GTA IV is geniaal. Beste game die ik heb gespeeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef Granaatappel het volgende:
Wat vinden jullie van GTA:IV?
Ik vind het echt een te gek spel. Ik houd van het vrij kunnen rondrijden/rondlopen in de wereld van GTA. En als je dan weer missies wilt doen, kun je zo beginnen. Echt een mooi spel.
Dat komt omdat Edje nooit voor de volle 100% is gegaan anders piepte ie wel andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
GTA IV is geniaal. Beste game die ik heb gespeeld.
Je bent huisarts en de 360 staat in de wachtkamer?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef Mirel het volgende:
Ik heb GTA IV met tegenzin uitgespeeld, en later per ongeluk de savegame verwijderd. Toen had ik geen zin om overnieuw te doen. Lost and Damned heb ik maar 3 missies van gedaan.
Toch verkoop ik em niet omdat het bezoek het altijd speelt.
Ik doelde op het calibrerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een uur maar? Ik hou het zo een week nonstop vol
Het is een keuzequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat komt omdat Edje nooit voor de volle 100% is gegaan anders piepte ie wel anders
Of de Xbox opsturen zodat die gefixed wordt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Aivac het volgende:
Ik moet met een open case spelen anders krijg ik RROD, nu heb ik ook het gevoel dat mijn dvd/cd/whatever speler het is wat in zo'n ding zit ook niet fatsoenlijk meer werkt.
Nu kan ik 2 dingen doen, geen cheapskate zijn en gewoon een nieuwe xbox kopen of ergens een losse speler kopen, mijn vraag nu is: zijn die dingen überhaupt ergens los te koop?
Koop een nieuwe, het is té moeilijk om je dvd drive te vervangen (is niet zoals een pc ff pluggen en klaar, gaat met keycodes enzo), en ten tweede heb je weer 3 jaar garantie als je een nieuwe koopt. Hoeveel kost een arcade nou? 125 euro ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Aivac het volgende:
Ik moet met een open case spelen anders krijg ik RROD, nu heb ik ook het gevoel dat mijn dvd/cd/whatever speler het is wat in zo'n ding zit ook niet fatsoenlijk meer werkt.
Nu kan ik 2 dingen doen, geen cheapskate zijn en gewoon een nieuwe xbox kopen of ergens een losse speler kopen, mijn vraag nu is: zijn die dingen überhaupt ergens los te koop?
Als je met open case moet spelen omdat je anders een RRoD krijgt lijkt me dat je hem sowieso ter reparatie moet aanbieden. Als dat niet meer kan, bespaar je zelf dan alsjeblieft de moeite om je DVD-drive zelf te gaan vervangen. Dit mag eigenlijk niet wat betekent dat je een ban op kan lopen en het is moeilijk. Daarnaast als je Xbox al zo brak is dat je met open-case moet spelen, dan zou ik daar niet verder in investeren en een nieuwe kopen. Nogmaals, alleen als je geen garantie meer hebt of als je illegale aanpassingen hebt gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Aivac het volgende:
Hoe bedoel je extra cooler? Zit toch maar 1 plek+aansluiting voor een cooler? (heb dit niet uitvoerig bekeken of zo)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Document1 het volgende:
Gast met open case, heb je al een extra cooler geprobeert? Dat helpt mischien wat en is niet zon grote uitgave als een nieuwe xbox
Je bedoelt 2001 toen GTA3 uitkwam, 4 is op de graphics na niet veel veranderd.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt 2001 toen GTA3 uitkwam, 4 is op de graphics na niet veel veranderd.
Je weet niet waar je over praat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef super-muffin het volgende:
Het verhaal slaat ook nergens op
echt een slecht spel! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |