Oke duidelijkquote:
KF ik snap je niet echt, vind je het stoer ofzo die aandacht die we je geven? Waarom noem jij jezelf dan een sletquote:
Drie keer scoren afgelopen weekend.quote:
Bestaat dat?quote:
Zelfspot man...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
KF ik snap je niet echt, vind je het stoer ofzo die aandacht die we je geven? Waarom noem jij jezelf dan een slet
Tot 2 gekomenquote:
hahaha iddquote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef dawg het volgende:
Two and a half man. Geniaal net, met die pop.![]()
![]()
Okequote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tot 2 gekomen
Zondag alleen gezoend met een 3e meisje, maar dat telt niet...
Denk ook niet dat ik ooit in mijn leven dichterbij die hattrick zal komen als ik nu was
sjemig en dan nog klagen dat de tt's steeds over jou gaanquote:
Hoi Cuequote:
Ik zat weer eens niet op te letten...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef dawg het volgende:
Two and a half man. Geniaal net, met die pop.![]()
![]()
Het is op. En het was mijn avondetenquote:
Ik ben geen typische student qua geldquote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb je geld teveel?
Want dan is het toch , als ik zo naar BUMA etc. kijk... 100 euro!
Pas op, ik lees mee.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja en nu het erop aan komt is automatic_ pleite he
Oeps. * Nouk84 is running and hidingquote:
Ik wilde er laatst al iets van zeggen, toen KF wéér min of meer zijn eigen naamtpoic had geopend, maar ik dacht: ik hou 's mn mondquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
sjemig en dan nog klagen dat de tt's steeds over jou gaan
Die jongen komt gewoon aandacht te kort.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wilde er laatst al iets van zeggen, toen KF wéér min of meer zijn eigen naamtpoic had geopend, maar ik dacht: ik hou 's mn mond
Dan zeg ik het wel, snap KF toch niet, zal um nooit begrijpen ookquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
Ik wilde er laatst al iets van zeggen, toen KF wéér min of meer zijn eigen naamtpoic had geopend, maar ik dacht: ik hou 's mn mond
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen typische student qua geld
Dat was iets van KudFokker = een loserquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ben je duur om de onderhouden?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..].... wil dat zeggen.... dat jij mij kan onderhouden?
Beetje bier, beetje shoarma, beetje voetbalquote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ben je duur om de onderhouden?
Oooo dat moet ruim lukkenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Beetje bier, beetje shoarma, beetje voetbal
Is dat duur?
Lekker makkelijk dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Beetje bier, beetje shoarma, beetje voetbal
Is dat duur?
Ik miste ook al wat in dat rijtje!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef MartijnIV2008 het volgende:
bier is toch meestal genoeg ? o en sex... maar dat hoeft niks te kosten
Je vult me aanquote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel, snap KF toch niet, zal um nooit begrijpen ook
Daarvoor gaan we samen naar de snackbar weet je nog?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo dat moet ruim lukken
En welke week de VI en de autoweek, toch?
Zo ben ik, lekker gemakkelijkquote:
Haha, geniet ervan.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga Sex & The City kijken, heerlijk hersenloos film kijken
Hoiquote:
Wat is een typische student danquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben geen typische student qua geld
Ja 1 euro per keer.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo ben ik, lekker gemakkelijk
En sex moet natuurlijk niks kosten, of ze moet mij willen betalen
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Daarvoor gaan we samen naar de snackbar weet je nog?
Nee, daar ga ik niet voor betalen meneerquote:Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo ben ik, lekker gemakkelijk
En sex moet natuurlijk niks kosten, of ze moet mij willen betalen
De meeste zijn toch (vaak) blut?quote:
Hay!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |