Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De NS-site heeft een storing bij het laden van de pagina met storingen..
En als ze niet komt moet je wel zeggen dat dat niet fair is omdat zij niet duidelijk heeft aangegeven hoe laat ze je conceptversie wilde hebben!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb druifjes
Over 10 minuten ga ik mijn begeleidster bellen om te vragen of ze wel of niet komt (ze heeft van 09.00 - 10.00 een afspraak met een klasgenootje).
Ja precies, dat is dus inderdaad ook mijn dilemmaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ze niet komt moet je wel zeggen dat dat niet fair is omdat zij niet duidelijk heeft aangegeven hoe laat ze je conceptversie wilde hebben!
Sterker nog: ik zou in dat geval een klacht indienen bij de examencommissie, maar in hoeverre het handig is om iemand die je scriptie moet beoordelen tegen je in het harnas te jagen....
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:15 schreef conleche het volgende:
Co doet de deur dicht zonder te zeggen: Geeft niks. kan de beste gebeuren! Er zijn grenzen.![]()
Helaasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
11 uur. Zou Daph nu in haar bespreking zitten?
Ja rot is dat hè. Ik ben ook al zo'n uitkeringstrekker en ik snap echt niet dat er mensen zijn die er geen moeite mee hebben hun hele leven lang hun handje op te houden, terwijl ze best kunnen werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet trouwens binnenkort voor een tweede gesprek terugkomen bij een IT-toko.
Had er geen lekker gevoel bij, maar alles beter dan nog meer maanden in die bijstand vertoeven.
Dit is de universiteit. Daar begint men pas om 9 uur denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
Denken jullie er aan dat veel bedrijven flexibele arbeidstijden hebben en dat de betrokken personen mogelijk al om 6 uur begonnen zijn met werken? Dat betekent dat ze 8,5 uur later, dus om 14.30 uur naar huis toe kunnen. Of ze hebben een 0,8 baan, wat betekent dat ze 7 uur per dag werken.....
Is er een kans dat ze ziek is/onverwacht afwezig? Indien niet, dan vind ik het ook echt niet kunnen en erg lastig voor je!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:21 schreef Daph_ het volgende:
Ze begint iedere ochtend pas om half 10![]()
Daarnaast heb ik haar gisteren én vandaag geprobeerd te bellen, dus daar kan het ook niet aan liggen. Het was miscommunicatie waarschijnlijk bij de inleverdatum (denk ik dan) maar dit is van haar kant gewoon een totaal gebrek aan communicatie hoor
Graag gedaan (hoewel onbewust natuurlijk)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Is er een kans dat ze ziek is/onverwacht afwezig? Indien niet, dan vind ik het ook echt niet kunnen en erg lastig voor je!
Ik heb door jouw berichtjes hier, eindelijk mijn scriptiebegeleidster een mail gestuurd dat ik van plan ben om deze zomer eindelijk mijn scriptie af te maken en in te leveren (sinds sept vorig jaar geen contact meer mee gehad) voordat ik straks te laat ben als er problemen zijn... Dank daarvoor dus, want ik ben nogal van het uitstellen (goh!)
Tuurlijk, dan horen jullie het gelijk! Ik vind het best spannend, het is de eerste keer dat ik echt moet solliciteren. Andere baantjes zijn me altijd een beetje komen 'aanwaaien'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Phaidra netjes! Laat je het weten als je nieuws hebt?
Ik heb gisteren ook een mail gestuurd om 16.30 en ik had om 17.30een voicemailbericht.. Het kan dus wel
Om 6 uur beginnen met werken, onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
Denken jullie er aan dat veel bedrijven flexibele arbeidstijden hebben en dat de betrokken personen mogelijk al om 6 uur begonnen zijn met werken? Dat betekent dat ze 8,5 uur later, dus om 14.30 uur naar huis toe kunnen. Of ze hebben een 0,8 baan, wat betekent dat ze 7 uur per dag werken.....
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
EGOPOST:Ik heb het mijn moeder verteld!
Opgelucht!
Ze belde zelf om haar operatiedatum door te geven (a.s. donderdag al!) dus het wordt een leuk weekje in de Familie GreysEn toen flapte ik er uit dat ik morgen moet en wat en hoe enzo. Heb het wel ietsje luchtiger gehouden dan dat ik het daadwerkelijk voel (ben best erg nerveus nu) maar het lucht in elk geval op dat ik het kwijt ben. Echt een last van mijn schouders!
Nu even bijlezen
mag dat dan nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Is er een kans dat ze ziek is/onverwacht afwezig? Indien niet, dan vind ik het ook echt niet kunnen en erg lastig voor je!
Ik heb door jouw berichtjes hier, eindelijk mijn scriptiebegeleidster een mail gestuurd dat ik van plan ben om deze zomer eindelijk mijn scriptie af te maken en in te leveren (sinds sept vorig jaar geen contact meer mee gehad) voordat ik straks te laat ben als er problemen zijn... Dank daarvoor dus, want ik ben nogal van het uitstellen (goh!)
Mijn vader mag zn eigen tijden kiezen, als ie maar minstens 6 uur op een dag werkt (en totaal aan genoeg uren komt, dus gemiddeld 8 uur per dag), dus die begint iedere dag om half 7 (eerder mag niet)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Om 6 uur beginnen met werken, onvoorstelbaar![]()
Hier begint iedereen zo tussen 9 en half 10Maar men werkt wel laat door.
Hoi!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Greys het volgende:Live vanuit het zhuis. Ik doe 5 min over 1 zin
Dus doeg tot later ik ben een btje dronken! En wordt uigelachen hier
Greyssie!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Live vanuit het zhuis. Ik doe 5 min over 1 zin
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mag dat dan nog?bij onze vakgroep hebben de meeste begeleiders dan echt zoiets van "zoek maar een ander"
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Live vanuit het zhuis. Ik doe 5 min over 1 zin
ik ben nog nooit niet aangenomen na een sollicitatiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben nog nooit aangenomen na een sollicitatie, hoop dat het deze vakantie wel op die manier gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |