abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:51:33 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69409576
Gezellig hier .

Ik ben voor de verandering een keer wél en gemotiveerd, dus ik ga zometeen een sollicitatiebrief eruit knallen en m'n artikel af maken .

* Viking84 strooit met motivatie.
Niet meer actief op Fok!
pi_69409589
Anyways, een eetlijst en dan ga ik an die Arbeit!

O: bakje yoghurt, 2 eitjes
T: boterham speculoospasta
S: zwemmen
L: sperziebonensalade met kappertjes, ui, pijnboompitten, parmezaan en balsamicodressing. Kliekjesfestijn
T: 2 baklavamuffins
T: appel
D: knolselderijsoep met een broodje
S: pilates
T: wijntje
pi_69409617
De NS-site heeft een storing bij het laden van de pagina met storingen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:55:03 #254
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69409671
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De NS-site heeft een storing bij het laden van de pagina met storingen. .
Idd . Maar mijn traject heeft zo te zien maar 8 min storing ... en ik hoef vandaag het huis niet uit .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69409912
Ik heb druifjes

Over 10 minuten ga ik mijn begeleidster bellen om te vragen of ze wel of niet komt (ze heeft van 09.00 - 10.00 een afspraak met een klasgenootje).
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:08:51 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69410000
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb druifjes

Over 10 minuten ga ik mijn begeleidster bellen om te vragen of ze wel of niet komt (ze heeft van 09.00 - 10.00 een afspraak met een klasgenootje).
En als ze niet komt moet je wel zeggen dat dat niet fair is omdat zij niet duidelijk heeft aangegeven hoe laat ze je conceptversie wilde hebben!

Sterker nog: ik zou in dat geval een klacht indienen bij de examencommissie, maar in hoeverre het handig is om iemand die je scriptie moet beoordelen tegen je in het harnas te jagen... .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:09:11 #257
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69410009
Ik ga bij nader inzien toch m'n huis maar niet uit.
Dagplanning vóor dit pleurisweer:

Naar het gemeentehuis, inschrijving van m'n vriendin regelen.
Naar Zuidplein, even wat zooi scoren.
Langs m'n schoonouders en daarna richting de sportschool.
Naar de bouwmarkt om een aantal m2 aan hout te scoren.
Restanten van de boodschappen.

Nu maar gewoon het huis opruimen en relaxen.
Alleen even bedenken hoe ik nu ga sporten, heerlijk hardlopen buiten zie ik logischerwijs ook niet zitten.
pi_69410112
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En als ze niet komt moet je wel zeggen dat dat niet fair is omdat zij niet duidelijk heeft aangegeven hoe laat ze je conceptversie wilde hebben!

Sterker nog: ik zou in dat geval een klacht indienen bij de examencommissie, maar in hoeverre het handig is om iemand die je scriptie moet beoordelen tegen je in het harnas te jagen... .
Ja precies, dat is dus inderdaad ook mijn dilemma Ze had al aangegeven dat ze mijn onderwerp niet Accountancygerelateerd vond (gelukkig was het al door iemand anders van de afstudeercommissie goedgekeurd) dus ik heb niet veel ruimte bij haar denk ik.

Ik ga wel duidelijk maken dat het inderdaad niet duidelijk was wanneer ze het wilde hebben. Als ze niet komt ga ik vanmiddag op school ook bij haar langs (moet toch naar school) want ik wil dit wel geregeld hebben. Als ik geen concept inlever, kan ik geen toestemming krijgen voor de verdediging in juni. Dus als we dit gesprek niet houden kan ik niet afstuderen in juni waarschijnlijk Dat wil ik niet door mijn neus laten boren..
pi_69410176
O haaaaai, goedemorgen! Ben net wakker gemaakt door de verwarmingsmeneer. (nee, hij kwam niet om mij te verwarmen ) Alleen zo jammer dat ik geen verwarmingsmeneer had besteld. Dat scheen hij niet te willen geloven.
VM: Goedemorgen! Ik kom voor het onderhoud van uw verwarmingsketel!
Co: Nietus
VM: Jawel, kijk .........straat nummer......... Staat er zelf!
Co kijkt: Wat staat daar nu achter, man??!!
VM: Een 2?..................o..............ja..............tweehoog zal dan wel hè........hahahhaha..........Sorry!
Co doet de deur dicht zonder te zeggen: Geeft niks. kan de beste gebeuren! Er zijn grenzen.

Na mijn D van gisteren nog gegeten: een 2e citroenijsje. Een minizakje nibbits, een cracker filet A., een cracker met een gekookt ei, 2 volkoren biscuitjes. Dus.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:21:54 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69410327
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:15 schreef conleche het volgende:

Co doet de deur dicht zonder te zeggen: Geeft niks. kan de beste gebeuren! Er zijn grenzen.

. Ik zie het helemaal voor me, jij met een verwarde haardos en een -uitdrukking op je gezicht .
Niet meer actief op Fok!
pi_69410379
Mijn begeleidster neemt haar telefoon niet op . Mijn chagrijnigheid begint zijn hoogtepunt te naderen .
pi_69410824
Mijn manager heeft mijn scriptie nog niet gelezen !!! Ik zou eigenlijk over 20 minuten een bespreking daarover hebben :S Hij is nu vanalles en nog wat aan het doen, maar scriptie lezen, ho maar! Mijn rapport (anderhalve week geleden opgestuurd) heeft hij ook nog niet gelezen.

Ik vind dit écht niet leuk
pi_69410862
En ja, ik ga ervanuit dat het niet doorgaat, want mijn begeleidster neemt haar telefoon niet op en belt dus ook niet terug. Geweldig. Oh, en mijn manager haalt zijn schouders op bij de mededeling dat het niet zeker is of de afspraak doorgaat.

Fijn dat mensen zo betrokken bij je zijn .
pi_69411405
Wat een klotesituatie Daph! Ik ben blij dat ik over het algemeen betrokken docenten en begeleiders gehad heb, het blijkt maar dat dat zeker geen vanzelfsprekendheid is. Ik zou het geheel toch aankaarten bij de examencommissie als blijkt dat je te laat bent om examen te doen in juni! Misschien kan er dan als uitzondering nog wat geregeld worden??

Mijn lijstje van gister trouwens:
O: 2 crackers met hagelslag
T: framboosjes
S: bodybalance
L: kom tomatensoep
T: 3 gedroogde abrikozen, handje amandelen (15-20 denk ik)
D: duitse biefstuk met veel peultjes en 1,5 aardappel
T: bakje kwark
T: 3 koekjes (77 kcal p.s.)

Planning voor vandaag:
O: vanillekwark met muesli
T: cappuccino, kiwi
L: 2 boterhammen met houmous
T: rauwkost (cherrytomaatjes en radijsjes)
T: vitalinea
T: hand amandelen
D: pasta met geraspte gourgette, beetje room en krokant gebakken rauwe ham
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:03:09 #265
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69411448
Nou idd Daph . Ik zou daar ook flínk pissed van worden. Maar waar had je om 11 uur afgesproken? Daar demonstratief voor de deur gaan staan/zitten? En is er iemand waarbij je over dit soort dingen kunt klagen, een externe commissie/coordinator oid? Dit kan echt niet .
pi_69411506
11 uur. Zou Daph nu in haar bespreking zitten?
pi_69411517
Phaidra ik hoop het maar.. ik ga straks toch naar school toe, dan loop ik gelijk wel even langs want ik vind dit echt belachelijk

Chico ze zou om 11.00 hier zijn, maar ze is er dus niet. Ik heb haar meerdere keren geprobeerd te bellen, maar ze neemt niet op en belt ook niet terug. Ik heb haar gisteren gemaild en daar reageert ze dus ook niet op. (15.40 is toch een normale tijd om te mailen? Dat is toch ook nog een 'werktijd'? )

Ik kan wel klagen bij iemand, maar ze moet me nog beoordelen dus ik wil haar ook niet teveel tegen me in het harnas jagen enzo
pi_69411526
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
11 uur. Zou Daph nu in haar bespreking zitten?
Helaas
pi_69411633
Nou ik zal je wat vertellen, ik stuurde gister rond half 5/ kwart voor 5 een sollicitatie-mail en ik had nog voor het eind van de dag een reactie dat ze het ontvangen hadden en ik binnenkort meer informatie zal ontvangen. Hoe netjes is dat! Dan moet 15.40 zeker nog onder normale werktijd vallen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:10:18 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69411652
Heel vervelend inderdaad, Daph_ .
Ik heb m'n sollicitatiebrief af en verstuurd. Was niet helemaal tevreden, maar wist niet goed wat ik nog meer kon schrijven en ik zat er al zo lang tegenaan te hikken. De dood of de gladiolen dus maar.

Nu ga ik m'n artikel af maken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:13:08 #271
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69411727
Ik moet trouwens binnenkort voor een tweede gesprek terugkomen bij een IT-toko.
Had er geen lekker gevoel bij, maar alles beter dan nog meer maanden in die bijstand vertoeven.
pi_69411735
Phaidra netjes! Laat je het weten als je nieuws hebt?

Ik heb gisteren ook een mail gestuurd om 16.30 en ik had om 17.30een voicemailbericht.. Het kan dus wel
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:17:05 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69411829
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet trouwens binnenkort voor een tweede gesprek terugkomen bij een IT-toko.
Had er geen lekker gevoel bij, maar alles beter dan nog meer maanden in die bijstand vertoeven.
Ja rot is dat hè. Ik ben ook al zo'n uitkeringstrekker en ik snap echt niet dat er mensen zijn die er geen moeite mee hebben hun hele leven lang hun handje op te houden, terwijl ze best kunnen werken.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:17:47 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69411860
Denken jullie er aan dat veel bedrijven flexibele arbeidstijden hebben en dat de betrokken personen mogelijk al om 6 uur begonnen zijn met werken? Dat betekent dat ze 8,5 uur later, dus om 14.30 uur naar huis toe kunnen. Of ze hebben een 0,8 baan, wat betekent dat ze 7 uur per dag werken.....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:18:52 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69411894
Wat een beroerde situatie Daph_... Ik vind het ook niet chic van je begeleidster .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:19:48 #276
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69411924
Ik durf nooit in te schatten wat de werktijden zijn van degene die ik moet spreken, dus ik verstuur mailtjes over een afspraak/deadline altijd een paar dagen van tevoren zodat ik zeker weet dat diegene het nog op tijd leest.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69411996
Ze begint iedere ochtend pas om half 10

Daarnaast heb ik haar gisteren én vandaag geprobeerd te bellen, dus daar kan het ook niet aan liggen. Het was miscommunicatie waarschijnlijk bij de inleverdatum (denk ik dan) maar dit is van haar kant gewoon een totaal gebrek aan communicatie hoor
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:24:23 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69412064
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
Denken jullie er aan dat veel bedrijven flexibele arbeidstijden hebben en dat de betrokken personen mogelijk al om 6 uur begonnen zijn met werken? Dat betekent dat ze 8,5 uur later, dus om 14.30 uur naar huis toe kunnen. Of ze hebben een 0,8 baan, wat betekent dat ze 7 uur per dag werken.....
Dit is de universiteit. Daar begint men pas om 9 uur denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_69412071
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:21 schreef Daph_ het volgende:
Ze begint iedere ochtend pas om half 10

Daarnaast heb ik haar gisteren én vandaag geprobeerd te bellen, dus daar kan het ook niet aan liggen. Het was miscommunicatie waarschijnlijk bij de inleverdatum (denk ik dan) maar dit is van haar kant gewoon een totaal gebrek aan communicatie hoor
Is er een kans dat ze ziek is/onverwacht afwezig? Indien niet, dan vind ik het ook echt niet kunnen en erg lastig voor je!

Ik heb door jouw berichtjes hier, eindelijk mijn scriptiebegeleidster een mail gestuurd dat ik van plan ben om deze zomer eindelijk mijn scriptie af te maken en in te leveren (sinds sept vorig jaar geen contact meer mee gehad ) voordat ik straks te laat ben als er problemen zijn... Dank daarvoor dus, want ik ben nogal van het uitstellen (goh!)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69412142
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Is er een kans dat ze ziek is/onverwacht afwezig? Indien niet, dan vind ik het ook echt niet kunnen en erg lastig voor je!

Ik heb door jouw berichtjes hier, eindelijk mijn scriptiebegeleidster een mail gestuurd dat ik van plan ben om deze zomer eindelijk mijn scriptie af te maken en in te leveren (sinds sept vorig jaar geen contact meer mee gehad ) voordat ik straks te laat ben als er problemen zijn... Dank daarvoor dus, want ik ben nogal van het uitstellen (goh!)
Graag gedaan (hoewel onbewust natuurlijk)

Nee ze had vanochtend een afspraak met een klasgenootje voor haar afstuderen en gisteren heeft ze me nog een mail gestuurd. Ze was er dus wel. Ik heb mijn klasgenootje gesmst om te vragen of ze er was vanochtend, want dat betekent dus dat ze me negeert
pi_69412220
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Phaidra netjes! Laat je het weten als je nieuws hebt?

Ik heb gisteren ook een mail gestuurd om 16.30 en ik had om 17.30een voicemailbericht.. Het kan dus wel
Tuurlijk, dan horen jullie het gelijk! Ik vind het best spannend, het is de eerste keer dat ik echt moet solliciteren. Andere baantjes zijn me altijd een beetje komen 'aanwaaien' (via via binnenkomen, blijven hangen na een stage, dat soort werk. Natuurlijk moet je je daarna nog wel bewijzen, maar het is toch anders...)

Vik en Lastpost, het lijkt me zo frustrerend als je ontzettend je best doet, graag wil werken, maar niets kan vinden... Tegen je zin van een uitkering moeten leven lijkt me heel vervelend!! (ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat er mensen zijn die dat bewust doen, maar dat terzijde)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69412271
Spannend!

Ik ben ook voor het eerst bezig hoor, heb alleen voor mijn stage moeten 'solliciteren' dus we zitten in hetzelfde schuitje
pi_69412306
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
Om 6 uur beginnen met werken, onvoorstelbaar
Hier begint iedereen zo tussen 9 en half 10 Maar men werkt wel laat door.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:34:31 #284
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69412324
Ik kan trouwens zat vinden, alleen heb ik éen klein probleempje en dat is dat ik op bepaalde dagen na het op en neer gaan van twee trappen al dusdanig verrot/moe/slaperig enz. ben dat ik echt niet meer vooruit te branden ben.
Zie dan maar eens een werkgever te vinden die je wel in dienst wil nemen, geen recht op een bepaalde uitkering die het makkelijker maakt voor werkgevers om mij in dienst te nemen, evenmin een regeling hiervoor en zo blijf je bezig.
Loop nu bij een reïntegratiebureau, maar die weten na 2 afspraken al niet eens meer wat ze met me aanmoeten en hopen maar dat binnenkort vanuit het ziekenhuis meer duidelijk wordt (loopt al ruim 2,5 jaar) zodat ze iets voor me kunnen doen.

Werkt heerlijk frustrerend, dat kan ik je wel vertellen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:35:40 #285
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69412352
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
EGOPOST:
Ik heb het mijn moeder verteld! Opgelucht!
Ze belde zelf om haar operatiedatum door te geven (a.s. donderdag al!) dus het wordt een leuk weekje in de Familie Greys En toen flapte ik er uit dat ik morgen moet en wat en hoe enzo. Heb het wel ietsje luchtiger gehouden dan dat ik het daadwerkelijk voel (ben best erg nerveus nu) maar het lucht in elk geval op dat ik het kwijt ben. Echt een last van mijn schouders!

Nu even bijlezen

ik ben te laat greys, maar: wat goed! en heeeel veel succes en sterkte vandaag
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:36:14 #286
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69412369
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]

mag dat dan nog? bij onze vakgroep hebben de meeste begeleiders dan echt zoiets van "zoek maar een ander"
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:36:22 #287
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69412374
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Om 6 uur beginnen met werken, onvoorstelbaar
Hier begint iedereen zo tussen 9 en half 10 Maar men werkt wel laat door.
Mijn vader mag zn eigen tijden kiezen, als ie maar minstens 6 uur op een dag werkt (en totaal aan genoeg uren komt, dus gemiddeld 8 uur per dag), dus die begint iedere dag om half 7 (eerder mag niet) , dan is ie lekker vroeg thuis.

Ik ben nog nooit aangenomen na een sollicitatie, hoop dat het deze vakantie wel op die manier gaat lukken .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2009 @ 11:39:11 #288
163650 Greys
pi_69412440
Live vanuit het zhuis. Ik doe 5 min over 1 zin
Dus doeg tot later ik ben een btje dronken! En wordt uigelachen hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 mei 2009 @ 11:39:53 #289
163650 Greys
pi_69412460
oh en ik ben dus al klaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 26 mei 2009 @ 11:40:36 #290
70532 loveli
N
pi_69412481
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Hoi!!!! WB!
crap in = crap out
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:40:43 #291
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69412484
goetmeuning trouwens.

hier ook wakker gelegen van het onweer (vooral de onophoudelijke flitsen! rond 4 uur, maar niet heel lang, half uurtje maximaal). had de eerdere buien net gemist: rond half elf was er net een bui voorbij toen ik van de repetitie naar de koreg liep, en rond 1 uur ben ik net na de bui naar huis gegaan (of eigenlijk tussen twee buien in). maar die om 4 uur was wel echt extreem!!

lijstje:
o-boterham met kip
t- boterham met kip
l- twee boterhammen met kip
t- italiaanse cracker
d- veel groente (kool en wortel), gestoofde visfilet

ik ga vanavond ofwel bodyshake ofwel socaerobics doen ofwel allebei (xrx en zumba dus, maar dan inofficeel) zin in!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:41:00 #292
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69412493
quote:
Greyssie!! Je klinkt vrolijk, alles meegevallen dus?
pi_69412499
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mag dat dan nog? bij onze vakgroep hebben de meeste begeleiders dan echt zoiets van "zoek maar een ander"
Ik weet het niet Maar ik heb ook nooit iets van haar gehoord, we hebben geen deadlines afgesproken of iets, ik heb maar gewoon gemaild dat ik alles het uitgesteld ivm extra vakken voor mijn volgende opleiding en dat ik het nu eindelijk wil gaan afronden. Als het niet kan, hoor ik het vanzelf en zoek ik wel een ander. No problem, ik heb deze begeleidster ook maar 1x ontmoet
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:41:18 #294
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69412502
Greys! WB!
pi_69412506
Wat fijn dat je zo snel geholpen bent Greys!!
En succes met je afternarcose kater
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69412510
quote:
. Alles goed gegaan? Rust lekker uit!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69412521
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben nog nooit aangenomen na een sollicitatie, hoop dat het deze vakantie wel op die manier gaat lukken .
ik ben nog nooit niet aangenomen na een sollicitatie Maar ik geloof dat ik, met mijn beroep, makkelijk praten heb!
pi_69412572
Greys! Je bent in ieder geval wakker geworden uit de narcose Dat dronken gevoel, dat duurt nog wel even wrs
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:44:16 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69412589
Greysie! Wat fijn dat het achter de rug is .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 26 mei 2009 @ 11:46:35 #300
70532 loveli
N
pi_69412652
Zul je zien dat Greys de lapo pakt en nog half dronken van de narcose een nieuwe moet openen
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')