Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De NS-site heeft een storing bij het laden van de pagina met storingen..
En als ze niet komt moet je wel zeggen dat dat niet fair is omdat zij niet duidelijk heeft aangegeven hoe laat ze je conceptversie wilde hebben!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb druifjes
Over 10 minuten ga ik mijn begeleidster bellen om te vragen of ze wel of niet komt (ze heeft van 09.00 - 10.00 een afspraak met een klasgenootje).
Ja precies, dat is dus inderdaad ook mijn dilemmaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ze niet komt moet je wel zeggen dat dat niet fair is omdat zij niet duidelijk heeft aangegeven hoe laat ze je conceptversie wilde hebben!
Sterker nog: ik zou in dat geval een klacht indienen bij de examencommissie, maar in hoeverre het handig is om iemand die je scriptie moet beoordelen tegen je in het harnas te jagen....
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:15 schreef conleche het volgende:
Co doet de deur dicht zonder te zeggen: Geeft niks. kan de beste gebeuren! Er zijn grenzen.![]()
Helaasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
11 uur. Zou Daph nu in haar bespreking zitten?
Ja rot is dat hè. Ik ben ook al zo'n uitkeringstrekker en ik snap echt niet dat er mensen zijn die er geen moeite mee hebben hun hele leven lang hun handje op te houden, terwijl ze best kunnen werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet trouwens binnenkort voor een tweede gesprek terugkomen bij een IT-toko.
Had er geen lekker gevoel bij, maar alles beter dan nog meer maanden in die bijstand vertoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |