quote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef Fredo55 het volgende:
Tering een gigantische shelf hier!![]()
Wind trekt behoorlijk aan!
Nu al?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef Fredo55 het volgende:
Stormschade!
Je kan toch met de kortegolf 'horen' of er onweer aan komt? Laas het net al op een ander forum maar die had het over AM, hoe werkt het precies? Een bepaalde frequentie?quote:
Heel bizar, het was windstil en ik ging buiten kijken.. zie ik een gigantische bui op ons af komenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:33 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Je kan toch met de kortegolf 'horen' of er onweer aan komt? Laas het net al op een ander forum maar die had het over AM, hoe werkt het precies? Een bepaalde frequentie?
İquote:Amplitudemodulatie, kortweg AM genoemd, is de vorm van modulatie, waarbij de amplitude van een signaal wordt gevarieerd om het geluidssignaal of andere informatie door te geven. Meestal is het signaal de draaggolf van een radiozender waarvan de amplitude in het ritme van het over te brengen geluid gemoduleerd is.
Hmm ik heb kutgeluid altijd op lege AM frequenties, een hele irritante zoem/brom krijg ik hier, zowel op mijn normale radio als mijn wekkerradio. Zit wss op een gare hoek ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:37 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
İ
dus hier ios de bliksem de amplitude. dus elke willekeurige AM frequentie is goed. zoek een lege "plek" met de draaiknop en luister.
ik ga ff shelf spotten
zie de meldingen binnekomen van stormschade idd....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
Mensen die het lijntje als aanvoersrichting hebben, breng alle waardevolle spullen binnen.
De wind kan flink uithalen, dikke takken braken hier als luciferstokjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |