SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:59 schreef franklop het volgende:
die TTMisschien ook een knipoog naar het feit dat de Belgen gisteren witheet warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:59 schreef franklop het volgende:
die TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gezien
Bijgezet, nog steeds jammer dat het niet doorgaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:36 schreef franklop het volgende:
aantekening: bij blockhaus wordt de laatste 5 km van de klim niet gereden
Ach, NOS zendt sowieso nauwelijks wielrennen uit. Geen probleem ook, ik kijk wel Sporza. Die beginnen al met uitzenden als Devolder op de fiets naar de bakker gaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:59 schreef Palmboom313 het volgende:
NOS zal nu wel balen dat ze het niet uitzenden nu een rabo in roze rijd
Belangrijk om ook niet teveel krachten te verspelen. Over 2 dagen Blockhaus en ook nog de Vesuvio 2 dagen later.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef JelleS het volgende:
Menchov was weer slim, maar wel een beetje laf ten opzichte van Di Luca. Die hij had hij er wel af kunnen rijden en dan heb je toch meer ruimte voor als je een slechte dag krijgt (niet uitgesloten bij Menchov, al verkeert hij in de vorm van zijn leven). Door deze rit zou ik het niet zo erg vinden als Menchov de Giro toch nog zou verliezen, al zie ik dat totaal niet gebeuren.
Ik vind het niet laf van Mentsjov. Hij is gewoon slim en verstandig bezig. Heel tactisch. Juist daarom verdient hij de winst. Niet alleen door sterk maar ook door slim te rijden.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef JelleS het volgende:
Menchov was weer slim, maar wel een beetje laf ten opzichte van Di Luca. Die hij had hij er wel af kunnen rijden en dan heb je toch meer ruimte voor als je een slechte dag krijgt (niet uitgesloten bij Menchov, al verkeert hij in de vorm van zijn leven). Door deze rit zou ik het niet zo erg vinden als Menchov de Giro toch nog zou verliezen, al zie ik dat totaal niet gebeuren.
Morgen is het rustdagquote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijk om ook niet teveel krachten te verspelen. Over 2 dagen Blockhaus en ook nog de Vesuvio 2 dagen later.
Di Luca staat wel mooi binnen een minuut mara daar wint ie de Giro niet mee. Hij moet voorsprong hebben voor de tijdrit om Mentsjov te kloppenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Morgen is het rustdag
Maar weet niet of hij diluca eraf kon rijden... is in elk geval in de vorm van zijn leven, maar de dag na een rustdag kan altijd tegenvallen... en elke seconde extra is toch meegenomen.
Strafste is hij oogt onklopbaar... maar diluca staat wel nog lekker binnen een minuut. Beetje raar fenomeen voor een zware giro. Contador heeft met een groter verschil gewonnen en die oogde helemaal niet goed
Ik zou zeggen Eurosport. daar laten ze vaak wel een herhaling van de slotklim zien maar zeker weten doe ik het ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 20:07 schreef Digital-Love het volgende:
Is er nog een korte herhaling ergens vanavond? Heb helaas de laatste anderhalf uur helemaal gemist.
is korte explosieve tijdrit, verschillen kunnen groot maar ook pietenullig zijn. (armstrong pakt die trouwensquote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Di Luca staat wel mooi binnen een minuut mara daar wint ie de Giro niet mee. Hij moet voorsprong hebben voor de tijdrit om Mentsjov te kloppen
Thx. Heb ook al de laatste 30 minuten gevonden via de rai. In het Italiaans maar ach het gaat me om de beelden. Wat een slagveld toch vandaag zeg. Enkel de eerste 4 ietwat dicht bij elkaar maar daarachterquote:Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Eurosport. daar laten ze vaak wel een herhaling van de slotklim zien maar zeker weten doe ik het ook niet
Ik ga dat missen ivm examens. Ik heb van 2 tot 4 examens. ( 3 tot 5 nederlandse tijdquote:Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Woensdag zal ook wel apart worden.
Als Evans het zou doen zou iedereen moord en brand schreeuwen dat ie moet aanvallenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ik vind het niet laf van Mentsjov. Hij is gewoon slim en verstandig bezig. Heel tactisch. Juist daarom verdient hij de winst. Niet alleen door sterk maar ook door slim te rijden.
Gisteren had Armstrong nog van die guitige opmerkingen dat hij liever niet aan de eettafel bij Cervélo zou zitten, vandaag zou ik een stuk liever bij Cervélo dan bij Astana zitten.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:18 schreef sitting_elfling het volgende:
hhahahah, shaquille O neal of hoe je het ook schrijft daagt Lance uit voor een wedstrijd fietsen. Net 6 minuten geleden zei armstrong via z'n twitter, It's ON! hehe
Menchov is dan ook een even duffe renner hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Evans het zou doen zou iedereen moord en brand schreeuwen dat ie moet aanvallen
Vind ik nu ook. In plaats van in Di Luca's wiel blijven hangen, zou hij het ook gewoon eens kunnen proberen om wat tijd op Di Luca te pakken.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Evans het zou doen zou iedereen moord en brand schreeuwen dat ie moet aanvallen
die 2 gewoon lekker twitteren tesamen hoor ;-). Als het klassement wegvalt was een eventuele etappe zege belangrijker. toen dat wegviel was het 'klassement' terug belangrijker. Geloof trouwens niet dat het 10seconden verschil gemaakt hadquote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gisteren had Armstrong nog van die guitige opmerkingen dat hij liever niet aan de eettafel bij Cervélo zou zitten, vandaag zou ik een stuk liever bij Cervélo dan bij Astana zitten.
Als ze maar voor half 6 binnen zijn want dan moet ik werken. Egoďstisch weer hequote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ga dat missen ivm examens. Ik heb van 2 tot 4 examens. ( 3 tot 5 nederlandse tijd)
Inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vind ik nu ook. In plaats van in Di Luca's wiel blijven hangen, zou hij het ook gewoon eens kunnen proberen om wat tijd op Di Luca te pakken.
Het is nu niet aan Menchov. Als hij op achterstand stond dan zou hij aan moeten vallen (wat hij dan waarschijnlijk niet zou doenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Menchov: Plan werkte heel goed
Rabo-kopman Denis Menchov moest het in de Koninginnenrit van de Ronde van Italië maandag vooral hebben van de steun van Maarten Tjallingi en Mauricio Ardila. Het duo liet zich terugzakken uit een kopgroep en kon er daardoor voor zorgen dat de drager van de roze trui aan de voet van de slotklim werd afgezet.
"Het was geen gemakkelijke etappe, maar de ploeg was heel erg sterk", aldus Menchov. "Mijn ploegmaats hebben me prima beschermd en aan de voet van de laatste beklimming goed afgezet. Toen werd het toch een gevecht van man tegen man."
De Rus, die met Laurens ten Dam als knecht in de bergen op weg lijkt naar zijn eeste Giro-zege, zag op die slotklim en spervuur aan demarrages. "Ik ben nooit in paniek geraakt. Ook niet toen Sastre weg reed. Hij stond toch ver achter in het klassement. Voor mij kwam het er op aan de aanvallen van Di Luca te controleren, zeker toen de voorsprong van Sastre niet snel meer opliep. Het plan voor vandaag werkte heel erg goed."
Heeft 'ie ook gedaanquote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vind ik nu ook. In plaats van in Di Luca's wiel blijven hangen, zou hij het ook gewoon eens kunnen proberen om wat tijd op Di Luca te pakken.
Moah, de laatste sprint die Menchov er uit trok voor z'n etappe overwinning was behoorlijk straf, en vandaag ook weer hoe hij alles parreerde en op het laatst toch nog even de gashendel opentrok. Je had écht het idee dat hij het controleerde, terwijl je bij evans, nooit een idee hebtquote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Menchov is dan ook een even duffe renner hoor.
Da's ook een belangrijk verschil. Menchov reageerde met gemak op de eerste aanvallen van Basso en Sastre, en had daarna volgens mij het idee dat die toch geen grote verschillen gingen pakken en daarom maar besloot zich op Di Luca te focussen, omdat hij niet alles en iedereen kon gaan pareren. Controleer dan de belangrijkste directe belager, en snoep daarvan nog maar een paar secondjes af.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moah, de laatste sprint die Menchov er uit trok voor z'n etappe overwinning was behoorlijk straf, en vandaag ook weer hoe hij alles parreerde en op het laatst toch nog even de gashendel opentrok. Je had écht het idee dat hij het controleerde, terwijl je bij evans, nooit een idee hebt
Wie weet wat Menchov allemaal niet kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:38 schreef hardromacore het volgende:
Dat zijn behoorlijke bergaankomsten, Sastre blijft dus extreem gevaarlijk, als zijn tijdrit in orde is. En wie weet wat Di luca + in mindere maten Basso nog kunnen.
Precies. Volgens mij heeft ie nog lang niet alles uit de kast gehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |