Gast, dat is toch vrij duidelijk, zelfs met een pen of potlood kan ik geen identieke A's schrijven, en hij wel met een vliegtuig xD.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een hoax-photoshop, of niet?
Vanwege de identieke lettersquote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef mstx het volgende:
Waarom denk iedereen tegenwoordig meteen aan photoshop? Een straaljager kan dit makkelijk hoor.
Nou, het werd gebracht als nieuws: http://uden.kliknieuws.nl(...)-piepers-in-de-luchtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef _Led_ het volgende:
En je ziet zelf serieus de almachtige nepheid hiervan niet ?
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, het werd gebracht als nieuws: http://uden.kliknieuws.nl(...)-piepers-in-de-lucht
Dat komt doordat die piloot wél een opleiding gevolgd heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef SoulThief het volgende:
zelfs met een pen of potlood kan ik geen identieke A's schrijven, en hij wel met een vliegtuig xD.
Lol, leuk kunstje op het eind!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:30 schreef Bushmaster het volgende:
Misschien kan dat, maar DIT kan die dan weer niet. Daarom geilt Jack zo op deze dingen.
Ik was er tijdens de F16 "show" maar dit hebben ze heul niet gedaanquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een hoax-photoshop, of niet?
Want die rook komt uit de motorenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef illusions het volgende:
En onderweg zeker even de motor uitzetten als ie aan de volgende letter wil beginnen.
Welnee! Dat is heul echt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef Roops het volgende:
De tekst is overigens bijgepaint (of gephotoshopt of whatever).
Gefeliciteerd! Je bent de eerste nOOb die er serieus op ingaatquote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef SoulThief het volgende:
[..]
Gast, dat is toch vrij duidelijk, zelfs met een pen of potlood kan ik geen identieke A's schrijven, en hij wel met een vliegtuig xD.
Dat was vast niet de opdracht!quote:srepeip ed raaj 44
!taiciforP
En dan moeten we ons maar eens afvragen wat is erger, erop reageren, of gaan tellen en een nutteloze post neerzetten om iemand te vertellen wie eerst was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent de eerste nOOb die er serieus op ingaat
Het klopt wel wat de piloot gedaan had, maar jij stond gewoon aan de verkeerde kant!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb ook wel eens zoiets gezien laatst, alleen bakte die piloot er helemaal niks van. Toen ie klaar was stond er zoiets als dit:
[..]
Dat was vast niet de opdracht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |