten hier frietjes hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Euhm...
Patatje Pinda
Broodje frikandel mayo![]()
Of met een balletje mayo
Ik weet nog niet wat je waard bentquote:Hoeveel kan ik verwachten dan ?![]()
Oh heerlijk! Ff lekker weg! Gelukkig dat je iemand gevonden hebt om mee te gaan. Alhoewel alleen ook best vet kan zijn, natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een boel mensen opgebeld (sommigen al een paar maanden niet gesproken) om mee te gaan. De eerste die zou bellen ging mee. Ik heb nu ein-de-lijk iemand gevonden. Het zag er somber uit, het is echt last minute (ik ga volgende week al) en ik kon de annuleringskosten niet betalen.
Spanje, ga ik heen.
Hmm.. dan hoef ik niet meer te gaan fietsenquote:
Luister eens goed mevrouw.quote:
Dus ik moet een wild vreemde mijn gegevens geven zonder een mooi bedrag er van te vangen?quote:Ik weet nog niet wat je waard bent
Goede avond MNRquote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef MNR het volgende:
tvp
* buikje vol heeft
Dadelijk maar even half uurtje bewegen nog
Hier nog nietquote:
Oh... Oke... Hmm...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Luister eens goed mevrouw.
Patat = dikke aardappelen wat je in élke snackbar krijgt
Friet = dun ... krijg je bij de fucking McD.
PATAT!
Je gaat toch ook niet zeggen dat Pindasaus en satesaus hetzelfde zijn?![]()
Je moet wel tevreden zijn hè!quote:Dus ik moet een wild vreemde mijn gegevens geven zonder een mooi bedrag er van te vangen?
Ja wel fijn dat ik iemand gevonden heb, hoewel ik eigenlijk liever alleen was gegaan. Had me er al helemaal op ingesteld. Het is gewoon een vriend geworden, iemand die ik al een tijdje niet had gesproken. Kunnen we meteen bijkletsen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ff lekker weg! Gelukkig dat je iemand gevonden hebt om mee te gaan. Alhoewel alleen ook best vet kan zijn, natuurlijk.Wie is het geworden?
Ben jij stiekem rijkeluiskindje?quote:
Oh, ook gezellig. Veel plezier alvast!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja wel fijn dat ik iemand gevonden heb, hoewel ik eigenlijk liever alleen was gegaan. Had me er al helemaal op ingesteld. Het is gewoon een vriend geworden, iemand die ik al een tijdje niet had gesproken. Kunnen we meteen bijkletsen.
Ligt aan het weer.quote:
langzaam, sloom, niet snelquote:
Dank je.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, ook gezellig. Veel plezier alvast!
Ja.quote:
Nee, dat valt wel meequote:
Maar ook niet tegenquote:
heerlijk samen naar het onweer kijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ik zie het. Hier nog niet. Maar wel heerlijk.
Hier niet hoor.quote:
Ow, wacht nu wel.quote:
Goh gezellig met die zenuwachtige hondenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heerlijk samen naar het onweer kijken
waarschuwing: ik ben Mr. ouderwets qua opvattingen over relaties enzo:quote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef Lotusss het volgende:
Eventjes niet gepost maar er is een kleine update geweest donderdag...
Hij was die morgen nog op msn. Gesprek was leuk, gewoon koetjes en kalfjes. Geheel uit zichzelf begon hij erover dat zijn mailtjes (waarin hij me eigenlijk dumpte) niet waren omdat hij me niet leuk vond, maar omdat hij afstand wilde bewaren. Gevalletje noodrem dus.
Hij wil alsnog wel over twee weken langskomen voor een etentje o.i.d. aangezien we elkaar in het echt gewoon zes maanden niet gezien hebben (en we waarschijnlijk beiden willen zien wat we voor elkaar voelen).
Tsja, ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet, dus het enige wat ik kan doen is gewoon mijzelf zijn die avond en hem voorlopig het initiatief laten nemen. Ben wel voorzichtig, wil niet weer met volle vaart die noodrem meemaken... doet zeer namelijk.
Heb iig geleerd dat woorden - hoe lief en gemeend ook - niet alles zijn en dat het gaat om hoe iemand handelt en wat zijn/haar daden zijn. We zullen zien over twee weken...
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef Lotusss het volgende:
Eventjes niet gepost maar er is een kleine update geweest donderdag...
Hij was die morgen nog op msn. Gesprek was leuk, gewoon koetjes en kalfjes. Geheel uit zichzelf begon hij erover dat zijn mailtjes (waarin hij me eigenlijk dumpte) niet waren omdat hij me niet leuk vond, maar omdat hij afstand wilde bewaren. Gevalletje noodrem dus.
Hij wil alsnog wel over twee weken langskomen voor een etentje o.i.d. aangezien we elkaar in het echt gewoon zes maanden niet gezien hebben (en we waarschijnlijk beiden willen zien wat we voor elkaar voelen).
Tsja, ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet, dus het enige wat ik kan doen is gewoon mijzelf zijn die avond en hem voorlopig het initiatief laten nemen. Ben wel voorzichtig, wil niet weer met volle vaart die noodrem meemaken... doet zeer namelijk.
Heb iig geleerd dat woorden - hoe lief en gemeend ook - niet alles zijn en dat het gaat om hoe iemand handelt en wat zijn/haar daden zijn. We zullen zien over twee weken...
Lijkt wel of mn hele pc op steenkolen loopt vandaagquote:
k heb nergens last van hoor, ben je draadloos bezig ? misschien zorgt die onweer idd voor wat storing.quote:
Jaaaa!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:
Dat valt wel mee....quote:
bij ons kost je dat bier als je dat gooit hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef KudFokker het volgende:
Zo heerlijkeven in mijn eentje met een muziekje op darten in mijn kamer
![]()
Gooide net een 'Robin Hood'zal zo even een foto laten zien
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef ArTiC het volgende:
mensen zijn geen stukken speelgoed die je ff kan parkeren als het je niet uitkomt om ze later weer als je zin hebt om ermee te spelen uit de kast kan halen.
nee, met touwtjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
k heb nergens last van hoor, ben je draadloos bezig ? misschien zorgt die onweer idd voor wat storing.
Dat is onweerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee....
Dus toch redelijk wat.
Ik voel liefde in de lucht hangen
Mijn hond is helemaal gefascineerd door het onweer, werkt nog beter dan een kluif!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goh gezellig met die zenuwachtige honden
Wat is een Robin Hood?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij ons kost je dat bier als je dat gooit hoor
*flikkert nog een schep kolen in je pc*quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Lijkt wel of mn hele pc op steenkolen loopt vandaag
1 pijl in de achterkant van een andere al gegooide pijl gooien.quote:
Met wie ga jij?quote:
Ringo ligt bij me voeten, boris wil de badkamer inquote:Op maandag 25 mei 2009 22:08 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijn hond is helemaal gefascineerd door het onweer, werkt nog beter dan een kluif!
Ow, moeilijk. En pijnlijk, weet je zeker dat je hier wel mee door wilt gaan?quote:
Thanks voor de waarschuwing en ik blijf ook niet eeuwig op hem wachten natuurlijk. Maar hij is heel open geweest over zijn reden en situatie dus vanwege die openheid en eerlijkheid (en de klik die er nog steeds is) wil ik het aankijken, maar dan zonder de snelheid die we eerst hadden.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschuwing: ik ben Mr. ouderwets qua opvattingen over relaties enzo:
mensen zijn geen stukken speelgoed die je ff kan parkeren als het je niet uitkomt om ze later weer als je zin hebt om ermee te spelen uit de kast kan halen.
Oh datquote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 pijl in de achterkant van een andere al gegooide pijl gooien.
Hey Q.. las dat je een avondje vrij hadquote:
Kan je die laatste trein nog halen?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey Q.. las dat je een avondje vrij had
Thnx, kan je ut ook nog ff opstoken?quote:
wat jij wil, dan zeg ik het niet...mij bestquote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thanks voor de waarschuwing en ik blijf ook niet eeuwig op hem wachten natuurlijk. Maar hij is heel open geweest over zijn reden en situatie dus vanwege die openheid en eerlijkheid (en de klik die er nog steeds is) wil ik het aankijken, maar dan zonder de snelheid die we eerst hadden.
Maar idd, ik blijf niet eeuwig op hem wachten, ook al passen we qua zoveel dingen super bij elkaar. Er zijn grofweg 3 miljard mannen op de aardkloot... je gaat me niet vertellen dat er niet iemand tussen zit die dat kan matchen
ik niet meer.. maar jij hebt nog alle tijdquote:
* Den_Haag kruipt dicht bij Ofrescaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt, ben het aanbod nog even aan het doorkijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog met niemand. Heb jij nog aanraders?
Dat doe ik wel.quote:
Kat ligt onder de wc in de badkamer (wil het liefst IN de wc, onder de deksel), hond zit helemaal naar de lucht te turen... eigenlijk wil hij naar buiten, want het regent, maar dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ringo ligt bij me voeten, boris wil de badkamer in
Mwa. Moet morgen weer om 8:00 in Utrecht zijn. Wordt krap. Volgende keer beter.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik niet meer.. maar jij hebt nog alle tijd
Vrijwilliger meld zich aanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog met niemand. Heb jij nog aanraders?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag kruipt dicht bij OfrescaHet duurt nog even voordat het hier is. Alle tijd! Ik warm 't bed vast op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa. Moet morgen weer om 8:00 in Utrecht zijn. Wordt krap. Volgende keer beter.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vandaag wel. Ik moet ook een beetje rusten, word ook een dagje ouder hoor. En leuker. Elke dag word ik weer leuker.quote:
Dat wat wij niet hebben.. weet je welquote:
ik meld me afquote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vrijwilliger meld zich aan
en dus met de dag kreupeler.. niet zo handig voor in bedquote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag wel. Ik moet ook een beetje rusten, word ook een dagje ouder hoor. En leuker. Elke dag word ik weer leuker.
Leftovers?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet echt, ben het aanbod nog even aan het doorkijken
Dat moet je eerst maar in de praktijk uitvinden voor je daar over mag oordelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en dus met de dag kreupeler.. niet zo handig voor in bed
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het duurt nog even voordat het hier is. Alle tijd! Ik warm 't bed vast op.
Dat zei ik dusquote:
Jajaja alleen omdat ik te knap ben wat een kut redenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wat wij niet hebben.. weet je wel
Stelt in ieder geval weinig voorquote:
Mijn intuitie laat mij zelden in de steek.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:16 schreef Q. het volgende:
Dat moet je eerst maar in de praktijk uitvinden voor je daar over mag oordelen..
Mijn huisgenoot is net weer vrijgezel! Wil je een rebound zijn?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stelt in ieder geval weinig voor
Jij niet nog wat leuks daarboven rondlopen?
En ik ook, jeetje wat een wind! Ik ging even de kussens van de tuinstoelen halen op het balkon, bijna mijn glazen deur uit mijn handen geslagen.quote:
Moest toch iets verzinnenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jajaja alleen omdat ik te knap ben wat een kut reden
Je zoekt op de verkeerde plekquote:Op maandag 25 mei 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stelt in ieder geval weinig voor
Jij niet nog wat leuks daarboven rondlopen?
Is ie lekker?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
Mijn huisgenoot is net weer vrijgezel! Wil je een rebound zijn?
Geloof er niets van. Maar als jij dat wil geloven... prima hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn intuitie laat mij zelden in de steek.
Waar zoek ik dan? en waar zou ik moeten zoeken?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je zoekt op de verkeerde plek
Nou ja, van mij kwam het verzoek of ik hem alsnog kon zien die avond omdat hij nu al zes maanden in het buitenland zit. Ik wil voor mijzelf gewoon weten of dat gevoel wat ik voor hem opgebouwd heb daadwerkelijk nog gebaseerd is op dat gevoel van December, of dat ik toch onbewust in die maanden erna hem geïdealiseerd heb.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, moeilijk. En pijnlijk, weet je zeker dat je hier wel mee door wilt gaan?
Doe er iets aan.quote:
Dank jequote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Maar als jij dat wil geloven... prima hoor.
Flevolandquote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zoek ik dan? en waar zou ik moeten zoeken?
Ook niet een beetje flikflooien ?quote:
Hmm, heb niet echt zin in een nerd vanavondquote:
Oke, je lijkt het goed aan te pakken. Succes.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja, van mij kwam het verzoek of ik hem alsnog kon zien die avond omdat hij nu al zes maanden in het buitenland zit. Ik wil voor mijzelf gewoon weten of dat gevoel wat ik voor hem opgebouwd heb daadwerkelijk nog gebaseerd is op dat gevoel van December, of dat ik toch onbewust in die maanden erna hem geïdealiseerd heb.
Verder heb ik de keuze om wel of niet elkaar te zien (en op welke manier - iets drinken, eten) aan hem overgelaten. Ik vind hem een bijzonder persoon en we passen op zoveel vlakken gewoon geweldig bij elkaar. Qua achtergrond, smaak, levensinstelling en levenservaring (en natuurlijk die KLIK)!
Kijk, ik heb vanwege zijn "noodrem" wel even een knauw gehad maar dat is heel goed besproken. Ik wil gewoon aankijken hoe het die avond verloopt. Als duidelijk is dat die klik er nog steeds heel erg is, dan moet toch even bekeken worden hoe we dat aan gaan pakken zonder dat één van ons (nog een keer) aan de noodrem trekt.
Maar het moet niet eeuwig duren. Als je elkaar leuk vindt en je wilt er wat van maken, dan moet je wel bereid zijn om dat risico te durven nemen. Wil iemand dat niet, dan mag diegene niet verwachten dat de ander erop blijft wachten totdat diegene het ineens wel durft.
De plek waar ik niet moet zoeken en wel moet zoeken is flevoland? dat schiet niet opquote:
Met de kans dat ik helemaal verliefd wordt op je? nee man!quote:
bij mij op de bankquote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zoek ik dan? en waar zou ik moeten zoeken?
Oh, maar hij is geen echte nerd. Hij is de oppernerd. De wel leuke zelfverzekerde nerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm, heb niet echt zin in een nerd vanavond
*duwt de stekker weer in het stopcontact*quote:
Almere centrum van buiten en in meeste weekeinde essen (belgie)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De plek waar ik niet moet zoeken en wel moet zoeken is flevoland? dat schiet niet op
waar dan wel in?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm, heb niet echt zin in een nerd vanavond
Aaaah dus zo is het, je bent bang dat je voor me valt.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met de kans dat ik helemaal verliefd wordt op je? nee man!
Het wordt steeds engerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Ofresca het volgende:
Oh, maar hij is geen echte nerd. Hij is de oppernerd. De wel leuke zelfverzekerde nerd.
He dat helptquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*duwt de stekker weer in het stopcontact*
Je denkt dat Bels iets voor mij is?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Almere centrum van buiten en in meeste weekeinde essen (belgie)
een lekkere stoere wilde kerelquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aaaah dus zo is het, je bent bang dat je voor me valt.
Maar ik ben ook gewoon leuk![]()
Als je er eenmaal geweest ben wil je er nooit meer wegquote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je denkt dat Bels iets voor mij is?
trustenquote:
Why?quote:
Hij is niet mijn type.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
@Ofresca, waarom kruip je er zelf niet op?
Alweer?quote:
Wat is je type dan?quote:
Dank je!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, je lijkt het goed aan te pakken. Succes.
ik heb kaas hier maar daar heb ik zelf zo'n trek inquote:
een zelfverzekerde nerd? die bestaan toch niet!quote:
Je weet iemand?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een zelfverzekerde nerd? die bestaan toch niet!
wij snappen elkaarquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]klopt.. dus blijf maar ver uit m'n buurt!
Okee, dan is hij een nepnerd. Wel Ubuntu gebruiken, maar ook fitnessen en sporten.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een zelfverzekerde nerd? die bestaan toch niet!
[..]
Je weet iemand?
als ik daar bij pas topquote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, de bank wel, geeft beter uitzicht.
Je hebt mij doorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
.... eigenlijk ben jij een hele koude bitch
![]()
neeeeeeeee ben je niet, alhoewel... mhoa
Ik zie een mogelijk licht puntjequote:
Stuur maar een foto doorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, dan is hij een nepnerd. Wel Ubuntu gebruiken, maar ook fitnessen en sporten.
Idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, dan is hij een nepnerd. Wel Ubuntu gebruiken, maar ook fitnessen en sporten.
Is het wit.. of meer roze?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijk licht puntje
Ik moest dus gewoon googelen wat Ubuntu is, en dat als systeembeheerderquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ubuntu is niet voor nerds...veel te makkelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd.Ubuntu is makkelijkste Linuxversie die er is
Ik begin licht kleurenblind te worden maar ben handig dus zeg het maar ik geef het de kleur die je mooi vindquote:
dat lust ik niet, zo pc zo baas, dus hij haakt afquote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef ArTiC het volgende:
ik heb kaas hier maar daar heb ik zelf zo'n trek in
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ubuntu is niet voor nerds...veel te makkelijk![]()
echte geeks (zoals ik) gebruiken Debian
Ken ik ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker lang lekkerquote:
Eeuuhhm, is het vreemd als ik me nog een tijd geleden herinner dat jij er maar niks aan vond?quote:
dan heb je een kutopleiding gehad...waarschijnlijk had je net zo'n leraren als ik gehad hebt...dat je aan je leraar moet gaan uitleggen dat zijn SQL query's fout zijn etcquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet echt leren niet op de bank te gaan liggen tijdens een film, dan slaap ik zo.....
1.90 is altijd té lang als je op vakantie gaatquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Murmeli het volgende:
mm 2.03.... ik geloof dat dat wel een beetje lang is voor mij. kwaak is 190 en dat is kei onhandig als je in portugal wilt gaan slapen.....
Heb er nooit geen problemen mee ge hadquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1.90 is altijd té lang als je op vakantie gaat
ja.... vooral als je ook nog es niet de smalste bent...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1.90 is altijd té lang als je op vakantie gaat
zeker nooit naar center parcs geweestquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb er nooit geen problemen mee ge had
Mijn schouders logeren meestal op het nachtkastjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Murmeli het volgende:
ja.... vooral als je ook nog es niet de smalste bent...
Hmm die opleiding ging ook totaal niet diep neequote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan heb je een kutopleiding gehad...waarschijnlijk had je net zo'n leraren als ik gehad hebt...dat je aan je leraar moet gaan uitleggen dat zijn SQL query's fout zijn etc
2x maar toen was ik nog niet zo langquote:
in wat voor bedden slaap jij dat op vakantie? of naar wat voor landen ga je?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er nooit geen problemen mee ge had
vast niet Aziëquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
in wat voor bedden slaap jij dat op vakantie? of naar wat voor landen ga je?
Heb jaren met een carvan/tent (met aan gepaste beden)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
in wat voor bedden slaap jij dat op vakantie? of naar wat voor landen ga je?
hahahaquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijn schouders logeren meestal op het nachtkastje
ja dat dus aangepaste bedden. zie mijn vorige post over kwaak en bed enzoquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb jaren met een carvan/tent (met aan gepaste beden)door europa getourd
Dat is niet vreemdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef Nouk84 het volgende:
Eeuuhhm, is het vreemd als ik me nog een tijd geleden herinner dat jij er maar niks aan vond?
Heb nog maar 2x gevlogenquote:
Op vakantie met een tentje, ook zo'n drama, altijd met mn voeten door t deurtje, omdat ik er anders niet in kon.. lang leve de mugsquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Murmeli het volgende:
hahaha
ik was deze vakantie zo blij met mijn 170!! maar niet zo blij met kwaak zn 190/195 en had gewenst dat ie een klein schriel ventje was. dan past het tenminste in 175x140 met zn 2-en....
ligt eraan, wat schuift het?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef djayzz het volgende:
Nog drie kwartier film, zijn jullie er dan nog?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach het sliep niet echt super, maar het was wel lekker knusquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha
ik was deze vakantie zo blij met mijn 170!! maar niet zo blij met kwaak zn 190/195 en had gewenst dat ie een klein schriel ventje was. dan past het tenminste in 175x140 met zn 2-en....
Ben in Rome geweest in pension en Moskou was 3x niks die bedenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat dus aangepaste bedden. zie mijn vorige post over kwaak en bed enzo
What changed?quote:
mijn fotoquote:
je kunt het systeembeheer diploma weer inleveren, en bij de balie je diploma "eindgebruiker met admin wachtwoord" ophalen, want sorry hoor... jij bent geen systeembeheerderquote:
Niet veel eigenlijkquote:
Nooit gekregenquote:
Ja.. en neequote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ben je nu ineens wel hitsig? heb je een lover?
ben blij..anders slaat het weer omquote:
ja was heel knus. dat iets langere bed vond ik wel beter, even knus maar toch wat meer plek dan alleen onder jouquote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach het sliep niet echt super, maar het was wel lekker knus
tegenwoordig leren ze alleen nog maar helpdesk spelen voor XP gebruikersquote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je kunt het systeembeheer diploma weer inleveren, en bij de balie je diploma "eindgebruiker met admin wachtwoord" ophalen, want sorry hoor... jij bent geen systeembeheerder
Dan laten we het maar zoquote:
Die van mijn staat gewoon in me fotoboek ben er alleen maar op voor uit gegaanquote:
doe ik ook altijd, best lekker...probeer het ook eensquote:
Ik ben ook best blij met de wijze waarop ik ben opgedroogdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die van mijn staat gewoon in me fotoboek ben er alleen maar op voor uit gegaan![]()
Soms beleef je dr best veel plezier aanquote:
Inderdaad niks om je voor te schamenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben ook best blij met de wijze waarop ik ben opgedroogd
Dank jequote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Inderdaad niks om je voor te schamen
Slagroomquote:
Toffee lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, en ik ben een stomme rund!vergeet gewoon een toffe te bellen..
Nee, ik laat het aan de hond overquote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe ik ook altijd, best lekker...probeer het ook eens
En ik maar wachten naast mn telefoonquote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, en ik ben een stomme rund!vergeet gewoon een toffe te bellen..
aha... een 2 jarige cursus. "Start de computer opnieuw op en het probleem is opgelost" dusquote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tegenwoordig leren ze alleen nog maar helpdesk spelen voor XP gebruikers
2jaar 2weken is toch wel genoegquote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... een 2 jarige cursus. "Start de computer opnieuw op en het probleem is opgelost" dus
Slaap lekker lieverd! Ik denk aan jequote:
we hebben afgelopen jaar 2 van die pipo's op onze servicedesk gehad...om te jankenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... een 2 jarige cursus. "Start de computer opnieuw op en het probleem is opgelost" dus
Hmm het gaat wel iets dieper dan datquote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh dat zeggen ze bij ons ook op de ict helpdesk.. zijn er ook andere mogelijke oplossingen dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Met Windows is dat ook het eerste wat je moet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat zeggen ze bij ons ook op de ict helpdesk.. zijn er ook andere mogelijke oplossingen dan?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Met Windows is dat ook het eerste wat je moet doen
ja dat is waar. doe ik thuis ook als mn internet eruit ligt. en het werkt ook nog es!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Tally het volgende:
[..]
applequote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Tally het volgende:
[..]
ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit nu ook weer achter een vista bak
ik begrijp apple nietquote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
appleKan gewoon dat ding bedienen vanaf mn telefoon zonder iets te installeren
jij bent te intelligent voor apple, je moet er gewoon dom voor zijn en dan is het best logischquote:
Peer wel danquote:
macbooksquote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dr net voorquote:
Ik ook!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit nu ook weer achter een vista bak
Handig hequote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als leek denk ik dat het gajes van gates niks goed meer uit gebracht heeft sinds dos6.22quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
macbooks(of pro's of air's...) wooei....
If windows 7, want zowaar het OS lijkt eindelijk te doen wat het moet doen... Werken
Air natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
macbooks(of pro's of air's...) wooei....
If windows 7, want zowaar het OS lijkt eindelijk te doen wat het moet doen... Werken
Nou, kan je meteen weer een neukafspraak regelenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef KudFokker het volgende:
Huh, in een keer een smsje van meisje 1: Slaap lekker zo ! xx
Heb haar sinds gisteren niet meer gesproken
Vrijdag ben ik met een maatje gaan kijken voor een mediaplayer. Die Apple TV is ook best geil zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Air natuurlijkMet SSD schijfje
![]()
[ afbeelding ]
Zo weer lekker recht voor ze raapquote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, kan je meteen weer een neukafspraak regelen
Ja, dan zijn we weer een beetje van dat gemiep afquote:Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo weer lekker recht voor ze raap
Vergeet het smsje van vanmiddag nietquote:Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef KudFokker het volgende:
Huh, in een keer een smsje van meisje 1: Slaap lekker zo ! xx
Heb haar sinds gisteren niet meer gesproken
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik met een maatje gaan kijken voor een mediaplayer. Die Apple TV is ook best geil zeg.
kijk uit, straks krijgtie weer last van zelfoverschattingquote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het ook top zoals je het aan paktquote:Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we weer een beetje van dat gemiep af
Kan dat nog erger? Volgens mij niet hoor...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kijk uit, straks krijgtie weer last van zelfoverschatting
Oeh applequote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik met een maatje gaan kijken voor een mediaplayer. Die Apple TV is ook best geil zeg.
Echt niet dus hehquote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
wat een taal voor zo'n net meisjequote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach.. 400 euro.. Dat ding dat ik nu heb gekocht is 350.. Dus valt best mee.quote:
Mja. Het jammere er aan is dat ik een digileek thuis heb die er ook mee over weg moet kunnen en al snel gaat gooien met dingen als het hem niet lukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |