abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69395488
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef Digital-Love het volgende:
"Hij stond toch ver achter in het klassement."

Nou nou, het verschil is nu teruggelopen tot 2.19. Met nog aankomst op Blockhaus en Vesuvius kan er nog van alles gebeuren.
Blockhaus is een korte etappe, daar verwacht ik geen grote verschillen.
De klim naar Vesusvius is ook niet bijzonder zwaar (niet dat het een makkie is). Wel een lange etappe met wat meer klimwerk, maar ook geen andere lange zware beklimmingen erin. Daar zie ik Sastre ook niet direct minuten terugpakken. Zeker omdat Sastre het vandaag écht probeerde in een etappe die erg voor hem geschikt was (lang en zwaar) en toch niet echt wegliep, en het erop leek alsof Menchov nog reserve had.

Maar Menchov heeft nog zeker geen gewonnen spel, maar in feite heeft 'ie vandaag goede zaken gedaan: niet echt in de problemen gekomen, relatief op reserve gereden (dit itt Sastre en Basso) en behalve op Sastre op iedereen tijd gewonnen. Leipheimer is iig weggevallen als concurrent, en met het oog op de tijdrit was die misschien nog het gevaarlijkste. Sastre zal toch nog echt minimaal 2½ minuut moeten terugpakken wil 'ie de Giro winnen. Dan zal 'ie woensdag én vrijdag tijd moeten pakken, want het gaat hem niet in één etappe lukken.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:50:15 #52
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69395517
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef maril het volgende:

[..]

Wie weet wat Menchov allemaal niet kan.
Verbazingwekkend dat je daar niemand over hoort
  maandag 25 mei 2009 @ 20:52:58 #53
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69395651
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Blockhaus is een korte etappe, daar verwacht ik geen grote verschillen.
De klim naar Vesusvius is ook niet bijzonder zwaar (niet dat het een makkie is). Wel een lange etappe met wat meer klimwerk, maar ook geen andere lange zware beklimmingen erin. Daar zie ik Sastre ook niet direct minuten terugpakken. Zeker omdat Sastre het vandaag écht probeerde in een etappe die erg voor hem geschikt was (lang en zwaar) en toch niet echt wegliep, en het erop leek alsof Menchov nog reserve had.

Maar Menchov heeft nog zeker geen gewonnen spel, maar in feite heeft 'ie vandaag goede zaken gedaan: niet echt in de problemen gekomen, relatief op reserve gereden (dit itt Sastre en Basso) en behalve op Sastre op iedereen tijd gewonnen. Leipheimer is iig weggevallen als concurrent, en met het oog op de tijdrit was die misschien nog het gevaarlijkste. Sastre zal toch nog echt minimaal 2½ minuut moeten terugpakken wil 'ie de Giro winnen. Dan zal 'ie woensdag én vrijdag tijd moeten pakken, want het gaat hem niet in één etappe lukken.
Dat en daarnaast heeft de Rabobank ook niet alles hoeven geven. Ten Dam bijvoorbeeld heeft vandaag niks hoeven doen en ook Ardila is redelijk buiten schot gebleven dankzij dat geweldige werk van Tjallingii maar vooral Kozonchuk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69395765
Rabo heeft nu wel de zwaarste etappe overleeft om te controleren.

En als iemand nog iets met mijn comments heeft moet je dit maar eens lezen

http://www.spitsnieuws.nl(...)_voor_menchov_k.html

[ Bericht 73% gewijzigd door Palmboom313 op 25-05-2009 21:13:11 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 22:04:15 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69398941
Nu op Eurosport een terugblik op vandaag
  maandag 25 mei 2009 @ 22:04:33 #56
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_69398957
Is er ook nog ergens een complete uitslag van de rit?
  maandag 25 mei 2009 @ 22:05:33 #57
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69399011
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef JelleS het volgende:
Is er ook nog ergens een complete uitslag van de rit?
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2009/classifiche/it/classifica.shtml?t=16&c=
pi_69399313
En cyclingnews.

Jammer trouwens dat Garzelli al eerder 5 en een halve minuut verspeelde.
There's nothing wrong with just a little little fun...
  maandag 25 mei 2009 @ 22:13:44 #59
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_69399398
quote:
Merci. Was benieuwd hoeveel Lovkvist had verloren. 24 minuten.....
pi_69399722
Ik vind die twitter van Armstrong toch wel leuk om te volgen. Hij reageerde op een vraag van een fan om Menchov de giro kon winnen met; waarschijnlijk wel, rabo reed goed vandaag ( en slim )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69399936
Armstrong

Spits verdraait Armstrong's wporden wel een beetje:
Slachtoffer van de dadendrang van Sastre was Levi Leipheimer. De Amerikaan, kopman bij Astana, kraakte op de slotklim. Ook Armstrong fietste vandaag niet lekker: ''Misschien wel een van de zwaarste ritten uit mijn loopbaan'', twitterde hij.

Tough stage. MayB 1 of the hardest I have ever seen. Relentless climbing and oppressive heat. Levi had a day tough 1 but we tried to ... limit his losses. Hot days like this are always full of surprises. Looking fwd to the rest day then more tough days. Onward.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_69400060
Het is nog alles behalve gewonnen spel voor Menchov, maar ik vond hem toch wel erg sterk vandaag.

Verteert hij korte ritten (Blockhaus) goed, of is hij meer een diesel?
pi_69400082
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong

Spits verdraait Armstrong's wporden wel een beetje:
Slachtoffer van de dadendrang van Sastre was Levi Leipheimer. De Amerikaan, kopman bij Astana, kraakte op de slotklim. Ook Armstrong fietste vandaag niet lekker: ''Misschien wel een van de zwaarste ritten uit mijn loopbaan'', twitterde hij.

Tough stage. MayB 1 of the hardest I have ever seen. Relentless climbing and oppressive heat. Levi had a day tough 1 but we tried to ... limit his losses. Hot days like this are always full of surprises. Looking fwd to the rest day then more tough days. Onward.
Al heb ik er wel een hard hoofd in dat Armstrong de tour kan winnen. Of iig. top 3 kan eindigen. Ik zie hem eerder gaan als superknecht voor contador, waarvan ik denk dat hij de tour gaat winnen. En eventueel mag Armsterk voor een eigen etappe gaan.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_69400161
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Al heb ik er wel een hard hoofd in dat Armstrong de tour kan winnen. Of iig. top 3 kan eindigen. Ik zie hem eerder gaan als superknecht voor contador, waarvan ik denk dat hij de tour gaat winnen. En eventueel mag Armsterk voor een eigen etappe gaan.
Vandaag was hij anders behoorlijk goed voor iemand die nog niet in vorm is en die er een maand uit is geweest met een sleutelbeenbreuk. En hij lijkt ook telkens beter te worden.

Het is ook de vraag of hij straks nieuw bloed krijgt of niet
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_69400199
quote:
Levi Leipheimer explained his situation with, "Immediately in the beginning of the last climb I felt that my legs did not follow any more. Fortunately Lance helped me. I think in the beginning he didn't’t know I was dropped. Without him I would have lost much more time--he saved me minutes. Let's hope I can recover from this. Wednesday there is the Blockhouse."

Johan Bruyneel also weighed in with: “The plan was tactically perfect but... It's logical after such a long breakaway and after Popo’s incredible effort in the downhill that his forces would diminish. Of course we hoped at the bottom of the climb, but the difference in speed was so high, that it was basically impossible for Popo. It was a great tactical race for the team and such a strong performance from Popovych. I think the strongest guy won today. No doubt about that so no regrets. On the other hand Levi did not have the legs on the last climb. So we tried to limit the damages. It was good to see how Lance helped Levi all the way to the finish. It was great teamwork." A reflective Bruyneel concluded with, "We lost the podium today. It is not possible anymore to win the Giro but we still give it a try to get Levi on the podium in Rome. Maybe he just had a bad day. There is nothing to regret. We gave everything we could."
Heb niet het gevoel dat Leipo boos is op Armstrong .
Heb het gevoel dat meeste ploegleiders ook vermoeden dat menchov de giro wint zonder ongelukken .
pi_69400265
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Vandaag was hij anders behoorlijk goed voor iemand die nog niet in vorm is en die er een maand uit is geweest met een sleutelbeenbreuk. En hij lijkt ook telkens beter te worden.

Het is ook de vraag of hij straks nieuw bloed krijgt of niet
Of hij wel of niet doping wil/zal gaan gebruiken zal ik nog niet eens op ingaan. Want dan nog moet er veel aan Armstrong gebeuren wil hij de tour kunnen winnen en konteboor kunnen verslaan.

In die zin probeer ik me dan ook af te vragen hoe de Giro zou zijn geweest als Contador hier tussen had gezeten. Tussen menchov / sastre / leipo / di luca en basso omdat ik hem eigenlijk een ander soort klimmer vindt.
pi_69401353
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef Szura het volgende:

[..]

Precies. Volgens mij heeft ie nog lang niet alles uit de kast gehaald
Hij leek vandaag zeker sterker dan hij liet zien.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_69401356
blokhaus wordt genieten
pi_69401655
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef trxq het volgende:
blokhaus wordt genieten
Ik vind het iets heel aparts, een Giro-etappe van 83 km.
Dit moet gewoon een slagveld worden.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_69401875
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef leroytje het volgende:

[..]

Je denkt dat ze direct van kilometer 1 het gaspedaal open trekken en vliegend de berg overgaan ?

Ik denk persoonlijk dat de verschillen relatief klein blijven die dag. Explosiviteit zal worden beloond, waardoor vooral de mentale kwestie de grootste rol zal spelen die dag. Iemand uit het zicht zien wegfietsen is immers nooit leuk.
pi_69401912
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef leroytje het volgende:

[..]

verwacht ik ook. Onkontroleerbaar en mega snel. tegen 60 naar de voet van die klim... verwacht dat er heel veel met kapotte benen zitten voor de klim begint.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:07:01 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69401920
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je denkt dat ze direct van kilometer 1 het gaspedaal open trekken en vliegend de berg overgaan ?

Ik denk persoonlijk dat de verschillen relatief klein blijven die dag. Explosiviteit zal worden beloond, waardoor vooral de mentale kwestie de grootste rol zal spelen die dag. Iemand uit het zicht zien wegfietsen is immers nooit leuk.
Ik verwacht ook niet echt grote verschillen. Blijft jammer dat die laatste kilometers niet doorgaan
  maandag 25 mei 2009 @ 23:08:12 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69401980
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef Devpartner het volgende:

[..]

verwacht ik ook. Onkontroleerbaar en mega snel. tegen 60 naar de voet van die klim... verwacht dat er heel veel met kapotte benen zitten voor de klim begint.
Als Rabobank het tempo gaat bepalen lijkt me dat niet gebeuren
pi_69402500
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef Szura het volgende:

[..]

Als Rabobank het tempo gaat bepalen lijkt me dat niet gebeuren
Bedoeling van de grote ploegen gaat zijn de benen af te snijden van degeen die een mindere rustdag gehad hebben (of teveel rustdag). Wachten op de klim gaat te weinig geven en minder kans dat er volk door het ijs gaat zakken. Voor mannen zoals basso, sastre (leipo als die nog kan) is het nodig om de explosieve energie uit meeste renners te krijgen. Dus gewoon superhard knallen richting berg
pi_69402616
Ik heb ook zo'n gevoel dat de aanloop erg hectisch is. Verder nodigt 1 klim van 17.5km na een rustdag niet echt uit tot hele grote verschillen tussen de klassementsmannen, want die moeten dat toch wel kunnen verteren. Neemt niet weg dat er wel spektakel verwacht kan worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')