SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:59 schreef franklop het volgende:
die TTMisschien ook een knipoog naar het feit dat de Belgen gisteren witheet warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:59 schreef franklop het volgende:
die TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gezien
Bijgezet, nog steeds jammer dat het niet doorgaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:36 schreef franklop het volgende:
aantekening: bij blockhaus wordt de laatste 5 km van de klim niet gereden
Ach, NOS zendt sowieso nauwelijks wielrennen uit. Geen probleem ook, ik kijk wel Sporza. Die beginnen al met uitzenden als Devolder op de fiets naar de bakker gaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:59 schreef Palmboom313 het volgende:
NOS zal nu wel balen dat ze het niet uitzenden nu een rabo in roze rijd
Belangrijk om ook niet teveel krachten te verspelen. Over 2 dagen Blockhaus en ook nog de Vesuvio 2 dagen later.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef JelleS het volgende:
Menchov was weer slim, maar wel een beetje laf ten opzichte van Di Luca. Die hij had hij er wel af kunnen rijden en dan heb je toch meer ruimte voor als je een slechte dag krijgt (niet uitgesloten bij Menchov, al verkeert hij in de vorm van zijn leven). Door deze rit zou ik het niet zo erg vinden als Menchov de Giro toch nog zou verliezen, al zie ik dat totaal niet gebeuren.
Ik vind het niet laf van Mentsjov. Hij is gewoon slim en verstandig bezig. Heel tactisch. Juist daarom verdient hij de winst. Niet alleen door sterk maar ook door slim te rijden.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef JelleS het volgende:
Menchov was weer slim, maar wel een beetje laf ten opzichte van Di Luca. Die hij had hij er wel af kunnen rijden en dan heb je toch meer ruimte voor als je een slechte dag krijgt (niet uitgesloten bij Menchov, al verkeert hij in de vorm van zijn leven). Door deze rit zou ik het niet zo erg vinden als Menchov de Giro toch nog zou verliezen, al zie ik dat totaal niet gebeuren.
Morgen is het rustdagquote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belangrijk om ook niet teveel krachten te verspelen. Over 2 dagen Blockhaus en ook nog de Vesuvio 2 dagen later.
Di Luca staat wel mooi binnen een minuut mara daar wint ie de Giro niet mee. Hij moet voorsprong hebben voor de tijdrit om Mentsjov te kloppenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Morgen is het rustdag
Maar weet niet of hij diluca eraf kon rijden... is in elk geval in de vorm van zijn leven, maar de dag na een rustdag kan altijd tegenvallen... en elke seconde extra is toch meegenomen.
Strafste is hij oogt onklopbaar... maar diluca staat wel nog lekker binnen een minuut. Beetje raar fenomeen voor een zware giro. Contador heeft met een groter verschil gewonnen en die oogde helemaal niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |